- acum ca s-a terminat filmul ce zici sa mergem sus... Spune el pervers.
- doamne, perversule. Mie îmi este somn asa ca ma duc sus la culcare. Spun și ma ridic de jos.
- hahah, ce gluma bună. Vino aici! Spun el iar eu încep sa fug prin casa.
- crezi ca o sa scapi? Spune el în spatele meu.
-da, spun eu alergând. Urc scările ce dau la al doilea etaj al casei și încerc prima camera dar spre ghinionul meu era închisă.
- vei plăti pentru asta, Jennie! Spune el zâmbind.
- mai vedem noi, spun deja alergând spre camera noastră, când sa apăs pe mâner, Suga ma prinde.
- lasă-mă jos. Ii spun eu râzând. Atunci el ma întoarce cu fata la el și ma lipește de ușa, îmi ridica ambele brate deasupra capului meu și își apropie fața încet de a mea.
- credeai ca ai sa scapi? Spune el lăsându-mi un sărut pe gat.
- joci murdar deci... Ii spun eu.
- nu țin minte sa fi jucat vreodată altfel. Spune și ranjeste.
Doamne dacă mai face fata asta și dacă nu ma lasă cred ca am sa sar pe el, băiatul asta ma înnebunește. Imi apropii fata mai multe de al lui și îl sărut bland. El îmi da drumul mâinilor iar atunci am putut sa scap.
- haha, știam eu ca ma vei lasa dacă te sărut.
- eu cred ca tu joci murdar.
- poate, ii spun eu încet la ureche. În clipa următoare sunt aruncata în pat cu el deasupra mea. Începe sa ma sărute flamand și scăpăm imediat de hainele de pe noi. Cred ca am ajuns sa fac ceva rau, acela de a ma îndrăgosti de el.
*
Suga a trebuit sa plece de dimineață cu scuza ca are niște treaba de rezolvat. Și uite asa am rămas singura acasă. Mi-am făcut ceva de mâncare și ore întregi le-am petrecut la televizor. As fi ieșit afara sa ma uit dar Suga mi-a interzis sa ies din casa fără el. Noroc ca televizorul avea și YouTube pe el. Asta da viata. M-am uitat la diverse emisiuni pana seara. Deodată se aude soneria spărgând liniștea din casa. Cred ca a venit Suga dar de ce suna? E casa lui doar.
- Suga e casa ta, ce doamne! Spun eu strigând indreptanduma spre ușa. Când deschid ușa în fata mea se afla doi bărbați înalți și bine făcuți.
- ammmm... Voi cine sunteți? Spun puțin panicata?
Ambi tipi încep sa ranjeasca iar unul din ei îmi pune la gura o bucata de material, încet încet vad negru și îmi pierd cunoștința. Sigurul lucru care mi-a venit în minte a fost el....
CITEȘTI
~ 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐊𝐈𝐍𝐆 ~
Acción* CARTEA NU ESTE CORECTATĂ! Jennie Kim ajunge pe mâna unui mafiot dar nu unul oare care ci chiar capul mafiei. Este obligata și forțată să se căsătorească cu el. . Suga regele și capul mafiei. O primește pe ea în schimbul banilor pe care părinții...