- wow, îmi doream de mica sa ajung aici. Spun în timp ce îmi savuram ceaiul iar privirea fiind pe turnul Eiffel. Am vizitat multe locuri aici dar sigurul loc care este cel mai important nu, de ce? Îl întreb eu.- ooo, a venit timpul, spune el privind la ceasul lui.
- tu ma asculți ce zic măcar?
-dada, hai sa mergem.
- încă nu mi-am terminat ceaiul.
El nu îmi răspunde în schimb lasă câțiva euro pe masa și ma trage de mana.
- hei, unde ma duci?
- vrei sa nu m-ai pui atâtea întrebări?
- normal ca am sa pun pana când voi primi un răspuns.
- nu îți pot zice mai multe, dar te asigur ca o să-ți placa.
- nu știu ce pui tu la cale dar bine.
El își unește mana cu a mea și ne îndreptăm spre turnul Eiffel. Stai ce? Îmi spun entuziasmata.Când ajungem la turnul Eiffel el îmi face semn sa urcam într-un lift dar era ciudat. Deși era foarte multa lume acolo, liftul în care am întrat noi era gol și nimeni nu era prin preajma. Ce pune la cale dracusorul asta? Ma întreb eu.
- Jennie, am ajuns, spune și ma trage din lift de data asta fiind în vârful turnului Effel.
- wow, zic când vad tot orașul de sus.
- asta nu e tot. Vino cu mine! Spune el. Dar mai întâi vreau sa te legi cu asta la ochi.
- la ochi? Ce doamne tot faci?
- off, doar ascultă-mă .
Ascult de data asta asa ca îl las sa ma lege la ochi.- ținete de bratul meu.
Zis și făcut, am început sa înaintăm pana când el ma oprește.- încă nu o da jos. Spune făcând referire la materialul ce îmi acoperea ochii.
Îl simt cum pleaca de lângă mine asa ca am început sa ma panichez puțin.
- acum poți sa o dai jos! Spune el fiind la departare de mine.
Cu grija îmi dezleg materialul iar imaginea din fata mea ma lasă cu gura căscată.
- visez? Spun când îl vad pe Suga la o masa cu câteva lumânări pe ea iar lângă se aflau doua pahare de vin și doua farfurii de paste. In jur era întuneric doar masa ieșea în evidenta cu acele lumânări.
- așează-te! Spune el zâmbind la reacția mea.
- doamne, ma uimesti! Spun în timp ce ma așez pe scaunul din partea cealaltă a mesei. Suga și romantismul.. Spun și încep sa rad.
- da, de ce razi? Spune el. De când sunt cu tine m-am schimbat mult, sa știi. Și eu ma uimesc pe zi ce trece.
- asta e de bine sa știi. Pana la urma sa știi ca ești o persoana bună.
- bună doar cu cine merita, spune el.
- îți mulțumesc! Ii spun eu.
- nu trebuie sa știi, de acum încolo te voi răsfața asa cum trebuia sa fii de când te-ai născut.
Cât timp suntem împreună vom crea amintiri placute.II zâmbesc și începem sa mâncăm din acele paste.
- sunt delicioase. Spunem amundoi de o data făcându-ne sa zâmbim.
- și vinul e foarte bun. Spun în timp ce savurez din el .
- l-am ales pe cel mai bun. Spune și îmi face cu ochiul.
- Acum e timpul! Spun el ridicându-se de la masa.
- timpul sa ce?
- vino repede aici! Spune el stand la balustrada.
Ma grăbesc și ma așez lângă el. Deodată un foc de artificii începe pe cer.- Wow, spun sărind în sus.
- îți place?
- la nebunie. Spun eu și îl îmbrățișez.
După ce ne desprindem din îmbrățișare ma ridic puțin pe vârfuri și îl sărut el raspunzandumi imediat.După câteva ore în care doar ne-am bucurat de privelistea frumoasa și am vorbit, am decis sa plecam pe jos pana la casa în care stăteam. Tot drumul Suga ma ținut de mana iar din când ma săruta pe obraz făcându-mă sa rad. Ajungem acasă iar când întram înăuntru el se napusteste asupra buzelor mele sarutandule disperat. Ii răspund și eu iar când sărutul se adâncește și mai tare el ma ridica în brate neintrerupand sărutul. Cum ajungem la etaj intram în camera noastră. El ma lipește de perete și ma săruta pe gat. Imediat scap de rochia de pe mine rămânând doar în lenjerie intima iar el făcând la fel cu hainele lui. Ma ia iar în brate de data asta asezanduma în pat iar el peste mine. Scăpăm imediat și de lenjeria intima de pe noi iar următorul lucru a fost sa îmi i-au adio de la virginitate
E un capitol scurt dar sper sa va placa. ☺️❤️
#KISS
CITEȘTI
~ 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐊𝐈𝐍𝐆 ~
Action* CARTEA NU ESTE CORECTATĂ! Jennie Kim ajunge pe mâna unui mafiot dar nu unul oare care ci chiar capul mafiei. Este obligata și forțată să se căsătorească cu el. . Suga regele și capul mafiei. O primește pe ea în schimbul banilor pe care părinții...