"Okay..murid dari barisan kiri dan kanan boleh masuk ke kelas dengan segera"
Tzuyu pov
Wah..tak sangka aku dah form 4 sekarang..
"Woi..cepatlah masuk kelas..nanti cikgu marah!
Haih..sekolah ni sama je macam dulu..tak payah berangan je.."
Haaa..ni lah Mina. Asyik membebel je kerja..dulu sampai sekarang sama je.."Haa..yelah..datang ni haa"
Kalau tak jawab apa dia kata tu memang dia sambung je lah apa yang dia nak membebel tu..haihh berdarah telinga aku dengar"Dah..jangan lah gaduh..kita kan kawan 😄"
Ni lah Sana..lembut je orangnya..cantik pon cantik..comel pon comel..tp kalau sendawa..Ish Ish Ish..KUAT GILA! 😖😖
.
.
.
"Wow..ni kelas kita ke?
Apasal cantik sangat?
Wow..siap ada bantal lagi dekat belakang tu..ni boleh baring dekat belakang tu sambil baca buku..WOW!"
Kagum aku..Wow.."Hurm..Hurm.." tiba2 terdengar suara Cikgu Jihyo dekat depan..
"Selamat pagi Cikgu Jihyo!"
Kata NamJoon selaku ketua kelas kitaorang sambil diikuti yang lain.."Baiklah..tahun ini cikgu akan jadi guru kelas kamu semua..jadi hiasan kelas ni semua cikgu yang hiaskan..kalau ada nak hias yang lain..silakan yea.."
Kata Cik Jihyo"Ouh..yea cikgu ada nak bagitahu kamu sesuatu ni..kelas kita ada seorang budak baru..dia baru pindah dari NewYork semalam..Baiklah Ong SeongWu silakan masuk.."
Kata Cikgu Jihyo
Dia dari NewYork?! Wow..mesti orang kaya kan..Wow..seronok nya dia.."Wow..kacaknya..segaknya..bergayanya..aarhhh comel nya" kata ramai budak tergilakan dia tu..geng budak gedik biasalahkan..
"Annyeonghaseyo..SeongWu imnida.." kata budak baru tu..
Hhmm..boleh tahan handsome juga eh? Hihihi
Ish! Tzuyu..kenapa gatal sangat niii..hurmm..tapi nampak macam sombong je..macam poyo je..
Ish..lupakan je lah"SeongWu..awak boleh duduk dekat sebelah hujung sana.."
"Baik cikgu"
Kata SeongWu..macam sopan je..haihhhh engkau dah kenapa ni Tzuyu.."Baik semua..kita akan mulakan pembelajaran..buka buku Sains muka surat 56"
"Alaaa..." kata satu kelas..memang 'alaa' lah..ada budak baru masuk..satu apa pon belum tahu tentang sekolah ni..dah kena belajar..haihhh
.
.
.Baru hari pertama SeongWu dekat sekolah ni..dah ramai peminat..tapi muka pon handsome..memang patut lah ramai peminat kan..haihh..Stop lahhh Tzuyu..
"Wahh..baru hari pertama masuk sekolah sini dah ramai peminat..untung lah muka pun handsome..memang lah ada peminat.." kata Mina..Eh? Dia boleh baca fikiran aku ke ape? Sebiji apa yang dia kata tu dengan apa yang aq fikir..Sehati Sejiwa betullah .. hihihi
T
I
B
AT
I
B
A"Wahh..Minhyun!!
Wahh..Jihoon !!""Apasal bising bising tu?" Tanya Sana
"Tepi tepi tepi tepi..
Weyh..SeongWu,kau nak masuk group kami tak? Group kitaorang ni untuk pelajar pelajar popular je..pelajar lelaki yang kacak dan popular macam awak sesuai untuk menyertai group ni.." kata Minhyun..Ketua kumpulan yang diberikan nama 'P BOYS' singkatan untuk 'POPULAR BOYS'
Haihh..siap ada ketua kumpulan lagi..padahal 2 orang je dalam group tu..sampai nak kena Ketua2..haihh
YOU ARE READING
[✔] Crush On You 💕
RomanceCRUSH ON YOU 💕 "Betul kata kau..selagi kita percaya satu sama lain..tiada siapa yang mampu merosakkan hubungan kita" - Tzuyu *** "Saranghae.." - ??? "Kenapa kau tinggalkan aku?" - ??? Lepas baca VOTE lah ea..terima kasih sangat sangat untuk siapa y...