"Selamat tinggal SeongWu.."
"Dahyun!!"
💕
💕
💕
SeongWu pov.
"SeongWu..I will miss you..
Saranghae..""Dahyun!"
"Selamat tinggal SeongWu.."
"Dahyun!!"
"Huh!" Aku bangun dari tidur dengan nafas tercungap cungap.
"Uish..mimpi rupanya" kata aku sambil mengusap usap muka sendiri.
Aku mencari cari telefon milik aku untuk mengetahui waktu sekarang.Aku mengusap usap katil dan terjumpa telefon.
Aku menekan butang on di tepi telefon.Jam menunjukkan pukul 2:30 p.m.Aku membeliakkan mata.
"Baru pukul 2:30?!" Kata aku terkejut.
"Selamat tinggal SeongWu.."
Aku teringat mimpi yang aku alami tadi.Pelbagai perkara berlegar di kepala aku.
"Apa jadi dekat Dahyun?!"
"Ini tanda tanda Dahyun memang akan pergi ke?"
"Dia memang akan tinggalkan aku ke?"
Aku menampar pipi aku untuk mengelakkan berfikiran negatif.
"Mainan tidur je nii.." kata aku dan mula membaringkan diri.Aku menutup mata aku perlahan dan mula terlelap.
Pada masa yang sama.
Dahyun pov.
"Bertahan Dahyun.." kata Eomma aku.
"Eomma..maafkan Dahyun yea..segala apa yang telah Dahyun lakukan..tolong maafkan Dahyun.." kata aku dan mengalirkan air mata.
Aku memegang erat tangan Eomma aku sambil aku ditarik oleh dua orang jururawat untuk ke bilik pembedahan.
Jantung aku akan dibedah untuk mengeluarkan sel kanser di jantung aku.Kanser yang aku alami sudah di tahap 4 namun kami tetap melakukan pembedahan walaupun nyawa aku ni nyawa nyawa ikan sahaja.
"SeongWu..I will miss you..
Saranghae" kata aku dan memasuki bilik pembedahan.Aku diberikan vius dan aku pengsan.
No one pov.
Puan Kim kelihatan risau.Dia membelek jam di tangan nya untuk mengetahui waktu.
"Dah pukul 3:00 p.m dah ni..
Aigoo..risaunya.." kata Puan Kim.Di dalam bilik pembedahan..
Dahyun sedang bertarung nyawa untuk bertahan.Doktor pakar bedah itu membelah dada Dahyun dan berusaha mengeluarkan sel kanser yang ada pada jantung Dahyun.
Satu jam sudah berlalu,kanser Dahyun sudah dirawat.Doktor itu menjahit belahan itu dengan berhati hati.
Doktor keluar dari bilik bedah dengan senyuman yang pahit.
"Doktor! Macam mana dengan anak saya?!" Kata Puan Kim dan memegang lengan baju Doktor itu.
"Saya ada berita baik dan berita buruk.
Berita baiknya ialah..pembedahan anak Puan berjalan dengan selamat." Kata Doktor itu.
YOU ARE READING
[✔] Crush On You 💕
RomanceCRUSH ON YOU 💕 "Betul kata kau..selagi kita percaya satu sama lain..tiada siapa yang mampu merosakkan hubungan kita" - Tzuyu *** "Saranghae.." - ??? "Kenapa kau tinggalkan aku?" - ??? Lepas baca VOTE lah ea..terima kasih sangat sangat untuk siapa y...