"Ouh yea..ni dia!"
.
.
.Jungkook pov.
Aku berlari anak untuk pergi mengambil beg sekolah dan mengambil coklat dan bunga yang dijumpai di bawah meja aku.
"Ha! Benda ni!" Kata aku sambil membawa coklat dan bunga itu lalu menunjukkan nya kepada geng.
"Benda ni lagii.." kata Tzuyu dan menjeling.
"Wah,Tzuyu! So sweet lah kau" kata Sana.
"Tulah..Wah! Semoga hubungan korang kekal lama" kata Mina pula.
"Bukan aku yang bagi lah" kata Tzuyu.
"Aik? Kalau bukan kau...siapa?" Tanya Jimin
Belum sempat aku menjawab..Tzuyu bersuara dahulu.
"Secret Admire yang bagi..tu yang excited nak tunjuk tu.." perli Tzuyu.
"Aku-" kata aku dan dipotong oleh Tzuyu lagi.
Tzuyu pov.
"Yang secret admire tu pun satu! Dia tak tahu ke yang Jungkook ni dah couple! Nak minat kat Jungkook pula..siap bagi bunga lah coklat lagi..lepastu-" bebel aku.Belum sempat aku menyambung bebelan aku,satu jari telunjuk seorang jejaka hinggap di bibir.Aku terdiam.
"Shhh..aku kan kau punya..Secret admire tu takkan mampu buat apa apa.Kan aku kata,selagi kita percaya satu sama lain-" kata Jungkook dan di sambung oleh aku.
"Tiada siapa yang mampu merosakkan hubungan kita.." sambung aku.
"Haa..pandai pun" kata Jungkook dan menarik hidung aku..
"Eh..jangan lah! Jangan lah..hihihi" rengek aku.
"Hurm..hurm..rasanya,Jungkook tak ada benda nak cakap..So,kita boleh balik lah kan?" Kata Taehyung.
"Eh? Jangan lah..duduk duduk" kata Jungkook dan aku hanya tergelak manakala Taehyung kembali duduk.
"Okay..kau panggil kitaorang untuk tunjuk ni je ke?" Tanya Mina.
"Bukan..aku nak tunjuk ni sebab nak tanya korang" kata aku.Geng hairan.
"Tanya apa?" Tanya Taehyung.
Jungkook pov.
"Ni ! Kau tengok coklat ni.." kata aku sambil menunjuk ke arah coklat yang sedang dipegang oleh aku sendiri.
"Kenapa dengan coklat tu?" Tanya Tzuyu pula.
"Tengok lah! FERRERO ROCHER!" Kata aku dan semua memandang aku hairan.
"Ish korang ni ! Diantara semua kenalan aku , korang je yang tahu aku suka makan coklat ni..jadi,macam mana 'secret admire' ni boleh tahu aku suka makan coklat ni?" Jelas aku.
"Hello,nama pun 'secret admire' mesti lah dia siasat pasal kau" kata Jimin dengan gaya Diva 😂
"Hello,dia nak siasat macam mana..kita semua tak pernah pun bawa Ferrero Rocher ni pergi sekolah ..tak pernah pun cakap pasal coklat kegemaran aku..tak pernah terfikir pun nak cakap pasal makanan kegemaran ke..coklat kegemaran ke..senang cerita biodata aku pun kita tak pernah cakap" jelas aku sekali lagi dengan gaya Diva yang sama dengan Jimin.
YOU ARE READING
[✔] Crush On You 💕
RomanceCRUSH ON YOU 💕 "Betul kata kau..selagi kita percaya satu sama lain..tiada siapa yang mampu merosakkan hubungan kita" - Tzuyu *** "Saranghae.." - ??? "Kenapa kau tinggalkan aku?" - ??? Lepas baca VOTE lah ea..terima kasih sangat sangat untuk siapa y...