Frisk uyanır. Kalktığında Chara yatağında değildir. Saat e baktığında çoktan 10 olmuştur bile, hemen mutfağa gider. Chara masada oturmuş, kahvaltı ediyordur.
FRİSK- Neden beni uyandırmadın?!
CHARA- Artık seni uyandırmakdan yoruldum. Ne kadar uğraşırsam, uğraşıyım uyanmıyorsun.
TORİEL- Frisk gel sende kahvaltı et, acıkmış olabilirsin.
FRİSK- Tamam anne.
Frisk sandalyeye otururur. Kahvaltı etmeye başlar. Bir süre sonra önündeki yiyecekler biter.
TORİEL- Şimdi kim turta ister?
FRİSK CHARA- Ben.
TORİEL- O zaman size turta yapıcağım.
FRİSK CHARA- Yaşasın!!!
TORİEL- Ama hiç malzeme kalmamış. Benim markete gidip malzeme almam lazım, benimle gelmek ister misiniz?
CHARA- Evet.
FRİSK- Canavarların olduğu yere mi? Ben pek emin değilim.
CHARA- Merak etme, aynı şeyin olma olasılığı fazla yok.
FRİSK- Tamam, o zaman bende geleceğim.
TORİEL- Tamam, ama peşimden, ayrılmayın. Tehlikeli olabilir.
FRİSK CHARA- Tamam.
Merdivenden aşağı inerler, koridoru tamamlarlar, kapının olduğu yere giderler. Kapıdan çıkınca hemen markete doğru giderler.
Herkes Frisk ve Chara' ya bakar.
TORİEL- İşte burası market. Hadi içeri girelim.
FRİSK- Chara ile ben dışarda bekleyebilir miyiz?
CHARA- Aynen biz içerde sıkılabiliriz.
TORİEL- Tamam, ama buradan ayrılmayın ve dikkatli olun.
FRİSK- Tamam.
Toriel içeri girer. Frisk ve Chara dışarda bekler. Birden yanlarına Sans gelir.
SANS- Geçen gün ismini söylememiştin. Artık ismini öğrenebilir miyim?
CHARA- Frisk bu kim?
SANS- Demek ismin Frisk. Güzel isimmiş.
FRİSK- ( Chara ya söylüyor.) Sana geçen gün söylemiştim ya beni köprüden düşmekten kurtaran kişi.
SANS- Peki bu kim?
CHARA- Ben Frisk in kız kardeşiyim. Adım Chara. (el sıkışmak için elini uzatır.)
Sans elini sıkar. Ama Sans ın eline bağlı bir gaz bombası olduğu için pırt diye ses çıkar. Chara birden sinirlenir, ve o sırada Papyrus gelir.
PAPYRUS- Sans sen burda ne yapıyorsun................. ama sen insan bulmuşsun. Hemde iki tane, eyer onları Undyne a götürürsem Undyne benimle gurur duyar, sonra bende popüler popüler ve popüler olurum.
Papyrus Frisk ve Chara'ı kucağına alır ve koşmaya başlar.
PAPYRUS- Ama Undyne bugün meşgul olduğunu söylemişti. Ama bu bir sorun değil sizi ilk bizim eve götürürüm, yarında Undyne a götürürüm.
CHARA- Bırak bizi!!!!!!!!!!!
FRİSK- Anneee!!!!!
Papyrus Frisk ve Chara' yı evine götürür. Papyrus sonunda ve varır. Geldiklerin de Sans koltukta oturuyor olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Undertale Hikayesi
FanfictionFrisk'in dağın içinde tanıştığı iskelet ile olan hikayesi