7/özür dilerim

1.1K 42 61
                                    

Chara ve Frisk kapıdan içeri girerler, merdivenlerden yukarı çıkarlar,Toriel i görürler tam o sırada Toriel de ağlıyordur. Toriel Frisk ve Chara'yı görünce hemen onlara sarılır.

TORİEL-Sizi gerçekten çok özledim, birisi size zarar verir diye çok korktum, sizi bir daha asla bırakmayacağım.

FRİSK- Bize gerçekten hiç bir şey olmayacağını söylemiştim.

FRİSK- Ben yoruldum birazcık yatacağım.

CHARA- Dur ben de geleceğim.

Frisk ve Chara odaya girerler.

CHARA- Orda beni koruduğun için teşekkür ederim. Yani Sans (Frisk Chara nın sözünü keser)

FRİSK- BİR DAHA BENİM YANIMDAYKEN ONUN İSMİNİ AĞZINA ALMA!!!!

CHARA- Ona bu kadar kızgın mısın?

FRİSK-.........................................

CHARA- Bana karşı çok kötü kelimeler kullanmış olabilir,ama benim yüzümden ona küsmene izin veremem.

FRİSK- Aslında teşekkür ederim, onun nasıl bir pislik olduğunu bana göstermiş oldun.

İçerden Toriel seslenir.

TORİEL- Yemek yapıyorum evde hiç tuz kalmamış marketten tuz alır mısın? Tekrar kaybolmayacağına inanıyorum.

FRİSK- Tamam anne.

Ve merdivenden aşağı iner, ve kapıdan çıkar.

Sans ve Papyrus un konuşması

PAPYRUS- Sans aklıma çok güzel bir fikir geldi. Bu gün milyonlarca spagetti yapıp, herkese tattıracağım kesinlikle harika bir fikir.

PAPYRUS- Sans beni dinliyor musun?

SANS- Aaa evet dinliyorum.

PAPYRUS- Hayla onu düşünüyorsun değil mi?

SANS-...............

PAPYRUS- Ondan özür dile.

SANS- Beni affedeceğini düşünmüyorum.

PAPYRUS- Bence de affetmiyecek, ama yinede bi dene.

SANS- Haklı olabilirsin bi deniyeceğim.

PAPYRUS- Bak sana bu insan.

SANS- Gerçektende bu Frisk.

PAPYRUS- Hadi ondan özür dile. Belki seni affeder.

Sans Frisk in yanına gider, Frisk korkar.

FRİSK- Sen ne yaptığını sanıyorsun

SANS- Nereye gidiyorsun?

FRİSK- Markette, neden ki?!!

SANS- Sana yardım etmemi ister misin?

FRİSK- Neden?! Oradan bakınca bende mi bir tuz u bile taşıyamayacak küçük bir kız gibi gözüküyor um.

SANS- Ben özür dilerim.

FRİSK- Gerçekten seni affedeceğimi mi düşünüyorsun.

FRİSK- Artık bir gram bile umrumda değilsin. Şuan da istediğim tek şey şu tuzu alıp eve gitmek.

FRİSK- Seni bir daha görmek istemiyorum. Seni hiç umursamıyorum.

SANS- Ama ben seni umursuyorum hemde herkesten daha fazla, senden hoşlanıyorum hemde seni ilk gördüğüm andan beri.

Frisk in yüzü kızarmaya başlar.

FRİSK- Böyle demen hiçbir şeyi değiştirmez. Seni bir daha asla görmek istemiyorum, HAYATTIMDAN TEMELLİ OLARAK ÇIK!!! şimdi önümden çekil.

Bir Undertale HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin