29/ ???? kim?

719 29 74
                                    

Herkes aşağı inmiştir ve yürüyorlardır. İnsanlar canavarlara sanki burda olmamaları gerekiyormuş gibi bakarlar.

SANS- Frisk herkes bize bakıyor.

FRİSK- NE BAKIYONUZ!!!!! Sizin burda olduğunuz kadar onlarında burda olmaya hakkı var!!!!!!!!!

Birden Frisk' in arkasından bir ses gelir. "Frisk" Frisk hemen merakla arkasına döner. Ve öz anne ve babasını görür. Tabi artık onlara anne ve baba diyebilirse.

MİKE (BABA)- Frisk

FRİSK- HANGİ HAKLA BANA ADIMLA HİTAP EDİYORSUNUZ?!!!!!!!!!!!!!!!! (Ayşe, Fatma mı desin?)

SANS- Yoksa bunlar onlar mı?

CHARA- Rüya da yüzlerini görmemiş miydiniz?

SANS- Hayır. Yüzleri siyah kalemle karalanmış gibi gözüküyor du.

ABELA (ANNE)- Frisk biz üz- (Frisk Abela' nın sözünü keser.)

FRİSK- Sakın "üzgünüz" deme. Eyer gerçekten üzgün olsaydınız beni başkaların ağzında "yetim" olarak bırakmazdınız!!!!!

FRİSK- (Frisk ağlamaya başlar.) SİZ BİLMİYORSUNUZ Kİ!!! Her yetimhanenin bahçesinden sokakta yürüyen anne ve kız görsem ağlardım.

FRİSK- BU KADAR VİJDANSIZ OLMAK ZORUNDA MISINIZ?!!!!!!!!!!!!!!

MİKE (BABA)- Frisk ama ben senin babanım- (Mike cümlesini bitirir bitirmez Frisk konuşmaya başlar.)

FRİSK- (aşırı bağırıyor.) SEN BENİM BABAM DEĞİLSİN.

FRİSK- Benim babam tam 9 sene önce kalbimde tamamen öldü!!!

Abela ve Mike sessiz kalır. Frisk yavaş bir şekilde kimsenin olmadığı bir yere doğru ilerlemeye başlar. Sans arkasından endişeli bir şekilde seslenir.

SANS- Frisk!!!!

Frisk durur. Kafasını hafifçe Sans' a çevirir.

FRİSK- (sesi durgun geliyordur.) Sans lütfen. Biraz yanlız kalmaya ihtiyacım var.

Frisk kafasını öne çevirir ve yavaşça ilerlemeye başlar. Sans kızgın bir şekilde Mike ve Abela' ya döner.

SANS- NE YAPTIĞINIZI GÖRDÜNÜZ MÜ?!!!!!!! O kız ne kadar zaman yalnız kaldı haberiniz var mı? Ne kadar zorluklar çekti. Ve dün onun doğum günüydü. Tabi size sorsam bilemezsiniz bile.

CHARA- Sans yeter. Ben hallederim.

Chara Abela ve Mike' a saldıracakken Asriel onu tutar.

CHARA- SİZ HANGİ CÜRETLE BENİM ÜVEY İKİZ KIZ KARDEŞİMİ ÜZERSİNİZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASRİEL- Chara sakin ol.

Frisk' in orda:

Frisk yavaş yavaş ilerliyordur.

*FRİSK-* Beni o şekilde bırakmaları haksızlık.

Frisk kocaman, etrafı çiçeklerle kaplı bir ağacın önünde durur.

FRİSK- Sonunda vardım.

Frisk yere yatar ve zaten kapalı olan gözlerini kapatır. Bir süre sonra uyuya kalır.

...

Frisk uyanır. Uyandığında hava kararmak üzeredir. Telefonundan dıt dıt dıt diye sesler gelir. Telefonuna bakar. 158 tane cevapsız arama, 1076 tane mesaj.

FRİSK- OHA!!! Sans naptın ya?

Birden Sans arar.

Sans ve Frisk'in telefon konuşması:

SANS- Alo Frisk!!

FRİSK- Alo

SANS- Nerdesin? Sabahtan beri seni arıyorum.

FRİSK- Merak etme. Ormana gelmiştim. Uyuya kalmışım.

SANS- Seni almaya geliyim mi?

FRİSK- (Frisk ayağa kalkıp yürümeye başlar.) Gerek yok. Zaten oraya yakınım.

SANS- Tamam ama hava karardı.

FRİSK- ...

SANS- Ne oldu?

FRİSK- 1 tane kapşonlu adam bana bakıyor. Hızlı yürümeye başladım.

SANS- Ne

FRİSK- buraya geliyor.

SANS- Yeri tarif et.

FRİSK- Tamam onu atlattım.

SANS- Nerdesin.

FRİSK- Sarı yapra- (birden Frisk' in sesi kesilir ve Frisk telefon ile beraber yere düşer.)

SANS- Frisk Frisk orda mısın? Frisk FRİSK!

????- Üzgünüm kemik torbası Frisk bir süre yanında olmayacak. (Sans' ı tanımıyor. Sadece Sans Frisk' te kemik torbası diye kayıtlı.)

SANS- Sende kimsin ve kız arkaşıma ne yaptın?!!

????- Kız arkadaş mı? Hehehehe malesef kız arkadaşın uyuyor. Bir kütüğe sarılarak hemde. (Olayı anlatabilmişimdir umarım.)

SANS- ONUN BİR TELİNE BİLE ZARAR VERİRSEN SANA KÖTÜ BİR ZAMAN GEÇİRTMEK ZORUNDA KALACAĞIM!!!!!!!!!!!!!!!

????- (sesini biraz inceltir.)âaaa ne kadar da tatlı. Bir beyaz atlı prens prensesini kurtarmaya çalışıyor. (Sesini normal haline getirir.) Peki o bunu hakkediyor mu?! (Telefonu kapatır.)
______________________________________

???? Frisk' i kucağına alır ve bir yere doğru ilerlemeye başlar.

Sans' ın orda:

Sans' ın iki gözüde yok olmuştur. Telefonun kapanmasına rağmen hâlâ telefonu (olmayan)kulağında tutup o sinir bozucu sesi dinliyordur. Bir kaç saniye sonra telefonu (olmayan)kulağından çekip yerde sarkık tutar.

PAPYRUS- Sans ne yapıyorsun?

Sans ağlayarak Papyrus' a sarılır.

SANS- Yapamadım....onu koruyamadım.

PAPYRUS- Sen iyi misin? Ne olduğunu anlatmak ister misin?

Frisk' in orda:

Frisk birden uyanır. Başı çok ağrıyordur. Birden karanlık bir odada sandalyede elleri ve ağzı bağlı bir halde olduğunu fark eder.

*FRİSK-* Ne oldu? Buraya nasıl geldim?

Bu sırada odaya birisinin girdiğini fark eder.

????- Demek bizim küçük beyinsiz uyanmış.

Frisk ona "kimsin" dermiş gibi bakar.

????- Hehehee (Frisk' in yanına gider.) Hadi ama "seni tanıyamadım" deme.

???? Frisk' in ağzındaki bantı çıkarır.

FRİSK- YARDIM EDİN!!!!!!!!!!

???? Eliyle Frisk' in ağzını kapatır.

????- Sessiz olacak mısın? Yoksa ben mi seni susturayım?

*FRİSK-* Buda kim?

????- Şimdi burda neden olduğunu merak ediyor olmalısın.

????- Tabiki yaptığın kötü şeylerden ötürü burdasın.

????- Son gülen iyi güler miş ve daha önceden attığın büttün kahkahaları sana yutturacağım.

???? Frisk' in ağzına koli bandı yapıştırıp gider.


.....Tahmin ediyorum. Kimse böyle bir bölüm beklememişti değil mi? Yani şimdi bu kişinin kim olduğunu tahmin edin diyeceğim ama kimse onun sahnesine dikkat etmemiştir. 

Bir Undertale HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin