5/romantik bir akşam

1.2K 41 111
                                    

FİRSK-Sans canın hayla acıyor mu?

SANS- Birazcık

FRİSK- Özür dilerim biraz fazla sinirlendim.

SANS- Önemli değil. Zaten haketmiştim.

FRİSK- Yani beni affettin mi?

SANS- Küsmedim ki.

FRİSK- Gerçekten mi? şu anda çok mutluyum!! (Diyerek Sans a sarılır.)

FRİSK- Gerçekten özür dilerim.(Diyerek kendini geri çeker.)

PAPYRUS- Undyne yine meşgulmüş. Sadece yarın müsaitmiş. Yani 1 gün daha burdasınız.

CHARA- Nee 1 gün daha mı? Undyne nın bizi görmesi şart mı?!!

PAPYRUS- Neden böyle davrandığını anlamıyorum. Çok saçma davranıyorsun.

CHARA- Aaa gerçekten mi?!! İlk başta bi market e gidiyoruz. Herkes bize bakıyor hiç görmemişler gibi, sonra iki tane iskelet geliyor. Bir tanesi espiri manyağı hadi ona bir şey demiyorum benim kız kardeşim de öyle çünkü ama, ikincisi sırf popüler olmak için bizi kaçırıyor. O ismi Undyne mı? Nedir iki günde bir işi çıkıyor. Yaa bir kişi ne kadar meşgul olabilir. Bence seni görmemek için öyle diyor. Kaç gündür buradayız annemin karamel li turtasının tadını bile unuttum ve sen kalkmışsın bana saçma davranıyorsun diyorsun asıl saçma davranan sensin!!!!!!!!!! (Der bağırarak.)

Papyrus ağlamaya başlar. Chara arkasında bir kişinin olduğunu fark eder ve arkasına bakar. Sans ı görür. Sans ın iki gözü de kaybolur ve

SANS- Bu seferlik affediyorum ama bir daha böyle birşey deyip kardeşimi ağlatırsan çok kötü bir zaman geçirirsin.

Chara kendinisini suskunluğa bırakır.

SANS- Şimdi hemen ondan özür dile yoksa.

CHARA- Evet biliyorum çok kötü bir zaman geçiririm. Anlıyorum.

Sans ın gözü yerine gelir.

Chara Papyrus un yanına gider ve

CHARA- Papyrus özür dilerim.

PAPYRUS- Boşver zaten haklıydın asla ama asla popüler olamı(Chara Papyrus un sözünü keser.)

CHARA- Papyrus sen hani spagetti yapıp bize tatdırcaktın.

PAPYRUS- Aaa evet spagetti yapmıştım. Bekle hemen getiriyorum ben popüler olunca herkes spagettilerimi tatmak istiyecek. Ve bende milyonllarca spagetti yapıcam nheeeeheeeehe

CHARA- Bana kızma ama kardeşin birazcık (Frisk Chara nın sözünü keser.)

FRİSK- Bence söyleme yoksa gerçektende kötü bir zaman geçirebilirsin.

CHARA- (Frisk le konuşuyor. Ama Sans dan bahsediyor.)Zaten şuan da gözünden başka bir göz çıkacakmış gibi bakıyor. Resmen şuan da benim kötü birşey söylememi bekliyor.

CHARA- Kardeşin de gerçektende popüler olma kapestesini görüyorum. Spagettisinin güzel olduğuna inanıyorum.

SANS- Böyle düşünmene sevindim. Aksi taktirde gerçektende KÖTÜ BİR ZAMAN GEÇİREBİLİRSİN!!!!.

CHARA- Doğruyu söyle kötü bir zaman geçirmemi mi istiyorsun? 

SANS- Öyle de denilebilir.

PAPYRUS- Spagettilerim hazır hadi herkes masaya.

Frisk, Sans ve Chara masaya oturur. Papyrus Frisk ve Chara nın önüne spagetti tabağı koyar. Frisk ve Chara bir ısırık alırlar.

CHARA- Bu gerçektende iğ- ( Frisk eliyle Chara nın ağzını kapatır.)

Bir Undertale HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin