Frisk Toriel in yanına gider.
FRİSK- Efendim anne. Birşey mi oldu?
TORİEL- Size turta yaptım. Bu sırada Chara ya seslenir misin? Ona seslenmek ten sesim kısıldı.
FRİSK- Tamam anne. CHARAAAAAAAAA.
CHARA- Niye bağırıyorsun? >:(
FRİSK- Gibi hadi annem turta yapmış. Gelmezsen hepsini ben yerim.
CHARA- Tamam geliyorum. (Ve odasından dışarı çıkar.)
Chara tam turta yemeye gidecekken Frisk in odasından bir ses geldiğini fark eder, odanın kapısını tam açacakken Frisk seslenir ve Chara da Frisk in yanına gider.
CHARA- Ne oldu Frisk? Neden bağırıp duruyorsun.
FRİSK- Annem bize turta yapmış.
CHARA- Bu sırada bir şey soracağım. Senin odandan garip sesler geliyordu. Senin odandan birşey yada birisi mi var?
FRİSK- Nee! Yoo benim odamda benden başka birisi yok neden olsun ki yani biraz saçma olurdu değil mi? Hehe
Chara Frisk ten şüphelenir.
FRİSk- Anne ben odamda yesem olur mu?
TORİEL- Tamam ama yere dökme.
FRİSK- Tamam yere dökmeyeceğim.
Frisk odasına gider. Odasının kapısını açar.
SANS- demek geldin. Elinde tuttuğunu şey ne?
FRİSK- Annem turta yapmış. Ben tadını biliyorum bu yüzden sana getirdim.
SANS- Demek annenin meşhur turtası bu, lezzetli gözüküyor.
FRİSK- Gözüktüğü kadar var.
Aradan bir kaç saat geçer. Toriel ve Chara çok tan yatıp uyumuş bile Sans ve Frisk hayla sohbet ediyordur.
SANS- Frisk hatırlıyor musun? Senin bir söz vermeni istemiştim.
FRİSK- Hatırlıyorum. Benden eve döndüğümde her akşam seni ziyaret etmemi istemiştin.
SANS- Benim için bu akşam bu sözü tutar mısın?
FRİSK- Ama seni görüyorum, şu anda Sana bakıyorum. Orda seni ziyaret etmemi istemiştin. (Hadi kabul et zaten benim yüzümden bu sözü bir daha tutama yacaksın.)
SANS- Demek istediğim şey hazır annen ve kardeşin uyurken dışarı çıkalım mı?
FRİSK- Bu çok güzel bir fikir ama Undyne.
SANS- Merak etme geceleri dışarı hiç kimse çıkmaz, yani yalnız olacağız.
FRİSK- Tamam o zaman çıkalım.
Frisk ve Sans dışarı çıkar, bir süre yürürler, sonra oturacak bir yer bulurlar. Sonra Sans Frisk in yüzüne bakar ve tam birşey söyleyecek ken havada birden taş belirir ve Sans ın kafasının arkasına çarpar ve (NOT: bu işin sonu kesinlikle iyi bitmeyecek.) Sans ın kafası öne doğru düşer ve tam olarak Frisk' in kafasına çarpar ama uzaktan bakılınca öpüşmüşler gibi gözüküyordur. (NOT: öpüşmemişler. Sadece kafaları birbirlerine çarpışmış ama uzaktan bakılınca öpüşmüşler gibi gözüküyor. Lütfen yanlış anlamayın.)
Ve tam da o sırada küçük bir çocuk onların fotoğrafını çekip internette yükler.Sans kendisini geri çeker ve
SANS- Çocuk sen ne yaptığını sanıyorsun?!
ÇOCUK- Hehe
Çocuk gülerek elinde tuttuğu telefonu Sans ve Frisk e doğru çevirir. Sans o fotoğraf ı internete yüklediğini anlar. Frisk in yüzü kızarır ve o fotoğraf ın Toriel e de ulaşmasından korkar.
Bu sırada Toriel in evinde.
Toriel mesaj sesine benzeyen bir ses duyar ve uyanır. Sonra telefonuna bakar ve Sans ve Frisk in o fotoğrafını görür ve gözleri pörtler, sonra Frisk in odasına doğru ilerler ve kapıyı açar, ama Frisk odada değildir. Telefondaki fotoğraf ta gözüken yere bakar ve fotoğraf ın çekildiği yere doğru sinirli bir şekilde koşar.
Bu sırada Sans ve Frisk in olduğu mekanda
Frisk bir kişinin koşarak onlara yaklaştığını fark eder. Yakınlaştıkça o kişinin Toriel olduğunu anlar ve Sans a seslenir.
FRİSK- Sans!!
SANS- Efendim
FRİSK- Sans galiba bize doğru koşan kişi annem.
SANS- Nee?!!
FRİSK- O fotoğrafı görmüş olmalı. Şimdi ne yapacağız?
SANS- Bize çok yaklaştı şuan da yapabileceğimiz en mantıklı şey kaçmak ama çok hızlı, bizi yakalar.
Toriel koşar ve en sonunda Sans ile Frisk in yanına ulaşır. Sinirli bir şekilde Sans ve Frisk e bakar. Sonra Frisk in kazağının boyun kısmından Sans ın da hırkasını kapşonundan tutar ve evine doğru yürür.
Toriel in evinde
Toriel Sans ve Frisk e gözünü dikerek bakar. Ve sonra
TORİEL- Size sadece 3 tane soru soracağım.
TORİEL- ( kafasını Sans a çevirir.)
1. Sen kimsin? 2. Ne zamandır tanışıyorsunuz? 3. Neden böyle bir şey yaptınız?SANS- Acaba istediğimiz sorudan başlıya biliyor muyuz?
FRİSK- Phhhphhhhphhhhhhh!!
TORİEL- Acaba bunda komik bir şey var mı? Ben gülemedimde. >:(
TORİEL- Soruları cevaplayabilir misiniz?!!!
SANS- 1. Ben Sans, iskelet Sans. 2. Tanışalı çok oldu. 3. Hiçbir şey o fotoğrafta görüldüğü gibi değil.
TORİEL- Gerçekten dedikleriniz çok saçma normalde bir genç yapsa kızmam ama siz daha çocuksunuz. Bu sizin yaşımıza göre birşey değil şuan da sadece kendime kızıyorum. ( bunu Frisk e söğlüyor.) Sana neden güvendiğim anlamıyorum.
TORİEL- Bir daha görüşmeyeceksiniz!!!
FRİSK- Nee!! Ama anne.
TORİEL- Son kez söğlüyorum Sans ile bir daha görüşmiyeceksin!!
Frisk ağlayarak odasına gider, Sans da evine ışınlanır.
Frisk odasında ağladıktan sonra odasının köşesinde parıldayan bir yıldız görür. Sarı renkte dört ucu olan kocaman bir yıldız. Yıldıza doğru yürür ve yıldıza dokunur, birden önünde iki tane düğme çıkar. Birincisinin üzerinde devam etmek ikincinin üzerinde sıfırlamak yazıyordur, Frisk hiç düşünmeden üzerinde sıfırlamak yazan düğmeye basar ve bir anda herşey baştan başlar. Yani Frisk in çiçeklerin üzerine düştüğü kısım. Jerşey aynıdır sadece tek bir şey farklıdır. Frisk in düşüncesi o kadar sinirlenmiş tir ki bu sefer KÖTÜ son yapmak istemektedir. Yerde bir tane bıçak görür ve eline alır ve cebine saklar. Bir kapı görür o kapıya doğru dümdüz yürümeye başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Undertale Hikayesi
FanfictionFrisk'in dağın içinde tanıştığı iskelet ile olan hikayesi