18/ bank sohbeti

847 41 36
                                    

Kalktıklarında kendilerini sarı çiçeklerin üzerinde bulurlar. Ayağı kalkıp ilerlerler. Bir anda önlerine Flowey çıkar.

FLOWEY- Frisk, Chara siz burada ne yapıyorsunuz?

FRİSK- Sen bizi unutmadın mı?

FLOWEY- ben unutmadım ama ben haricinde herkes unutmuş.

FRİSK- biz artık tamamen burada kalıcağız ama önce seni kurtarmalıyız.

Frisk ve Chara kurtar düğmesine basarlar. Bir kaç denemede Flowey tekrardan Asriel olur. ( Flowey tekrardan Asriel olunca çocuk olmaz. Oda 19 yaşında bir genç olur.)

ASRİEL- O kadar zamandan sonra tekrar kendim olmak çok güzel. Hadi annenin yanına gidelim ve sizi tanıtalım.

Toriel in evine giderler. Kapının zilini çalarlar.

TORİEL- Kim o?

FRİSK, CHARA, ASRİEL- Biziz

TORİEL- Asriel, Chara siz misiniz?

Toriel kapıyı açar. hemen Chara ve Asriel e sarılır. Sonra Frisk i görür.

TORİEL- Sen de kimsin?

FRİSK- Ben Frisk. Chara nın kız kardeşiyim.

TORİEL- Chara' nın kardeşi olduğunu bilmiyordum.

CHARA- Zaten öz kardeşim değil. Üvey denilebilir.

TORİEL- Merhaba ben Toriel. Chara ve Asriel in annesiyim. Chara' nın kardeşi olduğun için bana anne diyebilirsin.

FRİSK- Teşekkür ederim anne.

TORİEL- Siz içeri girin bende sizin yataklarınızı odalara yerleştiriyim ama Frisk sadece iki tane yatak var. Bu yüzden sana bir tane yatak alana kadar Chara nın yatsan olur mu?

FRİSK- Olur.

CHARA- Benim için sıkıntı olmaz. Yetimhanede 10 kişi ile aynı odayı paylaşıyordum.

TORİEL- Yetimhane mi?

CHARA- Frisk beni kurtarınca oradan direkmen yetimhaneye gittik. 9 yıl boyunca da orda kaldık.

ASRİEL- Artık içeri girsek.

Asriel, Frisk ve Chara içeri girer. Toriel kapıyı kapatır. İçeri geçip koltuğa otururlar.

TORİEL- Karemalli turta ister misiniz?

FRİSK, ASRİEL, CHARA- Eeveeeeeetttt.

TORİEL- O zaman ben size turta yapıyım.

Toriel mutfağa gider.

CHARA- 9 Sene sonra tekrar burada olmak çok güzel hissettiriyor.

ASRİEL- 9 Semne sonra tekrardan Asriel olmak çok güzel.

FRİSK- Pufff :(

ASRİEL- Frisk ne oldu?

FRİSK- Birşey yok.

CHARA- Yoksa Sans' ı mı düşüyorsun.

FRİSK- Kendimi kötü hissediyorum. İnşallah hiç birşey hatırlamıyordur. Ben kararımı verdim. Bu gün onu görücem.

ASRİEL, CHARA- Nee?!!

CHARA- Ama annem izin vermez ki.

FRİSK- Sadece bir kaç dakika gidip gelicem.

Frisk Toriel in yanına gider.

FRİSK- Anne

TORİEL- Efendim

Bir Undertale HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin