Frisk uzun bir süre sonra herkes i öldürmüştür. Sonra rengi sarı olan bir oda görür. Oda bayrağa bı büyük tür. Uzun bir süre yürüdükten sonra önüne Sans çıkar. Sans ile bir süre savaşır ama Frisk savaşmak istemiyordur ama hiç kimsenin beklemediği birşey olur Frisk Sans ı öldürür. Sans yavaş yavaş kaybolmaya başlar.Frisk yaptığına pişman olur ama sonra bir ses duyar. (aslında Frisk hiç sıfırlama mış sadece ağlarken uyuya kalmış.)
Saat:00.08
Frisk o gördüklerinin hepsinin rüya olduğunu anlar ve odasından çıkıp salona gider salonda Toriel i görür.TORİEL- Demek uyandın?
FRİSK-...................... >:(
TORİEL- O yasağı koyduğum için bana kızgın mısın?
FRİSK-...........
TORİEL- Ben üzgünüm, seni üzdüm o yasağı koymama lıydım. Yasağı tamamen kaldırıyorum o çocukla zaman geçirebilir sin.
Frisk Toriel e sarılır.
FRİSK- Teşekkür ederim anne
Toriel Frisk e sarılır.
TORİEL- Hayla gece, hadi uyu zaten uykun gelmiş gibi gözüküyor sun.
Frisk odasına gider, yatağına yatar ve uyur. Sabah kalktığında ise bir ses duyar.
SANS- Galiba uyumayı çok seviyorsun
FRİSK- .......
Frisk uyanır gözünü açtığında Sans ı görür ve çığlık atar ve yataktan yere düşer.
FRİSK- Sans sen burada ne yapıyorsun?!
SANS- Annen bizi kahvaltıya çağırdı bende hayla uyuyor musun diye bakmaya geldim.
FRİSK- Bizi derken Papyrus ta mı geldi?
SANS- Evet. Şuan da mutfakta spagetti yapıyor.
SANS- Uyumayı bende çok seviyorum ama sen dünyanın en uzun süre uyuma rekorunu kırdın.
FRİSK- Peki ne zamandır burdasın?
SANS- Sabah 8 den beri
FRİSK- Nee?!!
SANS- 3 saattir senin uyanmanı bekliyoruz. Papyrus 132 tencere spagetti yaptı, Chara açlıktan çıldırdı köpek gibi bulduğunu kemirmeye başladı en sonun da ona bir kemik verdim rahatladı, Toriel Flowey e yaptığı karemalli turtasını denettiriyor, bende 3 saattir başında bekliyorum ama bir türlü uyan mıyorsun.
FRİSK- Sizi beklettiğim için özür dilerim.
FRİSK- Bu sırada evine geri döndüğünde Undyne sana birşey yaptı mı?
SANS- Aslında bana hiç sinirlenmemiş yani sizde boşuna kalmış oldum.
FRİSK- Bu sefer sen bir hiç için bizde kalmış oldun heheh
SANS- Bu akşam kesinlikle buluşuyoruz değil mi?
FRİSK- Buluşacak mıydık ?
SANS- Hani söz vermiştin ya
FRİSK- Ben onu tamamen unutmuşum.
SANS- Yani geliyor musun?
FRİSK- Malesef gelemeyeceğim.
SANS- Aşırı mutsuzum. O kadar sürpriz hazırlamıştım.
FRİSK- Sürpriz mi?
SANS- :|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Undertale Hikayesi
FanfictionFrisk'in dağın içinde tanıştığı iskelet ile olan hikayesi