3/yeni bir kanka

1.4K 97 80
                                    

Saat 09.46'dır. Chara uyanır uyandığında burnuna harika bir koku gelir. Frisk i uyandırır.

CHARA-Frisk uyan

FRİSK- Sadece 5 dakika daha uyuyabilir miyim?

CHARA-Hayır uyuyamazsın, mutfaktan harika bir koku geliyor ne olduğuna beraber bakmalıyız.(deyip Frisk in yorganını çeker Frisk uyanır)

FRİSK-Mutfaktan harika bir koku geliyorsa ne olmuş muhtemelen annem yemek yapıyordur.

CHARA- Hayır bunu da annem yapmış olabilir, ama bu yemek kokusu değil tatlı birşey kokuyor kokuyu almıyor musun?

FRİSK- Gerçektende tatlı bir şeyler kokuyor.

CHARA- Sana tatlı bir şeyler kokuyor demiştim ama ne olabilir?

FRİSK- Mutfağa bakalım mı?

CHARA- O zaman gel bakalım.

Frisk ve Chara odadan çıkarlar sonra Frisk aşağı kata inen bir merdiven fark eder.

FRİSK- Chara şu merdiven nereye gidiyor? Daha önceden burda olduğunu fark etmemişti.

CHARA- O merdiven mi? O merdiven diğer canavarların yaşadığı yere açılan kapıya gidiyor, çok tehlikeli olduğu için annem oraya gitmeme hiç izin vermezdi, neden sordun ki?

FRİSK-Hiç sadece merak ettim, hadi o kokunun nereden geldiğine bakalım.

Frisk ve Chara mutfağa giderler ve Toriel in karamel li turta yaptığını görürler.

TORİEL- Demek uyandınız. Bende size karamel li turta yapmıştım.

CHARA- Çok güzel gözüküyor.

FRİSK- O kadar güzel gözüküyor ki içine dalıp ağzıma sıkıştırmak istiyorum.

Frisk ve Chara hemen masaya otururlar,Toriel iki tane turta dilimi alıp masaya koyar,Chara ve Frisk turta ı yemeye başlarlar.

TORİEL- beğendiniz mi?

CHARA- Beğendim demek yeter mi? bayıldım!.

FRİSK- Galiba bu turtayı yemeden önce yaşamıyordum.

CHARA- Gerçekten çok güzel olmuş eline sağlık.

FRİSK-(önündeki boş tabağı uzatarak)bir tane daha alabilir miyim?

CHARA- Ne çabuk bitirdin? ben bile ikinci ısırığım ı yeni aldım.

FRİSK- Sonuç ta annem in elideymiş, neden hemen bitir miyim ki?

FRİSK- Ben doydum bir tane daha yiyemiyeceğim.

CHARA- Bende doydum.

TORİEL- Tamam siz salona geçin, ben masayı topla yacağım. Sonra size sümüklü böceklerle ilgili hikaye anlatırım.

FRİSK CHARA- Tamam anne.

Frisk ve Chara salona geçer, birden önlerinde Flowey çıkar.

FRİSK- Flowey tam zamanında geldin. Sana bir şey vercektim.

FLOWEY- Ne yani sen bana hediye mi aldın?

FRİSK- Evet şu anda odada dur. Hemen getireyim.

CHARA- Bir çiçeğe ne almış olabilecini çok merak ediyorum?

FRİSK-Hemen getiriyorum.

Frisk koşarak odasına gider. Oradan eline bir şey alır ve ve salona geri gider.

FRİSK- İşte burda.

FLOWEY- Ama bu bir saksı.

CHARA- (hafifçe gülerek) Gerçektende alabileceğin bir şey varmış.

FLOWEY- Bana neden saksı aldın ki?

FRİSK- Üzgünüm ama sen bir çiçeksin alabileceğim fazla birşey yoktu.

FLOWEY- tamam zaten hediye geri çevirilmezmiş seni, kırmamak için mecvur kullanıcağım.

FRİSK- dur sana yardım ediyim.

Frisk Flowey i olduğu yerden çıkartıp saksıya yerleştirir.

FRİSK- aaa bak sana ne kadar da yakışmış bi de istemiyordun en azın dan yürümen kolaylaşır.

Toriel gelir.

TORİEL- Oh sonunda bitirebildim, şimdi kim hikaye dinlemek ister?

CHARA- Ben.

FRİSK- Aslında ben diğer canavarların yaşadığı yere gide bilirmiyim?

CHARA TORİEL-Nee.

TORİEL- Ama senin için çok tehlikeli olur.

FRİSK- Lütfen, söz veriyorum akşam tek parça halinde geleceğim.

TORİEL- Tamam ama dikkatli ol.

FRİSK- Gerçekten çok dikkatli olacağım.

FRİSK- Chara sende gelmek istermisin?

CHARA-Hayır ben gelmeyeceğim.

FRİSK- Tamam.

Frisk merdivenlerden aşağı iner,koridorun tamamını yürür sonra kapıyı açar.

FRİSK- (titreyerek)Burası çok soğuk.

Frisk bir süre yürümeye devam eder. Sonra arkasında birisinin olduğunu fark eder.

SANS- Acaba sen ne tür bir canavarsın, seni daha önce burada gördüğümü sanmıyorum.

Frisk korkudan koşmaya başlar.

SANS- Hey nereye gidiyorsun?

Sans da koşmaya başlar.Frisk koşarken bir köprü görür.Oraya doğru koşar sonra ayağı kayar köprüden düşer, çığlık atmaya başlar, korkudan elleriyle gözlerini kapatır. Ama sonra düşmediğini fark eder. Az önce arkasında duran kişi (o kişi Sans ) onu tutar ve yukarı çeker.

SANS- Daha dikatli olmalısın. ben Sans, iskelet Sans (Sans Frisk in yüzünü görür.) Ama sen insan sın.

Frisk in yüzü kızarır. Tek bir kelime bile söylemeden kapıya doğru koşar.

SANS- Dur daha ismini söylemedin. (diyerek seslenir.)

Frisk arkasına dönüp Sans sa bakar. Ve mutsuz bir yüz ifadesi yapıp yüzünü önüne çevirir. Ve kapıdan geri içeri girer, koridoru tamamlayınca merdivenlerden yukarı çıkar.

TORİEL- Frisk birşey mi oldu? korkmuş gibi gözüküyorsun.

FRİSK- Birşey olmadı ben sadece yoruldum, birazcık yatağa yatmak istiyorum.

Frisk hemen odasına gider yatağa doğru yürür ve yatağa yatar, bir süre sonra odaya Chara girer,

CHARA- Frisk ne oduğunu anlat.

FRİSK- Neee, birşey olmadı.

CHARA- Frisk bana yalan söyleme, seni çok iyi tanıyorum birşey olduğu belli hadi anlat.

FRİSK- tamam, ben kapıdan çıkmıştım. bir süre yürüdüm sonra arkamda birisinin olduğunu farkettim. Beni canavar zannetti sonra ben korktum koşmaya başladım sonra oda koşmaya başladı. Köprüye kadar koştum sonra ayağım kaydı, köprüden düştüm sonra haraket etmediğimi farkettim yukarı baktım o arkamda olan kişi beni tuttu yukarı çekti sonra adını söyledi benim yüzümü görünce insan olduğumu anladı sonra adımı sordu ben cevap vermeden koşarak kapıya gittim.

CHARA- Neden birşey demedin ki? o kadar hayatını kurtarmış. Bi teşekkür etseydin bari.

FRİSK- Boşver bu konuyu yarın konuşuruz hadi iyi geceler.

CHARA- iyi geceler mi? gerçektende akşam olmuş. Hangi ara akşam oldu

FRİSK- Şikayet edeceğine uyu, iyi işte uyumak için iki saat bekle miyeceğiz.

CHARA- Tamam yata cağım şimdi.

Chara yatağına gider yatar. İkisi de bir kaç dakika içinde uyur. Sonra Toriel odalarına girer,Frisk ve Chara nın yattığını görünce yanak larına bir öpücük kondur ur ve odadan çıkar.

Oylarınızı bekliyorum (:

Bir Undertale HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin