Capitolul 2.

59 4 0
                                    

Genul ăsta de fată eram înainte să o cunosc pe Katherine, eu îi spun Kath. E cea mai bună prietenă a mea, e una dintre cele mai frumoase fete, are un stil propriu: blugi strâmți, tricou decoltat, cizme cu tot și o jachetă. Orice o face să pară sexy. 

Ei bine, ea m-a făcut să fiu altă persoană. Dacă înainte eram fata cu părul lung și drept, cea care se îmbrăca în blugi, teneși, și o jachetă (lucruri simple), acum am un stil nou. Pot spune contrariul a ce eram. Acum am părul creț, o suviță roșie, un stil vestimentar total diferit: diverse haine acesorizate cu brățări, pandantive, haine de firmă, cât mai la modă sau comfortabile și în același timp drăguțe. O fustă, un top și o jachetă de blugi împreună cu o pereche de pantofi cu toc.

A avut o mare influență și în legătură cu al meu comportament. Dacă înainte eram fata timidă, care de unele persoane era văzută drept o amenințare pentru că era cea dorită de băieți, dar ea nu voia o relație. Și să nu uităm că eram fata orfană și neajutorată, deși aveam tot ce îmi trebuia. Nu mă consideram o astfel de persoană, încercam să trec peste tot. Era greu, dar speram să reușesc. Acum nu mai sunt nici pe departe acea persoană, sunt mai sociabilă, par mai fericită pentru că sunt mai fericită, iar asta se datorează lui Kath. Tot meritul e al ei. Mi-a făcut viața mai bună, ci nu doar. L-a făcut pe Jeremy să renunțe la droguri, i-a ținut o teorie cum doar ea știe:”Crezi că Anna e fericită acolo unde e pentru că te vede că te droghezi? Crezi că ea și-ar dori asta? Ei bine, îți spun eu că nu. Sunt sigură că și tu ai fost prima iubire pentru ea, iar dacă ai fi fost tu în locul ei, acolo, în mașină, iar ea și-ar fi pierdut iubitul, te asigur că nu ar fi făcut ce faci tu. Gândește-te și la alte posibilități care te-ar face să treci peste asta.”

Se pare că acest discurs l-a motivat, a început din nou să deseneze, era mai activ la școală, lucrurile începuseră să fie mai bune. Kath l-a făcut și pe John să plece din casă. 

Într-o seară, John, ca deobicei, la cină vorbea prostii. În seara aia era și Kath, care s-a enervat și i-a spus:”Ah, bine că ai venit tu fix după ce au trecut peste toate greutățile. Și mă refer la moartea părinților. Unde ai fost atunci, când aveau nevoie de cineva care să le fie alături? Oh, scuze, am uitat că atunci erai prea ocupat cu Pearl ca să îți mai pese de familia ta!”. Am uitat să menționez că John are o prietenă (sau avea). Nu am cunoscut-o niciodată și sincer nici nu vreau. Cert e că John e plecat, în New Orleans, cu Pearl. Doamne, cât îi sunt de recunoscătoare lui Kath pentru asta. 

Prietenie și urăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum