Bölüm 2

72 3 2
                                    

Bölüm 2

Amcam merti arkaya oturtup kemerini bağladıktan sonra karsimdaki koltuğa geçti... Ailemin vefatından sonra aklımdan deli sorular hiç gitmemişti. Neden burdaydım buna sebep olan kimdi, ailemi benden uzak tutan o vicdan yoksunu insanlar birgün karşıma çıkacakmı?? Neden benide öldürmediler?

FLASHBACK

Pelin??

Omuzuma dokunan eli sesinden tanıdım çatallaşan ve çaresizlik dolu sesimle "amca" diyebildim. Bu arada zorlamama rahmen oğuz merti elimden almıştı. Amcam her iki omuzundan tutup beni ayağa kaldırdı ve sarılabildiği kadar bana sarıldı. Hıçkırıklarım onun kolları arasında kaybolup gidiyordu. Hala inanmıyordum. Beni artık prensesim diyen bir babam yoktu!!! Odanı topla diye başımın etini yiyen bi annem yoktu... Ne yapacaktım şimdi ben!!! Merte baktım ve tekrar tutamadığım gözyaşlarımı serbest bıraktım.

O daha çok küçük amca...

Biliyorum kızım biliyorum, merak etme hep yanınızdayım...

"Kızım" dedim buruk bi sesle, babam öyle içten söylerdiki kızım diye. Özledim şimdiden çok hemde çok...

Nasıl olmuş???

Amcam beni kendinden uzaklaştırdıktan sonra ne nasıl olmuş dedi.

Patlama diyebildim...

Amcam sen nasıl duydun bakışlarını ben ve aslı üzerinde gezdirirken aslı çekingen bir tavırla, bilmesi gerekiyordu efendim deyip odadan çıktı... Biri banada anlatacakmı acaba neyi bilmem gerekiyor...

Amcama soran gözlerle baktığımda amcam alıp beni koltuğa oturttu. Bak dedi. En ciddi ses tonunu takınarak, bak pelin aslında aslı söylemeseydi şuan sana hiçbirşey söylemeyi düşünmüyordum

Kaşlarımı kaldırdım ne demek söylemeyi düşünmüyormuş ya. Eliyle beni susturduktan sonra sözüne devam etti...

Babanla ben büyük bir ihaleye girdik ve en güçlğ iki rakipten biri bizdik...

Kızım duymak istediğüne eminmisin?

Amcamın konuyu nereye vardıracağını merak ederek hiç düşünmeden evet dedim. Ama sanırım şuan duymamam gereken şeyleri duydum :( nasıl kaldırabilirdim kii

Eminsen devam deyim söze devam etti... İhalenin diğer büyük ortağı bu ihaleyi çok istedi ve bize belli bir miktar karşısında ihaleden çekilmemizi teklif etti! Ama kızım seninde bildiğin gibi baban çok inatçı... Kabul etmedi, adamda sizle tehtid etti babanı, ama baban göz korkutuyor düşüncesiyle ihaleye devam etti ve kazandı...o günden sonra her gün senin fotoğraflarını yolluyordu babana,

Bunu duyduğumda gözlerimin nasık açıldığını tahmin ediyorum!! BENMİ?? Ne yani izleniyormuydum...amcamın sözünü kesmediğim için amcam devam ediyordu..

Baban ise artık zıvanadan çıkmıştı en az 10 gizli koruma vardı etrafında...

Duyduklarım beni ne kadar her seferinde 8.8 şiddetinde bir deprem gibi sarssada amcamı dinlemeye devam ediyordum...kafamda ailemin ölümünün kader olmaması gibi korkunç şeyler dolaşıyordu öyle değildi değilmi???

Bu olaydan 1 hafta önce baban adamı aradı ve kavga ettiler...adama ne istediğini sordu adam ise yenilgini... Diye cevap vermiş... Baban küfür ede ede ne istediğini sorunca adamda sen benden işimi çaldım bende senden ailenii alıcam diye cevap vermiş....

gözlerim açık ve dolu dolu amcamı izlerken sadece "bir iş uğrunamı kaybettim ailemi" diyebildim...

Amcam duymamış gibi devam etti.

❤️ONUN OLMAK❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin