08:55
Derse yetişemeyecekti.
Ki, ona kalsa asla tarih dersine girmezdi.
Evet, Kim Taehyung tarihten nefret ediyordu. Her kitabı eline alışında ve ya konusu açıldığında başı ağrıyor, gözleri kararıyordu. Öyle sevmiyordu.
Gece uyuyamamıştı da. Tüm geceni bir haftalık ilave dersi düşünmüştü ki, başı ağrımış, ilaç içmeden uyumayı denemişti. Lakin başarısız olmuştu. Zaten sabah da ağrısı geçmemişti.
Öğretmeninin kim olduğunu bile bilmiyordu. Onu hiç görmemişti ve adını da duymamıştı. Arkadaşı Jimin, onu tanıdığını ve çok iyi biri olduğunu söylemişti. Taehyung gibi tarihi sevmeyen Jimin, Bay Kim'i sevdiğini söylüyorsa demek ki, iyi birisidir.
Sayısalcı değildi. Tarihten uzak kalmak için kimya, matematik, fizik gibi diğer derslerle uğraşırdı.
Hesaplamalarda bile umutsuz vakaydı. Buna rağmen kimya madde yapısını, özelliklerini,birleşimini, etkileşimlerini, tepkimelerini, fizik, geometri gibi alanların düstur ve figür formullerini ezbere bilirdi. Hatta okullar arası olimpiyatlarda kendi okulunu temsil etmiş yüksek dereceler kazanmıştı.
Ancak gel gör ki, bu kadar başarı onun tarih dersini etkileyememişti. Son sınıftı ve eğer ikinci defa sınavı geçemezse okulda kalacaktı.
Üstündeki pijamaları iki dakikada çıkarıp eline geçen ilk pantolon ve gömleyi nasıl giydiğini anlayamamıştı. Ayağına çoraplarını giyerken bir taraftan da dişlerini fırçalıyordu. Bir çorabını giyip diğerini eğilip giymeye çalıştığında macunlu salyası panolonuna akmıştı.
Küfür etti içinden. Eliyle silmeye çalıştığındaysa pantolona tamamen yayılmış ve tuhaf gir görünüm almıştı. Taehyung umursamadı, okula varana kadar kuruyacaktı. Fırçasını yıkayıp, ağzını da temizledikten sonra aydana bozulmuş saçlarını elleriyle hızlıca yatırttı, içini boşaltmadığı çantasını beline takıp odasından çıktı.
Evde kimselerin uyanık olup olmadığını anlamak için sessizce bekledi bir az. Ses gelmeyince misafir odasından koridora doğru koştu. Koridoru da geçtikten sonra evdekilere görünmeden gizlice ayakkabılarını giyindi. Yavaşça kapı tutacağını aşağı saldı, açıp dışarı çıktı.
Dışarı çıkıp evin bahçesinden ana kapıya doğru irelilerken dedesinin sesini duymuştu. Dedesi ceviz ağacının altına yerleştirilmiş sandalyede oturmuş gazetesini okuyordu. Gözlüklerinin üstünden torununu inceledi önce dedesi.
"Nereye böyle?" diye sorduğunda yüksek sesle, Taehyung kimsenin duymaması umuduyla sessizce okula gittiğini söyledi. Evde kimse onun tarih dersinden kaldığını bilmiyordu. Bilselerdi Taehyung için hiç iyi olmazdı. Bu yüzden sessizce ağzını oynata oynata okula gittiğini söyleyince dedesinin ona anlamamış gibi gözlerini kısarak bakmasıyla içinden kaçıncı olduğunu bilmediği küfürler söyledi. Arkasını çevirdi ve omzunda asılı çantasını gösterdi.
09:19
Sınıf odasından gelen gürültülü adım sesleriyle odada olan 8-9 kişi aynı anda başını kapıya taraf çevirdi. Okul sınavların bitişi ve tatilin başlaması nedeniyle boştu. Sınavlardan kalan her grup farklı katlarda oturuyordu ki, onlarda da sessizlik hakimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarih, anıları meydana çıkarır✓ (TaeJin)
Short Story"Bu yüzden Kim Taehyung," öğretmen masasından kalkıp elindeki kalemi öğrencisine tehdit edermişcesine salladı "Tarihin tekrar yaşanmasını istemiyorsan, dersi güzelce oku. Yoksa, yedi saniyenin aksine, geçmiş fazla uzun sürecek" Öğrenciler kıkırdayıp...