1 BÖLÜM -- Bslangic

163 5 0
                                    

sabah alarmin sesiyle uyandim. okuldan nefret ediyorum en çokta babamdan ne diye beni okula gonderiyorsa ne de olsa okul bittiği gibi beni sirketin basina geçirecek. Alarmi susturdum ve uyumaya devam ettim taki annem kapı arkasından bagirana dek "kızım kalk hadi ne uyuyorsun babam asagida seni bekliyor çok sinirli kalk cabuk" diyip gitti.

annemden de nefret ettiğimi söylemedim değil mi ah nefret ediyorum şu kadından

" tamam geliyorum" diyip yataktan kalktim ve kendimi direk dusa attim.Dustan çıktıktan sonra okul formalarimi giydim ve aşagiya indim inmemle yukari cikmak istemem bir oldu. Babam çok sinirlidi allah sonumu hayir etsin artik ama şimdi kaçsam akşam kızcak neyse başa gelen çekilir artik ve salona giriş yapmamla babamin bagirmasi bir oldu " melis ne bu haber sen beni kalpten götürmek için mi varsin melis bana cabuk acikla " dedi. Vaybe bu sefer harbiden çok sinirlenmiş halbuki her zaman ki bos haberler ama neyse daha fazla bekletmeden cevabi yapistirdim babama " ya baba bilmez misin magazincileri en ufak şeyi büyük haber olarak alırlar bu kadar kafaya takmasan diyorum baba " dememle azari yemem bir oldu.

" suna bak bi de benle dalga geçiyor edepsiz kiz ne olacak sana bir hafta disari cikmama cezasi veriyorum sende Aysun eğer cikmasina izin verirsen sana da gerekeni yaparim haberin olsun" dedi. babam bu sefer gerçekten çok kızmis belli oldu neyse hep ayni ceza zaten bende sadece kafayi sağlamakla yetindim eğer babama karsi gelirsem bu cezanin artacagini bildiğim için sustum ve cantami alip okula gittim. Eğer biraz daha evde kalirsam babamla kavga buyuceginden bir şey demedim ben boyle düşüncelere dalmis giderken okula geldigimin farkina bile varmadim. Okula girmemle bütün herkes bana bakmaya başladı. tabi melis karadağım sonuçta karadağ holdingin tek sahibi ve gecelerin prensesiyim bütün erkeklerin gözdesi ve tabi boyle olunca kizlarinda kiskanc bakislayi üstümde ama umrumda değil. bir baktim bizim grup her zaman ki yerinde oturmuş ve konusuyorlar. "selam" diyip oturdum aycanin yanina ve onlarda bana "selam" dediler. tabi her zaman ki gibi ayça soze girdi " her zaman ki gibi başı cekiyorsun magazin haberlerinde" dedi. Bende guldum ve " tabiki de sonuçta melis karadağ olmak kolay değil " dememle herkesin gulmesi bir oldu tabi bende sinirlendim ve bir şey demeden kalktim ve sinifa girdim. Sıkıcı derslere girdim ve okulun bir an önce bitmesini diledim ama bande sans olsa okul bir an önce biter ama nerede bboyle söylene söylene öğlen tatiline girdik. Bende direk cantami aldim ve eve gitmek için okuldan çıktım öğleden sonra matematik var ve ben o dersi hic sevmedigim için direk eve gittim ne de olsa annem alisik benim bu hallerime eve gittiğim gibi odama çıktım ve ustumu cıkarmadan yatağa attim kendimi ve Yeni bir güne hazir olmasamda uykudan da vazgecemem ki of ne diyorum ben ya uyumam gerekirken  neyse ben boyle söylenerek uykuya kendimi teslim ettim.

BÜYÜK OYUNLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin