14 BOLUM

38 0 0
                                    

derin savaş rüzgar berke ve murat bunlar gecenin bir yarisi plani hazırlarken melis ise uykunun kollarindsydi.

" simdi melisi yem olarak kullanıyoruz doğru mu anladim " dedi berke savaşa bakarak savaşta sadece basiyla onayladi.

" bu plan ise yarar mi " dedi murat oradan

" yaramak zorunda" ruzgar bunu söylediğinde diğerleri kafalarini plandan kaldirmadn kafa salladilar. Onlar plan yaparken fikret ve adamları da plan yapiyorlardi. O gece ikisi de plan kurarken olaylardan habersiz melis vardi. Hepsi odlarina gidip uyumaya karar verdiler. Derini uyku tutmayinca disari bahçeye cikti. Ayni zamanda savasi da uyku tutmayinca o da disariya cikti. Savaş disari ciktiginda derini düşünceli bir şekilde bulunca yanina gitti.

" neden çok düşünüyorsun " savsin demesiyle derin irkildi ama hemen kendini toparlayip konuşmaya basladi.

" intikami düşünüyordum " demesiyle iç çekti derin savaş bunu farketince o da iç çekti ama yine de kendinden taviz vermeden sustu. ikisinin de korkulari var derin intikami alip alamayacagini düşünürken savaş ise intikam sonunda yasamayacagini biliyor ama çocuklar kabul etmek istemeselerde gerçek bu savaş ölmeye hazir ama cocuklari uzak tutmanin bir yolunu bulmali ve o gün geldiğinde onların yasamasini saglamali diye düşündü onlar öyle konuşmadan düşüncelerle boğuşmaya devam ettiler.

Sabah olduğunda diğerlerine hepsi mis gibi konularla uyandilar. Ne oluyor diye düşünerek asagiya indiklerinde masada kahvaltiliklar yumurtalı ekmekler omletler vb seylerlee donatilmis olduğunu gördüler ve agzi acik öyle kaldilar bu hallerini gören derin kahkahalarla eşlik etti. Diğerleri ise bir masaya bir de mutfaktan çikan derine bakinca sasirdilar, derin ise caulari koydu ve onlari sofyaya davet etti. Diğerleri oturmuş kahvalti yaparken ilk melis indi o da sasirdi ama berkenin onu sandalyeye oturtmasıyla saskinligi bir kenara birakti.Hepsi tekrardan kahvalti yaparken masada derin ve savaş yoktu. Derin elinde soğuk su dolu sürahi ile savasin odasina girdi. Yavaşça yanina yaklasti ve soğuk su dolu surahiyi savasin basindan asgoya dokmesiyle savasin yatagindan kalkip ne oluyor diye etrafina bakamasi bir oldu. Bir adet derinle karsilasinca derine pia pis bakti bunu fark eden derin odadan koşarak cikti , savaşta arkasından derin diye bagirdi. Bunu duyan diğerleri ne oluyor diye düşünürken merdivenlerden bilerek ve koşarak inen derinle sasirdilar üstüne bir de savaş İslam ve sinirli bir şekilde derinin arkasından indi ve serini kovalamaya basladi. Diğerleri bu hallerine kikirdadilar ama melis sinirinden kahvalti masasini terkedip odasina cikti. Camdan disari baktiginda gorduguyle sok olup kalbinin parçalara ayrildigini hissetti. Nedenini bilmezken derin ise kisa bir süreliğine şoktan cikamadi çünkü kendisi altta savaş üstündeydi. Birbirlerine o kadar yakindilar ki drrinin de savasin da kalbi kut kut atiyorsu ikisi de sebebini bilmezken sadece birbirlerinin gözlerinin içine bakiyorlardi. İkisi de olayin sonundan cikip birbirinden uzaklastilar, sonra içeriye girdiler.  Savaş üstünü değiştirmek için yukarı cikti derin ise masaya oturdu ve kahvalti yapmaya basladi. Fikret ise olaylari çözümlemeye ve kizini bulmak aşina adamlarini her tarafa yolluyor ve bir haber bekliyor ya adamlarından ya da kaciran kisiden .

BÜYÜK OYUNLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin