uyuandigimda aksam alti ve ben partiye geç kaliyorum inanamiyorum ya off hemen hizla banyoya girdim ve Lisa bir dustan sonra saclarimi kuruttum kuruttuktan sonra elbise mi giydim ayakkabilarima da giydikten sonra maşayi prize takip isinmasini beklerken bende makyajimi yaptim. Sonra masayi alip saclari bukle bukle yaptim hazir olduğumu kanaat getirip asagiya indim her zamanki gibi ortada ne annem var ne de babm bende hemen fırsattan istifade evden ciktim arabaya bindim ve barin adresini verip beklemeye basladim
savaştan
" hazir mi her şey "
" hazir abi hic bir aksilik yok "
" tamam"
" abi bir şey sorcam neden babasından intikam almak yerine kizindan aliyoruz " tabi hic cevap vermedim murat cevap vermicegimi anlamis olacak ki sustu tam sustu diye sevinirken gene konuşmaya başladı
" abi kiz bara girdi"
demesiyle kapidan içeriye giren melise baktim
" oyun baslasin" dedim ve ayagiya kalktim muratta benle kalkti ve artik oyun basliyor sonunu bekle karadağ ailesi çok yakin azrailiniz geldi.
fikretten (melisin babasi)
koltuğa oturmuş sevgilinin mutfaktan cikmasini beklerken telefonum caldi ve arayan kişiye bakmadan telefonu actim " ne var "
" abi mallari calani bulduk ve depoya getirdik ne yapalim " bu benim en sadik adamim halil her zaman dedigimi yapar ve beni yargilamaz ve verdiğim görevleri eksiksiz halde yerine getirir
" bir şey yapma kalsin orada yarin hallederiz "
" tamam abi dediğin gibi olsun " dedi ve bir şey demeden telefonu kapattim. bu sirada belindeki kollarla ilkildim ama sonra baktim ki benim bir tanem döndüm ve ona sarildim o da bana sonra konuşmaya başladı
" kiminle konuştum hayatim"
" isle ilgili bir sorun vardi da onu hallettim ee ne yapiyoruz bakalim bugün "
" tabi ki film keyfi yapiyoruz " dedi ve guldum bazen sevgilim kizimdan bile daha çocukça davraniyor ama ben onun bu haline tutuldum zaten bir şey demeden kafa mi salladim o da gidip film koyup izlemeye basladik bu kiz olmasa ben ne yapardim bilmem ama onu daha fazla sir olarak saklamak istemiyorum en yakin zamanda bu ise bir el aticam ama ilk önce bu saatlerin tadini cikarmam lazim. Bitaneme sarilip filmi izlemeye devam ettik.
melisten
parti her zamanki gibi muhteşem ama bir tane salak üzerime içki dokunce sinirlendim ve patladim " önüne baksana be kor musun "
" ewet körum var mi diyeceğin "
" gece gece cattik ya "
diye söylenerek lavaboya gitmek için harekete geçtim
tam kapiyi açacagim sirada keskin bir kokuyla gözlerimin kapanması bir oldu
derinden
oturmuş film izlerken agladigimin farkina fikretin sözleriyle farkettim
" bi tanem neden agliyorsun ki "
" görmedim mi askim kiz oluyor "
" sadece bir film neden bu kadar ciddiye aliyorsun ki "
" sadece bir filmi çok korusun fikret ya off sana anlatan da kabahat zaten " diyip trip attim ama hemen beni kollarinin arasına daha çok hapsetti ve " bitanem sadece saka yaptim yapma boyle sen boyle davraninca ben çok üzülüyorum" dedi vaktim kopek gibi pişman optum ve " hadi yöne iyosin dayanamadim ve effettim seni " dememle güldü ve kollarinin arasından beni cikardi ve ayaklandı " nereye gidiyorsun "
" isim var canim hem kizin da eve gelir birazdan evde olsam iyi olacak bu aralar onunla ilgilenemiyorum "
" ben ne olacagim hem sen zaten demedim mi partide bi aksam"
" dedim ama gelmiştir eve belki"
" anladim sen beni istemiyorsun bahane üretiyorsun istemiyorum seni ilk kişinin yanina bir daha da gelme " dedim ve idama gidip kapiyi kilitledim.
" hayatim yapma boyle hem söz seni bir haftaligina istediğin ülkeye kanadaya gidip tatil yapicaz ama sen boyle yaparsan ne yaparim ben sensiz yasayamam ki nefesin sensin benim lütfen hayatin ac su kapiyi" dedi cidden bu sefer kolay affetmicem ama kanadaya goturcek yok ya yalan söylüyor ne zaman götürdu ki beni . Ama gecen sefer götürdü vaktim yalvarmaya devam ediyor dauanamadim ve kapiyi acip " iki hafta tatil yaparsak gideriz eğer yapmaksak gitmem haberin olsun" dememle sarilmasi bir oldu bayiliyorum bu adamin parfumune ya off ne diyorum ben " söz hayatin hatta uç haftada yapariz farketmez yete ki sen bir daha bana küsme " dedi kolaarimin arasından cikti ve öpüp evden cikti bende istediğimi almis bir şekilde sevinçle yatagi attim kendimi ve uykuya teslim ettim kendimi.
savaştan
kizin yalniz kalmasini beklerken kalacgi yoktu bizim muratta daha fazla dayanamadı ve koza içki dizesiyle yaklasip yanlislikla dokulmus gibi gösterip kizin lavoboya gitmesini sagladi tabi o şurada bende harekete geçip gittim ve lavoboya girmeden kizi bayiltip kucagima alip narin arka kismindan ciktim ve berkebeni görür görmez indi ve kapiyi acti kişi arka koltuğa yerleştirip öne bindim ve herkese arabayi calistirip eve surdu simdi ne yapacaksin acaba fikret karadağ yolun sonuna geldin intikam daha yeni basliyor senden daha nelerini alicam tahmin bile edemezsin.
berkeden
savasin gelmesini beklerken cok heyecanlirdim ne de olsa intikam vakti geldi ve ilk önce karadagin kizini aldik simdi ne olacagini bilmiyorum çünkü savasin planlarini bilmemek bir sonraki adimin ne olduğunu bilmemek daha kotu ve cidden savaş kendini intikam almaya kaptirmis ki canini bile ortaya koymuş durumda bizde alamak istiyoruz intikam ama savaş kadar kaptirmis değiliz ben boyle düşünürken savaş kucaginda kizla rahat bir şekilde arabaya yaklaşıyordu tabi bende direk arka kapiyi actim ve kizi arkaya koyup öne bindi. Arabayi calistirdim ve diğerlerini beklemeden eve surdum ne de olsa onlarda arkamizdan gelirler. Savaşa baktim hic bir şey demeden sigarasini içiyordu soru sorsam cevap vermeyeceğini bildiğim için hic konuşmadan eve surdum arabayi .
murattan
ya ben ne günah isledimde bu rüzgar gevezesini cekiyorum anlamadim gitti
" ya sus be oğlum buna kafa denir kafa kapa ceneni almayayim seni ayaklarimin altına "
" ne kiziyorsun ya canim sıkıldı "
" senin canina var ya ..."
" hop yavaş gel be oğlum sakin ol " hala konusuyor.
" eğer susmazsan seni savasin eline teslim ederim olanları görürsün biliyorsun nazil birisi olduğunu"
" biliyorum bilmez miyim sustum be tamam mi oldu mu ?"
" ewet"
o susunca sürmeye basladim ve eve gidene kadar konusmadi bi daha illa savasin adini soyleyeceksin ki sussun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK OYUNLAR
Romancehayatlarini intikam almaya adamis beş genç her şeyden habersiz genç bir kiz ve imkansiz bir aşk