Rüzgar sabah kalktigi gibi hemen hazirlanip mezarliga yol aldi. Mezarliga geldiğinde murat ve berkenin ondan önce geldiğini fark etti.
Yanlarina durduğunda öylece mezar taslarina bakiyorlardi.
Savaş Hanzade
Derin yucedag
Ölümlerinin üzerinden koca beş yil gecti. İlk basta çocuklar kabullenmedi öldüklerini ama zaman geçtikçe anladilar ki bir daha aralarina donmeyeceklerini Haldun onlara savasin ölmeden önceki mektubunu verdi bi de önlerine hepsine birer dosya verip odadan cikip gitmişti. Çocuklarda mektubu actigi gibi okumaya basladilar .
Kardeşlerim
Belki gerçek kardeşim değilsiniz ama ben sizi öyle görüyorum yasamayacagimi en çok bende sizde boriyoruz o yüzden kendinizi harap etmeyin aglarsaniz adam degilsiniz oğlum siz neyse patron bozuntu suyla konuştum onlerinize koyduğu dosyalar sizin yeni hayatiniz eğer benim huzur içinde yasamami istiyorsanız hayatinizi yasayin böylece bana olan borcunuzu ödersiniz
Bana bakin adam olun yuva kurun benim yapamasigimi siz yapin ve mutlu olsun
İt herifler her zaman mezarima gelmezseniz size hakkimi helal etmem ona gore melise gelince onun sizinle ihtibata geçmesine izin vermeyin ondan olduğunca uzak yasayin ayaginizi denk alin oldum diye sevinmeyin ben hala basinizda olucam siz yanimda olmasanizda.
İyi yasayin
Savaş Hanzade
Mektubu okuyan çocuklar savasin dediğini yaptılar
Kardeşler her zaman yapmak istedikleri şeyi yapip araba galerisi actilar zamanla isi büyütüp dünyanın bir numaralı is adamları oldular.
Rüzgarda zamanla iyi bir manken oldu her zaman istediği gibi
Melise gelirsek savasin olumunu atlatti ama hic bir zaman mezarinin nerede olduğu bilmiyor çocuklara da ulaşmak istemedi ve o da dunyanin tanidigi moda tasarimcisi olarak devam etti. Babasinin isini yok saydi ve kendi hayatini yasadi annesi de baabsinin ölümünden sonra kendisini terkedip yurt dişina cikti ve melis nerede olduğunu bilmiyor. Bilmekte istemiyor zaten .
Çocuklar mezarlıktan cikip ruzgarin saray dedikleri evine geçmeye karar verdiler.
" sizi dugunume davet ediyorum gencler " ruzgarin bu dediğine kardeşler içtikleri su bogazlarinda kaldi
" ciddi misin "
" evet murat ciddiyim "
" inanmıyorum kiz kim "
" sanane berke düğünde görürsün"
"Giciklasma rüzgar ya " berke bunu söyledikten sonra gulustiler ve sohbete devam ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK OYUNLAR
Romancehayatlarini intikam almaya adamis beş genç her şeyden habersiz genç bir kiz ve imkansiz bir aşk