16 BOLUM

32 1 0
                                    

savasin agzindan

sabah kalktigimiz gibi direk depoya gidip son hazirliklari yapmaya basladik. Ben etrafi incelerken rüzgar elindeki elektrik kablosuyla yanina gelip konuşmaya başladı.

" sizce bu kabloyu karadagin bir yerine sokup sonra elektrik versek nasil olur sizce "

demesiyle sasirmadim tamam psikopat olabilirim ama rüzgar kadar fesat ve isgence saatleri yaratacak bir şey bulamam diğerleri ruzgarin dediğine göz devirirken ben hic bir şey demedim bunu anlayan rüzgar simirlendi ve konuşmaya başladı.

" hadi ama adami direk oldurmucez ya ailelerimize yaptiginin iki katini yapalim"

demesiyle hakli olduğunu biliyordum diğerleri ses cikarmiyordu ama bensoguk bir şekilde konuşmaya basladim.

" bundan daha fazlasini ona yasaticaz rüzgar " dememle sustu ve bir şey demedi.

hepimiz susmus öyle beklerken ben cebimden sigarami cikartip yaktim ve bir nefes çektim sonrada biraktim. Hem sigara iciyorum hem de bir cikis yolu bulmaya calisiyorum sigaram bittiğinde her zaman olduug gibi buldugum ufak ayrintiyi anlatmak için konuşmaya basladim.

melisten

sabah kalktigimda evde berke ve benden başka kimse yoktu anlamıyorum nereye gidiyorlar ki bunlar kavis yolu da bulamiyorum. Berke her zamanki gibi elinde telefonla ugtasiyordu. karsisindaki koltuğa oturdum ve beklemeye basladim. Resmen sıkıntıdan oluyorum ama beni takan kim konuşsan cevap vermicek biliyorum zaten hepsinin ortak özelliği bu bir şey sordugun zamn söyleme gereği duymazlar. Ben böyle dusuncelerimle bas basa takilirken berkenin telefonu caldi Aryan kişiye bakinca bir bana bir telefona bakti sonra telefonu acip konuşmaya basladi ama anlamıyorum ne kadar önemli olduğu belli öyle olmasaydı yanimdan ayrilip acmazdi telefonu telefonla kpnusmasi bittiği gibi yanina gelip konuşmaya basaldi.

" haziran gidiyoruz " demesiyle öyle kaldim ne diyeegimi bilmiyordum ama bir şey demeden olmuyacagini bildiğim için

" nereye dgidicez " diye sorduğumda öyle bir ters bakisi vardiki susup oturduğun koltuktan kalktigim gibi yikari ciktim ve ustumu değiştirip asagiya indim. Sonrada arabaya binip beni bilmediğim bir yola soktu ne oldigunu anlamaya calisiyorum ama bir turlu anlayamiyordu.

fikretten

oturmuş düşüncelere dalmisken telefonun caldi. Arayan kişiye bakmadan telefonu actim sesi duymamla olduğum yere cakili kaldim

" karadağ merhaba " demesiyle savasin olduğunu biliyorum kim bilir gene ne diyip sinirimi bozacak diye düşündüm sonradan konuşmaya basladim.

" ne var " demele kahkaha atti ve konuşmaya devam etti .

" kizini istiyor musun?" diyince sasirdin gene ne şerefsizlik peşinde diye düşünmeden edemedim.

"cikar agzindaki lafi " demmle gene güldü cidden bu çocuğun sagliginda problem vat elime gecirdogimde boyle gelebilecek mi merak ediyorum.

" sakin ol karadağ sana teklifim var " demesiyle sasirdim

" ne diyorsun sserfsiz lkelime oyunu pynamada acimca ne istediğini şöyle "

tamam karadga kizma simdi sana bie adres vereceğim oraya gelirsen kizini alirsin gelmezsende bir dakine cesedini alirsin "

demesiyle kalrim öyle tam küfür edeceğim sirada telefonu kapatti sonrada telefonuna msj sesi geldi actigimda savasin verdiği adres vardi. Kızımi istiyorsam gitmek lazimdi.

Direk bardan ciktim ve adamları arayarak vereceğim adrese gelmelerini söyledim. Sonun geldi savaş o adresten sağ cikamiyacaksin diye düşünmeden de edemedim.

savaştan

suratina kapattigim gibi sandalyede bagli melise baktim. diğer cocuklarada sonra onume donup beklwmye basladim

sonun geldi karadağ buradan sağ cikmican gerekirse seninle birlikte olurum ama yine de senin yasamana müsaade etmem.

BÜYÜK OYUNLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin