savaştan
masaya oturmuş plan yaparken her zaman ki gibi bos boğaz rüzgar konuşmaya başladı
"abi biz bu plani yapiyoruz ama kızı nasıl kaciracagiz " dedi
"gerizekali ben neyi planliyorum saniyorsun "
"tamam abi niye kiziyorsun anlamadim gitti ya "
"keşke seni kurtarmasaydim da olseydin en azindan bir ise yarardin "
"abi ayip oluyor ama "
o öyle söylenirken anladim bunun susacagi yok bir ters bakis atmamla susmasi bir oldu anladim ki bu laftan anlamiyor en iyisi bakışlarla susturmak be ise yaradi da hele şükür ben boyle dalmis plan yaparken diş kapi acildi ve bizim kardeşlerde geldi.
berke direk konuşmaya başladı
" abi napiyorsun"
hic cevap vermedim onun yerine geveze rüzgar konuştu
"kizi kacirmanin yolunu bulmak için plan hazirliyor bi de bulsa "
murat direk yanima geldi ve "abi galiba bir yol biliyorum" dedi. Ben ona anlat bakislari atinca anlatmaya basladi " abi bu kizin simdi haftaya arkadasinin doğum günü var partide kaciramaz miyiz " dedi
rüzgar hemen lafa atladi " cok akillim. partiyi anladikta nazil gircez içeriye biz melis karadagi kacircazda içeri alir misiniz mi diyeceğiz " dedi bazen bu salak ise yariyor bu sirada berke söze girdi " abi parti barda olacak herkesin girmesi serbest kapatmiyorlar yani bari bizde içeri girdik mi kiza yalniz yakalar ve barin arka cikisindan da cikariz " dedi onlar öyle konuşurken bende onların anlatimiyla bir plan olusturdum. Baktim bunlar tartisiyor direk söze girdim " rüzgar bar kamerlari senden senden sorumlu berke barin arka cikisinda bizi arabayla bekle muratla bende içeri girip kizi kacirmanin bir yolunu bulacagiz size haber verdigimde her şeyi devreye sokun ve bizi bekleyin " dememle bunların basini sallamasi bir oldu. Hazilikli ol karadag oyun basliyor
melisten
sabah yatagimda birinin ziplamasiyla gozumu actim ah ayça bu kizin uyandirma seklinin insan bu kadar düşüncesiz olur mu ya off of " ne var ayça ne istiyorsun gene "
" kalk be kizim ne Uykucu ciktin okula geç kaliyoruz hadi kalk "
" insan gibi uyandirma adetin yok mu kizim senin yok ne olacak "
" tamam ayça kalk yatagimdan da kalkip ustumu giyinip cikalim "
" tamam seker asagida seni bekliyorum cabuk ol "
" tamam "
sonra odadan cikti bazen bu kizi ailesi nasil katlaniyor düşünmedim değil yani neyse söylenerek giyindim asagiya indim inmemle aycanin kolundan tuttuğum gibi evden cikip yol almamiz bir oldu. Karsiya gececegimiz sirada bir arabanın onunmuzde durmasi bir oldu tabi bil bakalim kim bizim cok bilmiş can bu çocuk hic akillanmicak ya ben boyle düşünürken o konuşmaya başladı " atlayin güzellikler sizi okula birakayim " dedi .
bazen bu çocuk ise yariyor öyle demesiyle arabayi binip tesekkur ettik.
"hanimlar haftaya doğum günüm var geliyorsunuz değil mi "
" ayip ettin tabi ki geliyoruz " dememle bunların gulmesi bir oldu ben onlara anlamsizca bakarken okula girdigimizin farkina bile varmadik arabadan incik ve bizim grubun olduğu yere gittik biraz oturduktan sonra zil calinca sinifa gittik.
sinifa girdikten beş alto dakika sonra hoca girdi ve dersi anlatmaya başladı tabi o derse başlamasıyla benim uyumam bir oldu. okul bitene kadar hic kalkmadin hatta öğle yemeğine bile cikmadm boylece direk okuldan cikip alisveris yapmaya basladim ne de olsa haftaya parti var ve benim çok güzel olmam lazim değil mi yani ben elbise bakarken çok güzel siyah bir elbise gördüm onu almaya gittim tam elimi attim alacagim sirada benle birlikte birisi daha elini uzatti ve elbiseyi aldi tabi bende sinirlendim " hey o elbiseyi ilk ben gördüm " dedim . Elbiseyi alan kiz güldü ve " yani sen gördün ama ben aldim tatlim" dedi ve gitti kasaya ödemeye tabi bende çok sinirlendim kizin yanina gittim ve elbiseyi almaya calistim ama vermiyor bende en sonunda dayanamayıp "sen benim kim olduğumu biliyor musun he" dedim. bunu dememle bilmesi bir oldu " hadi ya sen kimmis bakalim soylede bilelim " diyince iyice sinirlendim " ben melis karadağ karadağ holdingin tek varisi" dememle kahkaha atmasi bir oldu. cidden gulmedi ya kahkaha atti " bende derin Yücesoy tanistigimiza memnun oldum " demez mi ben buna tam bir şey diyeceğim sirada çoktan elbiseyi alip gözden kaybolması bir oldu ah kendini beğenmiş salak ne olacak neyse basa gelen çekilir ve kendime elbise bulmak ümidiyle mağazadan mağazaya dolastim en sonunda elbise ayakkabı aksesuar derken kombini olusturdum ve eve gittim.
melisin babası fikretten
bazen dusunuyorumda neden hala srvmedigim bir insanla evliyim diye kizim olmasa o kadina katlanmam bile ama hadi neyse ben boyle düşünürken biricik sevgilim arabaya bindi ve yanagima bir öpücük kondurdu. Tabi bende onua optum ve " hic gelmeseydn bi tanem" dedim. Güldü ve " gelecektir ama mağazada bi tane çocukla uğraşmak zorunda kaldim " demesiyle ben guldum bu kiz olmasa yasadigimin farkında olmucam ya hadi neyse ben gulunce o daha çok gülmeye basladi boyle olmuyacagini anladim ve söze girdim " ne oldu da ugrastin bakalim benim güzelim "
"hic sorma ya bos ver ee akşam nereye gidiyoruz bakalim "
"sen nereye istersen güzelim "
" tamam o zaman ilk karsilastigimiz lokantaya gidelim olmaz mi "
" olur bi tanem yeter ki sen iste "
" tamam o zaman beni eve Bırak aksam sekizde de gelip alirsin ne dersin " dedi öyle diyince sevindim ve optum onu o da beni tabi sonra arabayi calistirdim ve onu eve birakip kendi evime gittim ve direk odaya ciktim bu sirada tam kiyafet seçip giyinecektim ki karim içeri girdi " nereye gidiyorsun gene " dedi . Bazen bu kadini hic anlamıyorum kendisini benim efendim saniyor herhalde bende hic cevap vermeden giyindim " sana nereye gidiyorsun dedim niye cevap vermiyorsun soylesene " baktim hic cekilmiyor bende cevap olarak " eski arkadaslarla takilcam oldu mu hem sen kimsinde bana hesap soruyorsun eğer melis olmasa sen burada hayatta olmasddin ona gore ayagini denk al beni sinir etme aksam beni bekleme arkadaslardaa kalacagim " dedim ve evden ciktim tam arabama binicem benim deli kiz alisveristen gelmiş yanima gelip opucuk verdi ve " paşam bu ne siklik boyle nereye gidiyorsun" dedi annesinin kizi ne beklersiniz ki " eski arkadaşlarla bulusacagiz sen parti için mi alisveris yaptin bakayim " dedim ve güldü " pasamdan da bir şey saklanmiyor canim ya" dedi guldum optim kizimi ve arabama binip sevgilimin evine surdum.
derinden
fikret beni eve biraktigi gibi direk dusa girdim. Dustan ciktiktan sonra yeni aldigim elbiseyi girdim sacimi masa yaptim makyajimi da yaptıktan sonra hazirdin ayakkabimi girdim ve fikreti beklemeye basladim tam telefonu alip ona mesaj atacakken kapim caldi acmamla boynuna sarilip "nerede kaldin ya ağaç oldum burada seni beklemekten " dedim güldü " galiba birisi beni çok ozlemis " dedi. bende kollarından ciktindan sonra trip attim ona " istemiyorsan bi daha seni ozleyip sarilmam " dedim
" hayatim saka yaptim alinma affettin mi beni "
" hayir ilk önce uz sonra affettin mi de affetmiyorum oldu mu "
" yapma hayatin hadi gidelim acliktan oluyorum hem sana da suprizim var "
" ne sürprizi"
" söylemem gidince görürsün"
" ya ama haksizlik "
" hadi sürprizi görmek istiyorsan gitmeniz lazim "
" iyi tamam gidelim "
" hadi bekliyorum "
dedik arabaya binip restoranta girdiğimizde hic kimse yoktu fikrete soru soran bakislarimi farketmiş olacak ki konuşmaya basladi " seninle yalniz vakit geçirmek istedim ve bu gece restoranti kapattim " dedi bende direk ssrildim ve optum " bi tanesin seni çok seviyorum "
" bende seni seviyorum " dedi ve oturup yemeğe basladik
melisten
eve gittiğim gibi babam her zaman ki gibi çok sik bir şekilde arkadaşlarıyla buluşmaya gidiyordu optum biraz konuşup evin içine girdim ve annemi öpüp idama ccikip aldiklarimi yerleştirdim ve yatağa atip uyumaya karar verdim bugün çok yoruldum ya bi de o salak kiza sinir oldum kendini bir halt saniyor neyse melis bozma sinirini bos ver değmez dedim ve uykunun kollarina teslim ettim kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK OYUNLAR
Romansahayatlarini intikam almaya adamis beş genç her şeyden habersiz genç bir kiz ve imkansiz bir aşk