4 BÖLÜM - tutsak

70 1 0
                                    

melisten

gozlerimi actigimda sandalyeye oturmuş ellerim ve bacaklarim bagliydi  lanet olsun neredeydim ben boyle depo gibi bir yerdi ama karanlık issiz ve urkutucu. Ne oldugunu anlamaya calisiyordum en son barda eğlenirken bir tane salak üstüme içki dokmustu bende lavaboya girecegim sirada en son keskin bir koku aldim ve geresi yok ahh lanet olsun kacirilmis miydim simdi ben ama neden ki kimseye bir zararim dokunmamisti iyi kizdim hic kimseye kotulugum dokunmazdi ama iyiligimin de dokunduğu söylenemezdi ahh bu halde düşündüğüm şeye bak ya inanamiyorum kacirildim kim neden niçin kacirdi bilmiyorum ve ben saçma sapan dusucelere baslamistim. Tam bu sirada kapi acildi isik karanlık odaya girerken gözlerim karanliga alistigindan gelen kişiye bakmak için gözlerimi kistim. elinde bir tepsiyle uzun boylu saclari sariya kaçan ya da sari olan birisi odaya girdi konuşmadan bana yaklasti . Biraz dikkatli bakinca bu kişinin inanmıyorum bu barda üstüme içki döken kişi ama nasil olur. Ben boyle düşüncelere dalmisken konuşmaya başladı " bakiyorum da uyanmissin "

" sen barda üzerime içki döken cocuksun "

" anlasildi cidden uyanmissin "

inanmıyorum cidden o ve sinirimi bozmaya devam ediyordu.Bi de soruna cevap vermiyor resmen beni takmiyordu.

" soruma cevap versene "

" ooo bi de bana emir veriyor yerinde olsam susardim şuan senin bu hallerin bana sokmez " suna bak ya bide benle dalga geciyor.

" soyle cabuk ne istiyorsun benden "

güldü gülmeyi bos ver resmen kahkaha atmaya başladı cidden kafadan kesin sorunu var bunun. tam bir şey diyeceğim sirada ayak sesleri geldi bu salaktan başka birileri de mi vardi off nasil bir yere düştüm ben ya boyle düşüncelere dalmisken ayak sesleri iyice yaklasti . Tam bu sirada içeri girdi ve gür sesiyle konusmaya baslayinca korktum sinmiş olduğum koltuğa daha çok sindim.

" ne isin var senin burada tutsaklarla konusmamn gerektiğini ogrenemedin mi daha " deyince kafa mi kaldirdim ve glen kişinin nefret ve kinayan gözlerle bana baktigini gordum. nedense isimlerle konusmyorlardi onlar konuşurken bende onlara bakiyordum ki daha fazla dayanamadim ve konustum " bana cevap verin ne istiyorsunuz benden " diye sorduğumda ikisi de birbirine bakip güldüler tam cevap verecekleri şurada başka biri odaya girdi ve " sizin ne işiniz var burada bilmiyor musunuz abinin kizin yanina gitmeyi yaskladigini cabuk yukarı gelin az sonra burada sizin burada olduğunuzu ogrenirsen ah olacaklari düşünmek istemiyorum cabuk olun" dedi ve geldiği gibi gitti . Diğer ikisi de onun bu sözüyle korkuyla birbirine baktilar ve onlarda geldikleri gibi gittiler ve beni bu korkunç yerde tek basina biraktilar.Artik bu abi kimse hepsinin korktuğu belliydi. Bende kaçmaya calismak için ipleri çözmeye calistim ama daha iplere uzanamadan keskin bir agriyla durmak zorunda kaldim ah öküz gibi ipleri baslamislar off be yapcam ben ya burasi da çok korkunç allahim sen bana yardim et off off ne yapcam ben simdi ya diye söylenerek etrafima bakiyordum hic bir şey yok lanet cam da Yok nazil bir yerdeyim ben boyle ya .

rüzgardan

mutfakta yemek yerken bir anda telefonum caldi masadan telefonu kim ariyor diye baktigimda abinin aradigini gördüğüm gibi direk actim ama yine de azari isitmemde bir oldu

" ne halt yiyordum da geç cevap verdin telefonuma " artik neye sinirlenmissse sinirini benden cikartcak yine de yalan söyleyemem çünkü hemen anliyor bende en iyisi doğruyu söyledim " yemek yiyordum abi ondan hayirdir ne diye bu kadar sinirlisin sen " dedim ama cevap vermesini beklemedim ne de olsa alistim artik bu hallerine. " cabuk hazirlginizi yapin isim var sizinle " dedi cevabimi beklemeden telefonu suratima kapatti. Bunun derdi ne ki acaba ne oldu diye düşünürken baktim bu iki salak yok harbi bi de bana salak derler asil kendileri bir numara salaklar neyse sunlari bularim da buraya gelsinler abi geldiğinde ikisini de görmezse siker valla hepimizi (lafin gelisi dedim ) neyse evde ararken depoda olduklarini tahmin ettim ve hakli da ciktm ne halt yiyiyorlar orada allahtan abi ortada yokta isim kolay yoksa ikisini ben bile bu sefer kurtaramam abiden diyerek asagiya indim baktim bu ikisi konusuyor kizda onlara bakiyor bir şey demeden söze girdim " sizin ne işiniz var burada bilmiyor musunuz abinin kizin yanina gitmeyi yasakladigini cabuk yukari gelin az sonra burada olacak sizin burada olduğunuzu ohrenirse ah olacakları düşünmek bile istemiyorum cabuk olun " diyip yukari cikamaya basladim ben boyle konurken kiz bana tip tip bakiyordu ah be güzelin bu senin iyi günlerin bugünlerin tadini cikat çünkü bundan sonra seni mutlubson değil aci son bekliyor ben boyle dusunerek salona girdim oturdum ve sonra ikisinde diğer koltuğa oturdu murat söze girdi.

BÜYÜK OYUNLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin