melisin agzindan
kacmak için planim hazirdi sadece onların uyumasini bekliyordum. Beklediğim an gelince direk evden kacacagim ve babama ulaşmak istiyorum. Ne kadar zaman geçti bilmiyorum, ama istedigim zaman gelmişti sessizce odadan cikinca etrafin karanlık ve herkesin uyuduğunu tahmin ettim ve sessizce asagiya inip kapiyi acip evden ciktim ve koşmaya basladim.
ruzgarin agzindan
uyku tutmayincs mutfağa gidip su içtim Sonra idama çekileceğim sirada ssvssin odasinin lambasinin yandigini farkettim ve içeri girdim girdiğimde oturmuş sigara iciyordu . Çok durgun duruyordu dqyanamadim ve sordum
" abi neyin var "
ilk önce bana bakti bit şey demedi sonra konuştu
" karadagain kizi evden kacti " diyince sasirdim ve bunun bir şey yapmamasi asil dikkatimi çeken şey oldu onun yüzüne bakarak konuştum
" sende onun gitmesine izin verdin değil mi ? " güldü sonra konuşmaya badladi
" birazdan görürsün neler olacagini " demesiyle sasirdin bu sakinlik hic iyi bor şey degil . Bu kadarsakinse altından bir şey cikacak ben boyle düşünürken sasircagim bir şey söyledi ve ben öylece kalakaldim
" fikret karadagin metresi var "
inanmasi güç yani sasirdici karadagdan böyle bir şey beklenemezdi ne de olsa turkiyenin ornek ailelerinden yer aluyorlardi daynamadim ve konuştum
" emin misin " dememle bana bakip göz devirmesi bir oldu.
" sence " dedi ve önüme bir dosya atti bu ne diye bakislari atarken o da bana AC ve kendin bak bakislari atti. Biz konusmasakta gozlerimizle konusuruz dosyayi incelemeye basladim ve gerçekten ciddi olduğunu anladim.
melisten
kurtuldum sonunda ama nereden nasil gidecegimi bilmiyordum boyle karamsarliga dusmusken bir araba onumd durdu ve içinden berke cikip kolundan tutup beni arabaya atmasi bir oldu.
debelenmem bosunaydi garip olan su ki bana bagirip cagirmadi konusmadi bile ne oluyor bunlara bugün anlamadim eve gelince durdu ve beni arabadan cikarip içeri soktu sasirdim çünkü salonda hepsi oturmuş beni bekliyordu. Savaş ilk sessizliği bozdu ve konuşmaya basldi.
" otur sana anlatacaklarim var " demesiyle merakima yenik düşüp oturdum sonra vaktim konuşmuyor ben konuşmaya basladim
" bana bir şey yapmicak misiniz " dememle hepsi susutu ve savaşa bakmaya başladılar savaşta bana bakıyordu ama bakmasindan hic bir anlam cimaramiyorum..
bana bakip konuşmaya basladi
" öyle bir niyetin yok ne de olsa öğrendiğinde benim verdiğim cezadan daha çok uzulyp kirilip canin yanacak" demesiyle kalakaldim ne demeye calsisiyordu bu bir turlu anlayamadim gitti. Konuşmadan önüme dosya. birakti digerlerine işaret verdi ve diğerleri kalkip giderken biz ikimiz kalmistik. Dosyayi incelemeye basladim ve ogrendiklerimin şokuyla ona baktim
" baban size baya değer veriyormus özellikle de annene demesiyle " öyle kaldim gözümden bor damla yas bakti ve ne yapacagimi bilmiyordum.
savaştan
onu ağlarken görünce bir şey yapip yapmamak arasında kaldim tabi sonra yanina gittim ve otudum bana anlamsizca bakarken sasirdigi da belli oluyordu. sonra konuşmaya basladim
" zor olsa da gerçekleri bilmen gerekiyordu istediğin kadar bana sinirlenir ofkelen her şeyi hakediyorum ama bende boylerim " dedim ne olduğunu anlamadan bana sarildi ve ağlamaya basladi ne yapacagimi hic bilmiyordum rahat biraktim bazen gerçekten çok acimasiz oluyorum.
melisten
sasirdim sarildigim halde bir şey demedi sadece öyle kaldi ne karsilik verdi ne de geri çekildi cidden onu anlamıyorum ama kokusu bir başka kendi kokusu belli oluyordu ne oluyor bana ya ondan ayrildigim gibi kendimi odaya attim ve düşündüğüm şey olmasin lütfen diye düşünüyorum ve uykunun kollarina teslim oluyorum.
melisin babasi fikretten
oturmuş düşünürken kapim acildi ve içeriye derin girince sasirdim kizima tam yaklasmisken kaybettim her zamanki gibi derin bana destek oldu. O olmasa kesin şimdiye kadar sinir krizi gecirirdim gelip boynu.a sarildi bende ona karsilik verdim. Seni özledim demesiyle bende dedim sonra ondan ayrilip gizli kasama gittim ve acip ona güzel bir sürpriz yaptim hediyeyi acil bakinca sasirdi. Bana ne bu dercesine bakarken aciklama gereği duydum.
" bunu bana annem verdi zamanki geldiğinde sevdiğin insana verirsin diye bende simdi kolyeyi aiit olduğu yere teslim ediyorum " dememle gözleri doldu ve bana sarilip tesekkur etti bende kolyeyi alip boynuna taktim ve optum. Opmeme karsilik verirken bir anda telefonum calinca birbirimizden ayrilsik ve arayan kişiye vaktim hasan ariyor önemli olmasa aramazdi beni diyip actim.
derinden
telefonu calinca ayrildik ve acil konuşmaya basladi sonra benden izaklasti. ben merak etsemde bir şey demedim ve oturmaya devam ettim yarim saat sonra geldi ama yüzü asikti kesin kiziyla ilgili bir şey öğrendi diye düşündüm bir şey demeden oturdugum yerden kalktim ve yanina gittim bana sarilinca karsilik verdim saonta telefonuma msj gelince ayrilip baktigimda simav tarihini bugene almislat direk ondan ayrilip ozur dilerip öpüp ondan uzaklastim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK OYUNLAR
Romancehayatlarini intikam almaya adamis beş genç her şeyden habersiz genç bir kiz ve imkansiz bir aşk