H6 - The kiss

190 15 6
                                    

Dit hoofdstuk kijk je weer gewoon door de ogen van Lily. * We gaan eerst een mini-stukje terug in de tijd *

Langzaam loop ik weg. Dit was het dan, vanaf nu ben ik alleen. Het zal er niet makkelijk op worden maar het komt goed. Ik voel Jake's ogen in mijn rug branden.

Ik was bijna om de hoek toen ik hoorde hoe zijn voetstappen zich versnelden. Ineens draait Jake me razendsnel om, en zoent hij me. Ik ben zo in shock van de plotselinge gebeurtenis dat ik niet weet wat ik moet doen.

Ik zoen niet terug, ik sta daar maar en dan begint de tijd weer te lopen. Oh mijn god. Ik wordt gezoent! Wat moet ik in hemelsnaam doen? En dan eindelijk valt het kwartje.

In een vlugge beweging duw ik Jake weg en zet een stap naar achter. 'Shit, Jake! Wat in godsnaam doe je! Ik ben je nicht, remember!'

Zijn ogen worden groot en hij slaat een hand voor zijn mond. 'O my god. Wat heb ik gedaan! H-het spijt me Lily, die muur waar je het over had. Het was om te zorgen dat je er niet achter zou komen dat ik gevoelens voor je begin te krijgen, of nouja heb. Het spijt me echt, Ik dacht niet na. I-ik kon me niet inhouden.

Hij loopt als een zombie naar achter, 'Damned, het spijt me echt Lily. Ik denk dat ik moet uhh..' Hij wijst naar achter en zet het dan op een lopen. Het laatste wat ik van hem zie is dat hij een hand door zijn haar haald en definitief wegloopt.

Ik ben nog te overrompeld om te kunnen reageren. What the hack happened?! Oke, even je gedachten ordenen anders wordt het een zooitje. 1. Jake zoent je. 2. Jij duwt hem weg. 3. Jake "vlucht" weg. Oh crap, Jake!

Ik ren vlug de richting op waar ik hem het laatst heb gezien, 'Jake?! Jaaaaake??!' Ik zoek hem en kijk overal maar kan hem niet vinden. Waarom zoek ik hem eigenlijk? besef ik me dan. Wat zou ik doen als ik hem zou vinden? Ik heb werkelijk geen idee en dus ga ik terug naar waar de kus plaatsvond.

Pff, wat een gedoe. Als hij nou niet mijn neef was geweest.. Dan hadden we een stel kunnen vormen.. Maar helaas, de wereld werkt zich weer eens tegen me. Een steek van teleurgesteldheid gaat door me heen.  

Ik laat alles voor wat het is en zet mijn tocht voort. Voor het donker wil ik uit dit creepy steegje zijn en het bos hebben bereikt. Ik versnel mijn pas lichtjes en herhaal de route die Jake me vertelde in mijn hoofd.

Zometeen moet ik naar rechts, daarna een flink stuk rechtdoor en als laatst linksaf. Dat pad moet ik uitlopen en als het goed is ligt de bosrand dan voor me. En vanaf daar moet ik het zelf uitzoeken...

Ik verheug me er totaal niet op, nog nooit ben ik in het bos geweest. Hoe ga ik dan ooit de weg vinden? Een diepe zucht verlaat mijn mond en op dat zelfde moment trekt er een koude rilling over mijn lichaam.

Vlug trek ik mijn jas aan en kijk omhoog. Boven me dreigen donkere wolken de boel te verpesten. Dat wordt doorlopen Lily.

[A/N] 

Hello my sweet readerssss,

weer een hoofdstuk af! whiehoeeee! 3 op 1 dag Yesss, maar nu stop ik even hoor haha. Heb ook nog niet echt grote ideeën voor next hfdstkje dus neem even rust en ga eens lekker verzinnen wat voor spannends ik morgen ga schrijven :).

Vote, comment etc...

love ya all

xoxo Nadia

Nooit meer veilig (gestopt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu