8 წესი

2.2K 210 37
                                    

იუნგის პოვ

ამ ქორწინებამ მე ცხოვრება დამინგრია....

შეყვარებული მყავდა... რომელიც სიცოცხლეზე მეტად მიყვარდა.. და რომლის ცოლად მოყვანაც მინდოდა....

ჩემ მშობლებს... პრინციპში მარტო მამას არ უნდოდა რომ ის გოგო ცოლად მომეყვანა...

ლაღი და საყვარელი გოგო იყო... ცოტა თამამიც... მამა სულ მაფრთხილებდა რომ მაგ გოგოს ცოლად არ მომაყვანინებდა... მას "ბოზს"და "უტაქტო" გოგოს ეძახდა...

ვეწინააღმდეგებოდი... მაგრამ ის მაინც თავისას აგრძელებდა....

როცა გაიგო რომ მე ხელი ვთხოვე იმ გოგოს პირველივე გოგო აარჩია.... ერთი საშვალო ფენის გოგო და მითხრა რომ ცოლად ის მომეყვანა...

რათქმაუნდა შევეძინააღმდეგე მაგრამ ამანაც სავალალო შედეგი გამოიღო.... მამამ ხელიც კი გამარტყა კამათის დროს

ეს გოგო სულ ძალით მოვიყვანე სოლად.... ჩემი ზედმეტად ტრადიციული ოჯახი... ოჯახმა მაიძულა მომეყვანა გოგო ცოლად რომელიც არ მიყვარდა.... ჩემი შეყვარებულმა ეს რომ გაიგო გამებუტა ასე მითხრა... რომ მე როცა ცოლს მოვიყვანდი ჩვენ შორის ყველაფერს წერტილი დაესმეოდა...

გაბრაზებულ გულზე დავიფიცე რომ ამ გოგოს ცხოვრებას ჯოჯოხეთად ვუქცევდი.... მაშინ ვერც კი გავიაზრე რომ ისევე როგორც მე მასაც არ სურდა ეს ქორწინება... მაგრამ ბოღმა და შური რაც მამას მიმართ მქონდა სულ ამ გოგოზე ვანთხიე....

.........

მელის პოვ

სახლში შევედით... რათქმაუნდა მდიდრული და ლამაზი სახლი იყო..

იუნგის მშობლები ცოტახანი იყვნენ შემდეგ კი წავიდნენ...

მე ბარგის ატანა დავიწყე საძინებელში რათა კარადაში შემეწყო.

იუნგმა დაინახა რომ ძლივს მივათრევდი ამ ჩემოდნებს და ხელიც კი არ შემაშველა... ის ჩემ წინ წავიდა კიბეები აიარა და ოთახში შევიდა...

ჩემი ქმარი მონსტრია❤️😈(დასრულებული) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon