ტაოს პოვ
გავედი თუ არა გარეთ... მაშინვე დავრეკე...
-ქალბატონო... სავანტყოფოში ვიყავი.. მაგრამ გარეთ გამომაბუნძულეს... იუნგის ხელი არ მოუწერია განქორწინებაზე...
-რაა... ვაიმე იუნგ სულ რატო ართულებ ვითარებას... კარგი.. ეცადე მელი მასთან მარტო არ დატოვო... თორე ისეთი დებილია ეტყვის რომ მისგანაა ორსულად
-კარგი.. - და გავუთიშე ტელეფონი...
კარებში წავედი და დაცვამ არ შემიშვა...
შენობას კრუგი დავარტყი.. და მელის პალატის ფანჯარასთან მივედი..
მის ფანჯარასთან მილი ადიოდა...
"არ მჯერა ტაო რომ შენ ეს უნდა გააკეთო" ვუთხარი ჩემ თავს და მილისკენ წავედი..
ზედ ავბობღდი... ძლივს მივბობღავდი...
იუნგის პოვ
ჩემ ფიქრებში გართული ვიყავი რომ მელი ისევ გონს მოვიდა..
-მელი როგორ ხარ.??-შევეკითხე ინტერესით
-კარგად ვარ.. - და შემომხედა...
-მელი მინდა სიმართლე ვიცოდე... თუ სიმართლე არ მეცოდინება... ვერ შევძლებ შენ დაცვას... ის ბავშვი რომელიც მუცელში გყავს... ის ჩემთვის ბევრს ნიშნავს... მითუმეტეს თუ ჩემი შვილია... და ეჭვიც არ მეპარება რომ ჩემია... მოკლედ კიდე გკითხავ... ბავშვი ვისგან გყავ-და დასრულებული არ მქონდა რო პალატაში ექიმი შემოვიდა და გარეთ გასვლა მთხოვა...
მეც გავყევი...მელის პოვ
"ძალიან მიკვირდა რომ იუნგის ეს ბავშვი ძალიან უნდოდა... მიკვირდა რომ უნდოდა მისი შვილი ყოფილიყო... მაინც რაში სჭირდება შვილი... ასე რატომ უნდა რომ ეს ბავშვი მისი იყოს... ასე რატომ ცდილობს.. რომ გაიგოს ვისია"
მოკლედ ძალიან ბევრი კითხვა მაწუხებდა... როცა ფანჯარაზე ხმა გავიგე... შემეშინდა..
-აააა-ვიყვირე მე.. რაზეც ნაცნობი ხმა გავიგე.. ეს ტაო იყო-ტაოოო??.
BINABASA MO ANG
ჩემი ქმარი მონსტრია❤️😈(დასრულებული)
Short Storyალბათ ყველას გიოცნებით მოსიყვარულე ქმარზე ან შეყვარებულზე.... მაგრამ ეს ხშირად ასე არ ხდება.... შეძლებს თუ არა ერთი უსუსური და საყვარელი გოგონა რომ მონსტრი ქმარი... ანგელოზად აქციოს?? 🤔🤔