გატაცება

1K 119 80
                                    

მეორე დღე

მერის პოვ

დილას ჩემს ოთახში მეღვიძება თავი საშინლად მტკივა და მიბრუის.... ნელნელა ვცდილობ წამოვიწიო.... მაგრამ ხელი მიცდება და ლოგინიდან ძირს ვებერტყები.... ტანზე ჯერ კიდევ კაბა მეცვა... მაგრამ არა ჩემი... მაგრამ შემოხეული და დაფლეთილი იყო... რაც საგრძნობლად გამიკვირდა...წამოდგომა ვცადე.. მაგრამ ისევ ამიცდა ხელი... და ძირს დავეცი... შემდეგ თავს ძალა დავატანე და წამოვდექი...

თავზე ხელს ვიკიდებ... თაბრუსხვევა მიმძაფრდება... თმები სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით გაპუწული მქონდა... ვგრძნობ გულისრევას... ნელნელა ვცდილობ ბარბაცით მივიდე სარკესთან... შიგნით კი საშინელი სურათი მხვდება...

გაპუწული თმები...შემოხეული კაბა და გათხაპნილი მაკიაჟი... ამ დროს ერთადერთი შეკითხვა გამიჩნდა....

"რა მოხდა გუშინ???"
................

რა მახსოვს გუშინდელი დღიდან..???

მახსოვს სახლიდან გაქცევა და ქუქის სახლში მისვლა... მახსოვს როზე რომ დავინახე ... მახსოვს ისიც რომ ქუქიმ როზეს შესახებ მომიყვა პატარა ინფორმაცია... მერე თეჰიონი მიმათრევს... მახსოვს რომ ვეჩხუბე მაგრამ რა ვუთხარი ან რეები მოვაბოდიალე არ მახსოვს..... მაშინ უკვე მთვრალი ვიყავი... რასვიზამთ სასმელი მალე მეკიდება... მერე შემოტრიალება მახსოვს და სასმელი რომელიც ქუქიმ მომაწოდა.... ამას ვსვამ და საერთოდ მეხსიერება მეკეტება.... მახსოვს მხოლოდ კიბე რომელიც მეორე სართულისკენ მიდის....

მეტი არაფერი არ მახსოვს... მაგრამ ერთი რამ ფაქტია სასმელში რაღაც ჩამიყარა ქუქიმ... რადგამ მაგ დროს სერიოზულად ცუდად გავხდი...

"ღმერთოჩემო ნეტა რა მოხდა....?? ან სახლში ვინ მომიყვანა??"

ქვევიდან ხმას ვიგებ... საიდანაც დედას საუკეთესო მეგობრის ნუცას ხმას ვცნობ... აშკარააა რომ მისი შვილებიც აქ ყავს მოყვანილი....

ჩემი ქმარი მონსტრია❤️😈(დასრულებული) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora