მერის პოვ
ვიღაც კაცმა ხელი მომკიდა რომ წავეყვანე.... ამასობაში როუზის მანქანა სწრაფად მიდის და ტყის შუაგულში იკარგება... მანქანის ხმაც მალევე წყდება...
ჩანიოლი ისევ ჩემ შველას ცდილობს მაგრამ არ გამოსდის...
ვიღაც კაცი მთელი ძალით მიმათრევს... ქაი მარი და ჯექსონი კი ლაპარაკობენ...
-მართლა იუნგის შვილია... ნეტა... იმ ნაბიჭვრის ნაშიერია-ამბობდა მარი-ის დეგრადირებული ისა.... რა ფული დამაკარგინა.... სამაგიეროს გადახდა გვინდოდა და არ გამოგვივიდა მელი მაინც დაიხსნეს... მაგრამ მაგისი შვილი ხელში ჩაგვივარდა...
-ხო მაგრამ რო არ იყოს ის - დაუმატა ჯექსონმა
-იცი როუზიმ იცის სიმართლე.... და ის არ მოიტყუება... მიყვებოდა ხოლმე როგორ ცუდად ექცეოდა ერთ გოგოს იმის გამო რო ის ჩვენი მეტოქის შვილი იყო... ისე ამაზე ყურადღება არ მიმიქცევია... ვფიქრობდი რომ ბავშური გართობის გამო აკეთებდა... - ჩამოარაკრაკა მარიმ
-ხო მეც ეგრე მგონია... როუზი არ მოიტყუება.... თან ვერ დააკვირდი რა დანამდვილებით თქვა რომ ის მათი შვილია-თქვა ქაიმ და იქვე სკამზე ჩამოჯდა... - თან რომც არ იყოს ვერ გაიგეთ რომ არ უნდა ის ცოცხალი იყოს....
-მე კი იმაზე მეფიქრება რომ შეიძლება იმ ორმა ბავშვმა სადმე რამე თქვას-დაამატა მარიმ და ჩამოჯდა ისიც
-არ იდარდო დაიკო როუზი მიხედავს მათ... მგლის უშიშარს ტყუილად ვზრდი... - გადაიცინა ქაიმ - დედამისმა იცოდეს რას ვაკეთებინებ როცა ჩემთან არის და რეებს ვასწავლი მომკლავდა...
ამაზე ყველა იცინის...
ბოლო სიტყვები ცოტა ბუნდოვნად გავიგე მაგრამ მაინც გამოვარკვიე რას ლაპარაკობდნენ...
რაღაც ხის კარი გახსნა და შიგ ჩამაგდო... იმ კაცმა...
მე კარებს ვეცი იმ იმედით რომ რამეს გავხდებოდი... მაგრამ მეტი არაა ჩემი მტერი...
STAI LEGGENDO
ჩემი ქმარი მონსტრია❤️😈(დასრულებული)
Storie breviალბათ ყველას გიოცნებით მოსიყვარულე ქმარზე ან შეყვარებულზე.... მაგრამ ეს ხშირად ასე არ ხდება.... შეძლებს თუ არა ერთი უსუსური და საყვარელი გოგონა რომ მონსტრი ქმარი... ანგელოზად აქციოს?? 🤔🤔