ინციდენტი

1.5K 158 34
                                    

იმ დღის შემდეგ ყველაფერი კარგად წავიდა....

ტაო და ნუცა დაქორწინდნენ...და ბედნიერათ ცხოვრობდნენ...

მელი და იუნგი შერიგდნენ...

ნუცა და ტაო ხშირად მოდიოდნენ მელისთან და იუნგთან მაგრამ.... ბოლოს შეწყვიტეს მოსვლა... არა ცუდი არ იფიქროთ რამე... ადამიანი 4შვილს რო გააჩენ და მეხუთეზე დაორსულდები.. მეგობრებთან მისვლა მოსვლას მოუკლებ..

ნია ამერიკაში წავიდა.. იქ ვიღაცა მილიონერი შეაბა და იმას გაყვა ცოლად...

მიას დედა ცუდად გახდა.. ლოგინად ჩავარდა.. და იძულებული იყო სოფელში წასულიყო.. და მისთვის მიეხედა..

მელიმ იმის შემდეგ რაც იუნგს შეურგიგდა ბავშვის სქესი გაიგეს.. ის გოგო იყო... ამის შემდეგ იუნგიმ მზადება დაიწყო... ხან რას ყიდულობდა.. ბავშვისთვის ხან რას.. მოკლედ სანამ დაიბადებოთა მათი პატარა გოგონა.. სულ ყველაფერი უკვე ნაყიდი ქონდათ...

ბედნიერები იყვნენ.. ეღირსა მელის ბედნიერება.. იუნგს სიმშვიდე... ერთმანეთი მართლა შეუყვარდათ ძლიერ..

მელის მამა შეურიგდა.. როგორც იქნა... ბავშვი როგორცკი დაიბადა მაშინვე.. გაიგო თუ არა რომ ბაბუა გახდა.. ვეღარ შეძლო ისევ გაბრაზებული დარჩენილიყო... იუნგის მშობლებიც ბედნიერები იყვნენ... და ისინიც შეურიგდნენ იუნგს... ისევ შილიშვილის ხათრით

მაინც რამხელა ძალა აქ  იმ პატარა არსებას... წარმოგიდგენიათ ერთ პატარა და უსუსურ არსებას რამდენი რამის შეცვლა შეუძლია..

მას მერი დაარქვეს(სხვა სახელი ვერ მოვიფიქრე ... თან მგონი ცუდი სახელი არცაა)

შემოვიდა თუ არა ოჯახში ბედნიერებაც შემოიტანა...

იმ მომენტში არავინ არ იცოდა რომ ოდესღაც მათ თავს უბედურება დაატყდებოდა ...

გოგონას დაბადებიდან ერთ წელში ბიჭი შეეძინათ.. მას ჯიჰუ დაარქვეს.. ის მერიზე ერთი წლით იყო პატარა....

ჩემი ქმარი მონსტრია❤️😈(დასრულებული) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant