Arkadaşlar artık bölümlere isim vererek yazıyorum.Bu daha iyi olur.Multimedia 'ya Zack'i koymaya çalışıcam.
--------------------------------------------------------------------
XV. BÖLÜM
Gelip geçen saniyeler boyunca ölümü bekledim.Bir saniye, iki saniye beş saniye, yedi saniye, on saniye…
Attığı o sinir çığlıklarına rağmen neden hala ölmediğimi merak ediyordum.
Sonunda “Ne oluyor ya öldüreceksen öldür.” diye gözlerimi açtığımda canavar kızımızın saçlarının yanmakta olduğunu gördüm.O ise yanan saçlarını söndürmeye çalışıyordu, çılgınca sinirden böğürüyor ve etrafa çarpıyor zıplıyordu.
Ne olduğunu anlamadım ama bu halinden yararlanıp kalkmaya çalıştım.Yavaşça olduğum yerde doğruldum.Canım sanki üzerimden seksen kez kamyon geçmişçesine yanıyordu ve ben dayanamıyordum.Duvara dayanarak ve sendeleyerek kalktım ,yürümeye çalıştım.Ölmek istemiyorsam oradan uzaklaşmalıydım.
Canavardan biraz uzaklaşınca arkasından bana koşarak gelen kişiye baktım: Zack.
Alevler. Ateş.Yanan saçlar.O yapmıştı.Beni kurtarmıştı.Zack beni kurtarmıştı.İyilik perim.
Ona yaslandım ve oradan uzaklaşmaya çalıştık.
“Ne sikime kendini ortaya atıyorsun ki?Ölecektin aptal.”diye bağırdı bana oradan uzaklaşmaya çalışırken.
“Biliyormusun ağzın bozuk olmasaydı iyilik perisinden koruyucu peri anneye terfi ettiğini söyleyecektim.”
“Başın kanıyor şapşal.Burdan çıkmalıyız.O alevler onu fazla oyalamaz.”
Elimi başıma koydum.Kan.
Koridoru dönüp geldiğimiz yerden geri giderken neredeyse iksir sınıfına yaklaştığımızı gördüm.
Tanrım canavar peşimize takılmıştı yeniden. Başındaki alevlerden kurtulmuş bize doğru koşuyordu.
“Geliyor Zack.”
“Bunu anlayabiliyorum Zoe.”dedi.Sesindeki korkuyu sezebiliyordum.Aynı korku X 10.000 bende de vardı çünkü.
“Yardım gelicekti hani.”
“Bilmiyorum.Öyle olmalıydı.Biraz dayan.”
“Seni tanımak güzeldi.”dedim acıklı bir şekilde.Yav acil durumlarda bile espri yapmaya çalışıyorum.Tanrı cezamı versin cidden.
Hızlanmıştık ve canımın acısından inler hale gelmiştim artık.
“Şu tarafa iksir sınıfa girelim.”dedim.
Kapıya yaklaştık ve kapıyı açıp içeri girdik.
Zack kapıyı kitledi. “Bu işe yaramayacak iki buçuk metre boyunda sinirden köpüren ,delirmiş bir canavar kızı kilitli bir kapı durduramaz.”
“Biliyorum.”
“Önüne bir şey koymalıyız.”dedi “Barikat kuralım.”
“Kitaplık.”dedim.Onaylar bir şekilde bana baktı.Kalan son gücümün kırıntılarıyla kitaplığı kapının önüne itmesine yardım ettim.
Soluklanmaya çalıştım.
Saniyeler sonra canavarın kapıyı yumruklayan varlığını kapının dışında hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşaretliler Akademisi
FantasíaFantastik filmler,efsaneler,macera romanları duyunca nerden geldiğini merak ettiğimiz hayalet hikayeleri.... Aslında tümüne hayal gücü deriz...YA DEĞİLSE!Aslında hepsinde gerçeklik payı varsa. Zoe boynunda beliren o gizemli işaretle ne yapacak?Peki...