Yol boyunca hiç konuşmamışlardı.Bende farklı sayılmazdım bu adamlarla ne yaptığımı düşünüyordum hala, en sonunda sormaya karar verdim.
‘’Neden buradayım?’’
Bir süre bakıştılar sonra kel olan cevap verdi.
‘’Söyledik ya tehlikedesin.’’
‘’Onu anladım,ne tehlikesi ve kim peşimde ?’’
Tam cevap vericektiki gözlüklü geldiğimizi söyledi.
Akademiye gidiceğimizi söylemişlerdi ama arabadan indiğimde Ölümün Sesinin önünde olduğumuzu gördüm.
‘’Bana neden burada olduğumuzu söyliycek misiniz lanet olasılar.’’
‘’Bak ilk olarak sakin ol. Zaten akademiye gitmek için buradayız, akademiye gitmek için geçiti kullanacağız.’’
Sanırım sesim fazla sert çıkmıştı. ‘’Ne geçitinden bahsediyosunuz ?’’diye sordum.
‘’Akademilerin geçitleri her yerde olabilir biz de buradakini kulanacağız bir çeşit kısa yol gibi düşün.’’dedi gözlüklü.
O anda fark ettiğim aksanı gerçekten tuhaftı.
‘’Herneyse. ‘’dedim ve içeri girdik.
İçerisi son gördüğüm gibiydi.Odalardan birine girdik sonra bi diğerine, içerisinin bu kadar geniş olabileceğini daha önce fark etmemiştim.Sonra uzun bi koridor vardı ve üç tane kapı.Koridorda mal mal durduk.
‘’Sence hangisi daha güvenli olur Logan?’’dedi keltoş.Neyse gözlüklünün adını öğrenmiştim.
‘’Şu’’dedi Logan ve üzerinde ERKEKLER TUVALETİ yazan mavi eski kapıyı gösterdi.
‘’Hadi,bu taraftan’’dedi keltoş ve kapıyı açıp içeri girdi.
‘’Aaa saol , ben almıyım.İşim yok.’’dedim. İki tane erkekle erkekler tuvalete girmediğim kalmıştı bi zaten.
Keltoş güldü ,Logan bile güldü o adamın gülmeyi bildiğinden bile emin değildim.
‘’Bu boyut kapısı Zoe.’’dedi keltoş. ‘’Akademiye buradan gidicez.’’
‘’Tamam güzel,bakalım daha neler öğrenicez’’ dedim.Logan kapıyı açtı ve içeri girdik.İçerisi şöyleydi:Bildiğiniz erkekler tuvaleti gibiydi.Bi banyo dolabı gibi bişey vardı,Kapının yanında içinde ne olduğuna bakmaya cesaret edemediğim bi çöp kovası duruyodu ve işte tuvaletler falan vardı.
‘’Eee,’’dedim. ‘’bi filmde görmüştüm tuvaletlere mi dalıcaz yoksa banyo dolabından mı geçicez?’’
‘’İkisi de değil.’’dedi Logan.Bi yere dokundu ve durduğumuz yerden hızla aşağı inmeye başladık.Etkilenmiştim.
‘’ Sizin ora da teknoloji bayağı gelişmiş.Nedir bu?’’
‘’Off!’’dedi Logan. ‘’Çok soru soruyorsun.’’
‘’Sen ona bakma.Bu bi asonsör Zoe.’’dedi keltoş. Sonra düğmeleri gösterdi. Üstünde Sam Amca’nın Baloncuk Dükkanı, Beacon Caddesi, Hydra Sokağı ,Gel Gör Billy’nin Yeri gibi daha okumaya üşendiğim bi çok şey yazan düğme vardı.Hangisine bastığını görmedim çünkü gıcık Logan önümde duruyordu.
Asonsör de uzun kalmışız gibime geliyordu ki birden durdu.Bu iyi olmuştu çünkü biraz daha kalırsak kusacaktım.Asonsörden indik.Normal bi kasaba gibi bir yerdeydik. Evler ve dükkanlar vardı.Gece olduğu için pek bişey göremiyordum ama şu kadarını söyliyim ortada akademi falan yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşaretliler Akademisi
FantasiFantastik filmler,efsaneler,macera romanları duyunca nerden geldiğini merak ettiğimiz hayalet hikayeleri.... Aslında tümüne hayal gücü deriz...YA DEĞİLSE!Aslında hepsinde gerçeklik payı varsa. Zoe boynunda beliren o gizemli işaretle ne yapacak?Peki...