"...SO LAILA MAJNU,HEER RANJA JESE BAHOT SAARE KISSE DEKHE HONGE AAPNE. AB YEH DEKHIYE BEHIR KI JODI. HA BEHIR. JISKA MATLAB HE BELA AUR MAHIR. YEH ITNA PYAAR KARTE HE KI INKE NAAM TAK ITNE MILTE HEIN INKI DIL KI TARAH. TO AAIYE DEKHTE HEIN BEHIR KI LOVE STORY..."
Sunlight was shinning on Nazma's face.
"...UFFF... DI PARDA BAND KAR DONA." Nazma said to Bela.
Bela-"UTH. AJ COLLEGE KA FIRST DAY HE. JALDI UTH."
Nazma woke up in a second.
Nazma-"HA. AJ CLG KA 1ST DAY. KITNI MAZA AYEGI. NEW CLASS. NEW BOYS... AHH. I MEAN NEW FRNDS. BAHOT MAZA AYEGI."
Bela held her ears and said-"KHABARDAR JO IS BAAR KISI BAKRE KO FASAYA TOH."
Nazma-"AHH DI CHODO NA. DIII... "
Bela left her ear.
Nazma-"Q NA FASAU. APKI TARAH THODI NA JEENA HE MUJHE. AJ TAK EK LADKA BHI PATAYA HE APNE? ESI BORING CLG LIFE THODI NA JEETE HEIN."
Bela-"TU JO YEH KARTI HENA USE TOTAL TIME PASS BOLTE HEIN. AUR ME JO KARUNGI NA VO TOTALLY PYAAR KARUNGI."
They got ready for their college while talking.
In college while walking,
Nazma-"TO APKO KESE PATA CHALEGA KI VO APKA PYAAR VALA BANDA APKE SAMNE AA GAYA HEIN?"
Bela-"EHSAAS SE. PYAAR EHSAAS,JAZBAAT SE HOTA HEIN. PYAAR PEHLI NAZAR SE BHI HO SAKTA HEIN AUR JAAN PEHCHAN HONE K BAAD BHI."
At the mean time she got collided with a boy and they both fell down.
Bela was just seeing into his eyes.
They got up.
Bela-"I M SORRY."
Boy-"NO ITS OK. ACTUALLY I WAS SEARCHING OUT MY FRIEND. SO I DIDN'T WATCH OUT U. I M SORRY."
Bela-"NO ITS FN."
He went from there.
Nazma-"TOH KUCH HUA."
Bela-"HA... NAHI. KUCH BHI TO NAHI. KYA TU BHI. KUCH BHI BOLTI HE. CHAL."
They entered the class.
Their group was sitting in a corner.
Some one tap on Bela's shoulder.
Bela-"AYAAN. TU. KESA HEIN YAAR. "
Ayaan-"I M TOTALLY FINE. INSE MILIYE. MERE BHAI KAM DOST JYADA. MR.MAHIR SEHGAL. AJSE YEH HUMARE HI COLLEGE ME PADENGE. HUMARE SATH."
Bela was just watching Mahir bcz Mahir was that guy to whom Bela was collided earlier.
Mahir saw that Bela was watching her continuously.
Mahir-"R U OKAY MISS?"
Ayaan-"BELA. BELA NAAM HE ISKA."
Mahir-"OKAY MISS.BELA?"
Bela-"HA.. YAA. YA.. M FINE MAHIR JI."
Mahir-"MAHIR JI NAHI. SIRF MAHIR BULAV MUJHE."
Bela-"NO I M COMFORTABLE WITH MAHIR JI."
Mahir-"OKAY. NO PROBLEM."
Nazma-"DI KAHI APKO ISE VO EHSAAS VALA PYAAR TO NAHI HO GAYA HEIN?"
Bela-"NAZMA. SHUT AP."
Class started.
After few days. When their internals were completed... all were sitting in canteen.
Ayaan-"YAR MERA TO ACCOUNT KA PAPER EKDUM BAKWAS GAYA."
Bela-"MERE TO SARE PAPER MAST GAYE."
Nazma-"APKE Q NA JAYENGE. AP SCHOLAR JO HO."
Mahir-"MERA SIRF ACCOUNTS KA THIK GAYA. BAKI SAB ACHE GAYE. "
They went to class after Recess.
Principal came to class.
Principal-"SO STUDENTS. THIS TIME ALSO OUR COLLEGE IS HELDING DANCE COMPETITION IN OUR CAMPUS ITSELF. SO THOSE WHO R INTERESTED ENROLL THEIR NAME TO YOUR PROFFESOR. AND YOUR INTERNAL MARKS WILL BE OUT AFTER YOUR DANCE COMPETITION. "
And he left.
Ayaan-"YAR. YE INTERNAL KI BAT KEHNI JAROORI THI. CHODO. DANCE MEIN KON KON RAHEGA."
All raise their hands except Bela.
Nazma-"DI COME ON. ITS LAST YEAR. IS TIME TO REH LO."
Mahir-"HA BELA. IS TIME TO RAHO. ITS LAST YEAR. SOLO ME RAHO."
After sometime,
Mahir came to Bela's bench.
Mahir-"WILL YOU BE MY PARTNER, NAZMA?"
Nazma-"DANCE PARTNER RIGHT?"
Mahir-"YA OFCOURSE. "
Nazma-"OKAY."
Bela agreed and all went to professor to enroll their names.
Mahir messaged Bela to meet her in ground in 5 minutes.
Bela went to meet him.
Bela-"JI MAHIR JI. APNE MUJHE BULAYA."
Mahir-"HA BELA. LETS MAKE A DEAL. TUM MUJHE ACCOUNT SIKHAV. ME TUMHE DANCE SIKHAUNGA."
Bela-"MAHIR JI. YEH KESI DEAL HEIN? ME APKO ACCOUNTS SIKHA DUNGI. BUT U DONT HAVE TO MAKE ME LEARN DANCE. I'LL DO IT."
Mahir-"NAHI. ME DANCE SIKHA DUNGA. I KNOW DANCING VERY WELL. I'LL MAKE YOU LEARN."
Bela-"OKAY. DEAL."
And then they shook hands and left.
Slowly slowly the days were going and Bela and Mahir were coming closer. Their friendship start growing in love. But they didn't realise that MAYBE.
Daily Bela make Mahir learn Accounts and Mahir make Bela learn Dancing.
On the day of competition.
Shivu and Mahir's Dance Announcement was going to cpme in just 5 minutes.
Shivu was going downstairs. And suddenly her leg slipped from two steps.
She was just shouting and crying.
Bela ran to her.
Bela-"NAZMA,NAZMA TU THIK TO HEIN? ESE KESE GIR GAI TU? TU PEHLE RONA BAND KAR. SHH. SHHH.. SHANT."
Nazma calm down and stopped crying.
Nazma-"LEKIN MERA DANCE. "
Mahir-"NAZMA, TUM PAGAL HO KYA? TUMHE ITNI LAGI HE AUR TUM DANCE K BAARE ME SOCH RAHI HO? CHUP RAHO. NAHI HOGA KOI DANCE. U JUST GO AND REST."
Mahir picked her up and take her to rest.
Bela went to the Professor so that they can give them some time.
Professor agreed and shift Mahir's performance to the last.
Bela rushed to Nazma.
Nazma-"DI. DI PLEASE AJ AAP MERI HELP KAR DO."
Bela-"HA BOLNA. KYA HUA."
Nazma-"AAP MAHIR K SATH DANCE KAR LONA.ME NAHI CHAHTI KI MERI WAJAH SE USKA DANCE KHARAB HO."
Bela-"ARE! ME KESE DANCE KAR SAKTI HU? MUJHE KESE AAYEGA?"
Nazma-"DI APKO AAYEGA. AP ROJ HUMARI PRACTICE DEKHTI THI. AUR KABHI KABHI MUJHE NAHI AATA THA TO AAP MUJHE SIKHATI BHI THI. DI APKO AAYEGA. PLEASE DI AAP KAR DIJIYE. PLEASE DI. PLEASE."
Bela-"OKAY! OKAY FINE."
Bela went to Mahir.
Bela-"MAHIR JI. "
Mahir-"HA BELA. NAZMA THIK HE?"
Bela-"HA. SHE IS RESTING."
Mahir-"HA BOLO. KYA KEH RAHI THI "
Bela-"ME YEH KEH RAHI THI KI ME APKE SATH DANCE KARNE K LIYE READY HU."
Mahir-"BELA TUM. ITNI JALDI."
Bela-"DONT WORRY. HUMARE PASS THODA TIME HE. MERE SIR SE KEH KAR HUMARA PERFORMANCE LAST KARVA DIYA HEIN."
Mahir-"OH. THANK GOD! WILL YOU WILL COMFORTABLE SO EARLY?"
Bela-"YA. INFACT I M OVERCOMFORTABLE WITH YOU MAHIR JI."
They had and eye lock.
They practiced and Danced together.
After dance,
Judge-"SUPERB CHEMISTRY. I JUST LOVE YOUR CHEMISTRY GUYS. SORRY TO ASK YOU HERE ITSELF, BUT ARE YOU GUYS DATING?"
Bela-"UMM. NO SIR. "
JUDGE-"THEN YOU MUST. BECAUSE I JUST LOVE THIS CHEMISTRY. AND IN THIS DRAMA COMPETITION I JUST SEE THE CHEMISTRY. SO I M DECLARING YOU TWO AS THE WINNER."
Mahir-"WHAT! REALLY SIR?"
Judge-"YOU DON'T BELIEVE ME... LET ME COME AND GIVE YOU A HUG AND THE AWARD. "
Judge went and gave them an award and hugged them.
Mahir-"BELA."
Bela-"JI MAHIR JI."
Mahir-"VO JUDGES KI WISH ME PURI KARNA CHAHTA HU."
And bent down on knees and took out a beautiful ring.
Mahir-"BELA, WILL YOU MARRY ME?"
Bela-"MAHIR JI!"
Mahir-"SAY YES OR NO!"
Nazma came from the back.
Nazma-"HA BOL DE BEHEN. JO JUDGES KO DIKHTA HE VO HUM SAB KO DIKHTA HEIN."
Bela-"NAZMA TERA PER. "
Ayaan comes from back.
Ayaan-"BILKUL THIK THA."
Humaira-"YEH SAB HUMARA PLAN THA. QKI HUME PATA THA TU APNE DIL KI BAAT SAMJHEGI NAHI. TOH HUME HI SAMJHANI PADEGI."
Mahir-"BELA. JALDI BOLO MERA GHOOTNA DARD KAR RAHA HEIN."
Bela smiled and said-"YESSS!"
Mahir put on the ring in Bela's finger and got up and kissed her on cheeks.
Bela blushed.
And they got married.
Bela-"MAHIR JI. MUJHE APSE KUCH KEHNA THA."
Mahir-"HAAN BOLO."
Bela come near to him. And whispers in his ears-"I LOVE YOU MAHIR JI."
Mahir also whispers in her ears-"I LOVE YOU TOO BELA."
And the curtain came down.
आप पढ़ रहे हैं
BeHir Ki Ankahi Ajoobi Kahani(COMPLETED)✔✔✔
RomanceIshq ko mukammal karne k liye bahot sare petre azmane padte hein. Bela aur Mahir bhi vahi kar rahi hein. Mil kar bichad rahe hein. Kya Yeh Kahani Kabhi Puri Hogi? Kya Yeh Phir Milenge? Ya Bichad kar reh jayenge?Kya yein 'HUMARI ADHURI KAHANI' hi reh...