2. fejezet

1K 40 0
                                    

- Arra hátul van egy szabad boksz. – Mutatott maga elé Jesse túlkiabálva a hangszórókból dübörgő zenét. Mindenfelé felhevült testtel táncoló fiatalok voltak, áporodott izzadtság és csapolt sör szaga keveredett a levegőben.

Nem állhattunk meg, mert egyből nekem jött Greg, majd oldalról Walt lökött meg. Intettem feléjük, hogy kövessenek, majd átfurakodtunk a tömegen. Gyorsan beültünk a szabad padokba és rákönyököltünk az asztalra.

- Micsoda este. – Kiabált mellettem Greg.

- Ja, haver, ez már nagyon kellett. – Csapott az asztalra Walt. – Ezt a kört én fizetem.

Szerencsére hamar megérkezett a piros haspólós kiszolgáló lány. Fülében hatalmas karika lógott, csoda, hogy a sok csápoló fiatal nem kapott bele.

- Mit hozhatok fiúkák? – Kérdezte, miközben felfújta a rágóját. Azt hiszem utoljára valamelyik béna kilencvenes évekbeli filmben láttam ilyen pincér csajt.

- Négy csapoltat. – Mondta azonnal Walt, majd nézte, ahogy a lány hátat fordít. Nem mondom, szépen kilógtak a kerek farpofák a falatnyi nadrágjából, de ez számomra inkább volt közönséges, mint izgató látvány.

Miközben Greg és Walt mellettünk ökörködtek, Jesse gondterhelten nézett fel rám. A legjobb barátom előtt nem volt könnyű megjátszanom magamat, pedig nagyon lazának próbáltam mutatkozni. Még mielőtt megszólalhatott volna, a lány lecsapta elénk a habzó korsókat, majd egyszerre hörpintettünk egy nagyot.

- Megyek, lövök magamnak egy vöröset. – Tűrte fel kockás inge ujját Greg és bevetésre készen állt fel az asztaltól.

- Nekem egy barna is megteszi. – Kontrázott Walt, majd követte a haverját. – Ti nem jöttök?

- Nem, kösz. Jár a szórakozás a Görényeknek! Menjetek. – Mondta főnöki hangsúllyal Jesse és kezével még hessegető mozdulatokat is tett. A két srác szalutált, majd beleveszett a tömegbe.

- Szóval, mi van Eve-vel? – Kérdezte, miközben figyelte ahogy a két alkalmazottja, akik egyben jó barátai is voltak eltűntek a láthatárról.

- Mi lenne? – Kapartam végig egy repedést a fa asztalon, miközben kerültem a tekintetét.

- Tényleg ennyiben hagyod az egészet?

- Mégis mit kéne tennem Jesse? Elmentek. Tom eljött értük, összepakoltak és elmentek. - Jesse nagyot sóhajtott és belehúzott a sörébe.

- De haver, akkor is, ez az egész ...

- Én akartam így.

- Micsoda?

- Elküldtem Eve-et.

- Hogy mit csináltál?

- Aznap este, amikor Rita megjelent.

- Rita, igen. – Mondta vigyorgó fejjel Jesse. Lefogadom, hogy simán megfektette volna helyettem. Bárcsak Jesse kellett volna annak a némbernek. Mérgelődtem magamban.

- Eve és én, szóval, mi majdnem csókolóztunk a konyhában.

- És? – Emelte fel a hangját.

- Nem lett belőle semmi. Azt mondtam neki, hogy tegye rendbe a dolgait és ezt is tette.

- Nem értelek haver, már olyan régóta csorgattad a nyáladat utána, még Amberre sem állt fel, valld be.

- Ne legyél fasz Jesse. – Néztem rá fenyegetően. - Nincs jogom Lilyt elszakítani az apjától. – Szívtam be élesen a levegőt, mert ez volt az első alkalom, hogy ki is mondtam a bennem lévő gondolatokat.

Szeretni akarlak 18+ (Befejezett)Место, где живут истории. Откройте их для себя