7. fejezet

976 32 0
                                    

Egy nappal korábban (Csütörtök)

- Eve, mondtam már, hogy nyugodtan itt hagyhatod Lilyt. Megleszünk Madleinnel, igaz? – Nézett hátra anya Madleinre és kacsintott egyet az ősz hajú babysitternek, aki lassan kevesebbet volt a lányommal, mint anya.

- Oké anyu, muszáj indulnom, csak még egy ölelést. – Szorosan magamhoz szorítottam a szöszi gombócomat, telehintettem puszikkal az arcát és mindkét duci kezét. - Jó kislány legyél. – Súgtam a fülébe, elszoruló hanggal, miközben egy könnycsepp legurult a szememből végig az orrnyergemen, végül Lily fodros szoknyáján landolt. Letöröltem a könnyek maradékát és nagyot szipogtam. Éreztem anya érintését a hátamon, úgyhogy gyorsan felálltam még mielőtt újra belekezd a megleszünk nélküled is dumájába.

- Gyere ide kicsim. – Hajolt le érte anya és a csípőjére ültette Lilyt. Lily már automatikusan hajtotta fejét anya nyakába és bekapta a hüvelykujját.

- Ha megbetegedne azonnal hívj. Lázcsillapító a hűtőben. – Mutattam a konyha irányába. – Gyümölcspépet legalább egyszer diktálj bele egy nap és nem, nem jó az eper fagyi, még mielőtt megkérdeznéd. – Emeltem mutatóujjam a magasba, mert már nyitotta a száját. – Ha folyik az orra, akkor az orrszívó a második fiókban, ott van orrcsepp is, de csak napi háromszor adhatod. Vettem új bugyipelusokat is, azt a kihúzható nagy fiókba tettem, friss ruhák a szobájában a szekrényében .... – és folytattam volna az instrukciókat, amikor anya mögém állt és Lilyvel a karján elkezdett kifelé tolni a lakásból.

- Jó utat Eve. – Somolygott az ajtó mellett állva Madleine, majd kihúzta a piros gurulós bőröndöm fogantyúját és a kezembe nyomta.

- Anyaaa. – Hallottam meg Lily kétségbeesett hangját, ahogy a bőröndöt elkezdtem kihúzni a bejárati ajtón, ahol Tony már várt. – Fogja ezt meg. – Nyomtam a kezébe a bőröndöt és visszaszaladtam.

- Szeretlek kicsim. – Öleltem át újra Lilyt aki belém kapaszkodott és nyöszörögni kezdett. – Anyának el kell egy kicsit utaznia, nagyon fogok sietni. – Mondtam neki már megint hüppögve, aztán meghallottam a Jégvarázs betétdalát, mire Lily engedett a fogáson és csillogó szemekkel nézett fel anyára.

- Táncii? – Kezdett el ugrálni nagyanyja ölében. Mire felocsúdtam, Madleine távirányítóval a kezében hullámoztatta magát a nappaliban a tv előtt, amiben ott ment a Jégvarázs mese, anya pedig Lily kezét fogta és táncoltak a dallamra. Anya oldalra pillantott és sürgető kézmozdulatokkal jelezte, hogy induljak azonnal.

- Látta ezt? – Kérdeztem kikerekedett szemekkel Tonytól, aki pukkadozva figyelt bennünket az ajtóból.

- Inkább nem kommentálnám. – Mondta vigyorogva, majd játszi könnyedséggel megemelte a bőröndömet és lerobogott előttem a hosszú lépcsősoron.

Beszálltam a szokásos fekete Porchéba, majd kitolattunk a garázsból.

- Még fel kell venni Damien urat. – Szólt hátra Tony.

- Remek. Urat... - Dünnyögtem.

- Nem kedveli? – Kérdezte Tony mosolyogva.

- Egy wc kefét szívesebben fogdosnék egész nap, mint hogy vele töltsek egy percet is.

- Szóval nem kifejezetten. – Kuncogott a jelenleg sofőr szerepet játszó félig mexikói férfi, aztán elhallgattunk. Úgy tíz perc múlva lassítottunk, majd megálltunk egy krém színűre meszelt villa szerű épület előtt. Nem volt túl nagy, de feltűnő volt az egyszerű házakkal teli kis utcában. Nagyon is illett Damienhez, valahogy nem lepett meg, hogy egy ilyen házban lakik.

Szeretni akarlak 18+ (Befejezett)Место, где живут истории. Откройте их для себя