Bir süre Rüzgar'ın karşısında mal gibi dikilsem de sonunda kafama dank etti Deniz nerede?
Ben: Dönöğğğğz gitmöğğğğ
Deniz: Anırma hayvan.
Sesiyle hafifçe yerimden sıçradım.
Ben: Ama sen... sen yoktun?
Deniz: Arkandaydım. Katıksız mal.
Ben: Katıksız odun.
Söylenmeye devam edecekken aklıma geldi: bu çocuk beni neden korumuştu?
Ben: Sen beni korudun!
Rüzgar: Senİ korumadım, canım birilerini dövmek istiyordu ben de bundan iyi fırsat mı bulabilirim?
Ben: Bulabilirsin. Ama babaanne-
Bir parmağını dudağıma bastırarak sessiz olmamı söylemişti.
Deniz: Babaannecik yok oldu!
Ben: Ö-öldü mü?
Deniz: Sonunda.
Ben: Deniz sen kalpsiz bir öküzün tekisin! Kadın daha gencecik gidiverdi!
Deniz: 73 yaşındaydı Başak.
Ben: Vicdansız!
Deniz: Hakaretleri kes!
Ben: Olayı anlat!
Deniz. Susarsan anlatacağım.
Onaylar anlamda başımı salladım. Elimden tuttu ve beni bir banka yöneltti. Oturduk.
Deniz: O kadın annemin ölümüne sebep oldu.
Oh oh! İyi olmuş. Gebersin babaanne!
Kendimi tutamayıp fırladım ayağa ve şarkı söyleyerek oynamaya başladım;
Ben: Angaranın bağları da büklüm büklüm yollarığğ! Hadee! Elleri göreyim elleri!
Deniz bana afallamış bir şekilde bakıyordu.
Deniz: Bu sarhoş olmamış halin mi?
Ben: Babaanne geberdi kalk sen de oyna!
Şaşkın ifadesiyle beni arabasına doğru sürükledi fakat aklıma gelen şeyle gözyaşlarımı tutamadım.
Ben: Voağağağağağsağağağvağağağağosağağağ
Deniz: İyi misin?
Ben: Vosvos gitağağağağağağti
Deniz gülmeye başladı.
Deniz: O kadar çok mu istiyorsun?
Başımı evet anlamında salladım. Deniz beni arabaya bindirdi.
Deniz: Şimdi bütün saçmalıkları kafandan at ve-
Ben: TEEN WOLF! Bugün yeni bölüm geldi!
Diyerek bir dans gösterisi verdim.
Deniz: Siz kızlar hep mi böylesiniz yoksa bu sana özgü bir mallık mı?
Gözlerimi devirdim. Evet göz devirme konusunda 17673247349383743746374637439 farklı siteden araştırma yapmış ve evde göz devirme alıştırmaları yapmıştım o yüzden artık göz devirebiliyorum!
Sonunda eve varabildik. (Bu cümleyi hayatım boyunca kurabilirim!)
Ben: Önce TW sonra da Herbie izleyebilir miyiz?
Deniz: Herbie mi?
Ben: Vosvos filmi!
Göz devirme sırası Deniz'deydi.
Önce TW izledik ve şimdi de sırada HERBIE!!
Film başlarken koca bir tabak mısır koymuştum ve kolalarımızı da hazırlamıştım. Allahtan Deniz de bir litre kolayı kafasına dikip içiyor da bu sefer mal gibi kalmadım. Tamam kabul ediyorum, yemek deyince Deniz'le zevklerimiz aynı.
Daha uzun yazmak istiyorum fakat bekletmekten hiç hoşlanmam. Umarım beğenmişsinizdir. Bundan sonra, hikayenin geri kalanında Rüzgar'ı çok az göreceksiniz. Belki de hiç göremezsiniz? Neyse bol bol vote verin ve yorum yapın. 10K'yı geçmişiz çok teşekkürler. Sizleri seviyorum <3 Ha bir de multimedia'da bölüm şarkısı ve Deniz var. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatile Düşen Meteor
HumorBen Başak! Bu yaz kardeşim ve abimle kuzenlerinin yanına gidiyoruz fakat evde beklenmedik bir sürpriz var