Rüzgar'ın ağzından;
Yanıma gittikçe yaklaşıyordu. Tam beni öpecekken, daha doğrusu beni öpeceğini zannederken yanımdaki güneş gözlüğünü almak için uzandığını gördüm. Hayal kırıklığının etkisindeyken
Başak: Seni öpeceğimi mi sandın?
Ben: Hayır!
Gülümsedi.
Başak'ın ağzından;
Rüzgar cidden onu öpeceğimi sanmıştı ya gülme krizine girmemek için kendimi zor tutuyordum. Tamam ondan hoşlanıyor olabilirdim ama şimdilik onu öpecek Halim de yoktu. Sırıttım ve arabayı sürmeye devam ettim.
Ben: Rüzgar bu arabanın kliması yok.
Rüzgar: Üzgünüm ama bu 1800'lerden kalma.
Ben: Ama çooook şeker!
Cidden çok şekerdi. Vosvos'lara takıntılıydım özellikle su yeşili olanlara.
Rüzgar: Bugünlük bu kadar yeter. Bizi eve bırakmak ister misin? Düz arazidekinden biraz daha zor olur o kadar.
Ben: Denerim.
Arabayı sürüyordum. Daha doğrusu deniyordum. Rüzgar da elini benimkinin üstüne koymuştu ve araba kullanırken direksiyonu yönlendirmeme yardım ediyordu. Sonunda eve varabilmiştik.
1 Mesaj
Gönderen: Bitter çaklıt
Başak yarın Demi konser biletleri satışa sunulacak
Oha! Tamamen aklımdan çıkmıştı. Simge, Çınar abim ve Rüzgar'ın yanına koştum.
Ben: Yarın biletler satışa sunuluyooooooooooğğğğ
-2 gün sonra-
Bizimkileri zar zor ikna edip sabah 6'dan beri gişenin önünde beklemiş ve sonra da biletlerimizin Retrica'dan resmini çekip profil fotoğrafı yapmış ve biletlerimize sarılarak uyutmuştuk. Tamam bunları sadece ben yaptım diğerleri bilete karşı aşkla bakmıyorlardı. Yani şu elimdeki bilet Rüzgar kadar değerli o derece, yok Rüzgar değil de çikolata kadar değerli yani.
Rüzgar: Başak sen ciddi ciddi takıntılısın.
Ben: Takıntılı değil Lovatic'im.
Tamam belki biraz takıntılı olabilirdim.
Rüzgar sırıttı.
Simge: Takıntılısın.
Ben: Kabul takıntılıyım.
Rüzgar: Bir şeyler yapalım.
Ben: Parka gidelim miiii?
Annesinden izin isteyen küçük çocuk ifadesi takındım.
Rüzgar: Fazla... Çocukça.
Ben: Hadi ama! Hem diğerlerine nasıl araba kullandığımı da gösteririm.
Simge: Başak sen ne ara araba kullanmayı öğrendin?
Ben: Onu boşverin.
Yanımıza Masal'ı da alıp en yakındaki çocuk Parkı'na gittik. Öykü ve Batuhan da gelmişti. Beni de Pınar'la tanıştırmışlardı. Cana yakın bir kıza benziyordu.
Ben: Buraya bankta oturmak için mi geldik?
Rüzgar: Evet. Hava da güzel.
Yüzüme 'ciddi olamazsın!' tarzından bir mimik takındım.
Küçüklüğümden beri kaydırak fobim var ben de salıncaklara gittim. Sığamadığımdan salıncağın koruma plastiğinin de üstüne oturdum ve sallanmaya başladım. Diğerleri bana uzaylı görmüşçesine bakıyorlardı. Kimin umrunda?
Ben: Simgöğğğ
Simge: Hayvan mısın sen ya?
Ben: Hadi sen de sallan.
Bu sefer de simge bana 'ciddi olamazsın!' Bakışı attı.
Salıncakta sallanmayı cidden seviyorum ama. Böyle rüzgar yüzüne çarpıyor falan.
ÇAT!!
Bütün parktan kahkaha sesleri yükseliyordu.
Rüzgar: Boşuna hayvan demiyoruz ya.
Ben: Gülmeyin rezil oldum.
Bunu derken gülüyor olmam ayrı bir şey de neyse.
Ben bunları düşünürken büyük teyzeler "Evlenecek yaşa geldiniz hala parkta oynayın siz. Kırılır işte! " diye söylediyorlardı. Tam o sırada 4-5 çocuk taşlarla ve sopalarla bana saldırmaya başladı.
Ben: Çocuklar durun ben sihir yapabilirim!
Yuh yani Başak bula bula bunu mu buldun kızım sen?
Hep bir ağızdan sihir diye tezahürat yapmaya başladılar. Diğerleri zevkle izliyorlardı. Arada bir Çınar bana dil çıkarıyorlardı. Masal? O neredeydi? Olamaz Masal ya! O da bana saldıran çocuk grubunun içindeydi. Of Masal of!
Ben: Masal anladığım gel ben sana çikolata alayım. Çocuklar size de sakız olsam olur mu?
Çocuklara ve Masal'a bir miktar para verdim ve onlar da bakkala doğru gittiler. Ben de Rüzgar'ların oturduğu banka oturdum. Rüzgar burnumu sıktı ve beni gıcık etmeye başladı.Birkaç hikayeye multimedia yükledim, isterseniz göz atabilirsiniz. Tatile gideceğim tatilden sonra da dershanem başlıyor ve sınav için hazırlanmaya başlamam gerek. Yani bundan sonra birkaç bölüm yayınlayacağım ve birkaç ay yb gelemeyebilir. Umarım anlayışla karşılarsınız. Yb için 7 vote + 3 yorum. Şu sıralar sürekli hastanelerdeyim çok yazacak vaktim olmuyor. Neyse dediğim gibi anlayışla karşılayacağınızı biliyorum. Sizleri seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatile Düşen Meteor
HumorBen Başak! Bu yaz kardeşim ve abimle kuzenlerinin yanına gidiyoruz fakat evde beklenmedik bir sürpriz var