"Tapi boleh ker Shah tu betul2 sayangkan Isya??"Tanya Syaz,Syaz amat risau sekiranya Shah tak dpt mencintai Isya sepenuh hati.Die sudah kenal sgt dgn Isya tu.Maklumlah,dlm 6 org tu,Syaz paling rapat dgn Isya so no wonder la Syaz tahu.
"Hmm..Nape plak?"Tanya Raizal pula.
"Bukan ape.Kalau kau nak tahu ,Isya tu kalau once die syg someone tu,die akan syg betul2.Aku bukan tak nampak yg Isya tu pon cam syok dgn Shah tu."Terang Syaz kpd Raizal.
"Kau jgn risaulah,aku kenal Shah tu.Die syg Isya dan takkan tinggalkan Isya.Anak jantan tuu."Kata Raizal bangga sambil mengangkat angkat keningnya ala ala ziana zain gitu😂Syaz memandang Raizal dgn muka menyampah🙄
"Dahla malas layan kau."Kata Syaz dan ingin pulang ke kelas.
"Tak suruh layan pon."Syaz mencebik mendengar kata-kata Raizal.
Ketika Syaz ingin berlalu pergi,tah macam mane die boleh tersadung batu dan clisenye ialah die disambut oleh Raizal.*Hahahahah😂seriouss aku suka part ni-author.
Dan secara tidak langsung,mata mereka bertembung.Lama mereka ber'eye contact'.Syaz mula berasa sesuatu.Sesuatu yg tak pernah hadir dlm diri die.Sesuatu yg sgt indah.Adakah itu.........CINTA??
End flashback"Woiiii,mengelamun.Pikir ape ahh??Story mory la ngan aku."Terkejut Syaz apabila disergah oleh Isya.Terus kembali ke alam realiti.
"Tak de papela.Weyy.Rehat lama lagi.Sambung tido jomm."Cadang Syaz.
"Jommmm"
Adriana's Pov
Aku berjalan pulang dari kantin hendak ke kelas bersama-sama Mia,Yana dan Faz.Dengan nikmatnya aku menghirup milo ais kegemaranku.Tibe2 ade seorg hamba Allah ni boleh terlanggar aku yg kecik comel ni😙Tak pasal2 milo aku yg masih berbaki separuh tadi tumpah ke lantai.Aku rasa sgt geram pd org yg langgar aku tu.Mula2 aku rasa cam nak sepak terajang die tapi bila aku lihat muka org yg langgar aku tu terus hilang niat aku.
"Hello,Hello.Cik,Cik."Panggil org itu.
"Haa ye.Ade ape??"Terhenti lamunanku,kantoi wusha anak org😄
"Awak ok ker??Nak saya ganti balik tak milo awak tu?"Tanya jejaka itu.
"Eh tak payahla.Sikit je tu,dah nak habis dah pon."Balas ku malu2
"Woii,biarla die ganti balik.Ape kau ni!!"Yana mula mencelah.
"Kalau awak nak saya ganti balik,saya boleh ganti."Beritahu die.
"Tak payah susah2.Awak just perlu ganti balik hati saya yg awak dah curi...Ehhh...tak2.Saya gurau jer.Hihihih😅BTW nama awak Izzul Iqram kan??"Adoiii,malu nyerr aku.Tersasul plakkk.
"Hahahahah.Macam2 la awak ni.Haah saya Izzul Iqram.Panggil Ijul jer.Nama awak??" Dia pula bertanya pada ku.
"Hmmm...Adriana Az-Zahra.Panggil Ad jer."
"Okla kalau camtu.K byee."Ucap Ijul dan berlalu pergi.
"Amboiiii.Ade kawan kite dah tangkap cintanlaa."Usikan Mia diikuti gelak tawa drpd Yana dan Faz.Kami pon meneruskan perjalanan sehingga ke kelas.'His the one'. Getus hati ku.
End PovSorryla chapter kali ni pendek sikit.Takder idea😅
Stay tune for the next chapter😀
YOU ARE READING
ADIOS~
Teen FictionGlitter Highschool, sekolah yang sangat terkenal.Terdapat sekumpulan gadis-gadis jelita terdiri daripada 6 orang ahli.Tengku Elisya Umairah,Tengku Syaz Airiz,Adriana Az-Zahra,Mia Auliya,Puteri Liyana dan Nur Fazura. Hadirnya 5 orang jejaka tampan m...