Tiba hari jadi Isya,semua org telah membuat persiapan utk membuat kejutan hari jadi Isya.Fazura juga tahu yg birthday party ni sebernanya idea Shah.Faz awal2 kata tidak mahu masuk campur.Semua org pelik dgn sikap Faz sejak akhir2 ni.Faz yg dulunya seorang yg ceria dan sering ketawa kini telah menjadi seorang yg pendiam dan kurang rapat dgn ahli2 Black Rose yg lain terutamanya Isya.
Black Rose's House
Ting Tong Tung Teng~~~
"Huwaaaa,"Isya menguap sambil tangan kanannya meliar mencari iphone 7s plusnya .
"Ouhhh,pukul 10.40 pagi,"matanya kembali tertutup.Setelah beberapa saat,Isya mula tersedar.
"Dohhh!!!sape tukar jam aku ni?"soal Isya."Kompem Ad,"sewel agaknya Isya ni.Sendiri tanya,sendiri jawab.Ishh ishh.
Dgn berbekalkan pakaian yg tidak dibuka sejak malam tadi dan masih bertudung,Isya merangkak ke arah pintu biliknya.Pintu dibuka diiringi suara yg tidak diingini.Ya,Isya menyanyi dgn suara serak basahnya sambil merangkak.Nasib bukan malam hari,kalau tak dah dicop jerangkung.😂😂😂
Keluar saje dari bilik,Isya turun ke ruang tamu utk mencari yg lain tetapi malangnya tiada siapa di situ.Di dapur juga tiada.Tak mungkin mereka masih tido.Tibe2 die terperasankan satu sticky note yg terletak elok di atas meja makan.
"Sape plak la yg rajin tulis2 note ni.Ingat sweet ke.Main tulis2 kat sticky note ni.Ouhh,plisssla🙄🙄"Mebebel Isya sendirian.
"Datang ke taman belakang rumah"
Isya melihat bait2 ayat yg tertulis di sticky note itu.Isya tanpa byk bunyi terus meluru ke taman belakang rumah."Nak buat ape pergi taman??Nak suruh aku berkebun ker??"gumam Isya sendirian.
Sesampai saje die di taman belakang rumah,die lihat tiada seorang pon di situ.
"Diorang nak kena kan aku ke apa!?"gunung berapi Isya hampir saje nak meletus.
Tibe2,Isya seperti terdengar sesuatu...
Isya dengar ape tu???Tah2 hantuuuuu👻👻👻👻Hohohho
Chapter ni idea drpd @nrfarhh7797 ,that is me and my friend damfarz
Stay tune for next chapter😘😍💟
YOU ARE READING
ADIOS~
Teen FictionGlitter Highschool, sekolah yang sangat terkenal.Terdapat sekumpulan gadis-gadis jelita terdiri daripada 6 orang ahli.Tengku Elisya Umairah,Tengku Syaz Airiz,Adriana Az-Zahra,Mia Auliya,Puteri Liyana dan Nur Fazura. Hadirnya 5 orang jejaka tampan m...