Setelah 8 jam bertungkus lumus di sekolah.Black Rose pulang ke rumah mereka bersama.
Black Rose's House
Syaz's PovHabis jer mandi,aku terus berbaring di atas katil empukku.Aku baru jer nak tido tibe2 pintu bilikku dibuka dari luar.Rasa cam nak marah jer.
"Weyy....Tolong aku."Isya dtg menerjah ke arahku di atas katil.
"Tolong ape?"Tanyaku tanpa memandang ke arahnya.
"Tolong aku stalk someone😆."Pinta Isya dgn membuat muka comel yg hodohnya itu.
'Asal aku plak🙄??'.Kata2 itu hanya mampu terluah di dlm hati jer.Tak mampu nak luah,nanti kecik plak hati die yg besar tu.
"Tadi aku dh dpt dh ig die."Bagitahu Isya teruja.
"Ig sape ni?"Tanyaku keliru.
"Ig Adrian Shahla.Aduhhh."
"Stalkla sendiri,aku busy."Kataku lagi sambil memejamkan mata.
"Alaaaaa,tolonglahhh akuu.Plissss😦.Syazzzz.Kata kawan."Pinta Isya sambil menggoncang-goncang badanku.
"Aduhhh.Die ni.Yela2."Kataku tak rela.😒
"Yeaaaa.Syg kauu💖."Jerit Isya teruja.
"Weyyy.Tengok ni.Ig die.Hensem dooo😍"Jerit Isya.
"Eeee.Sakit telinga akulah."Marahku.
"Ehh weyy.Die ade tag Raizal kat gambar ni.Kau tak nak stalk Raizal ker??"Tanya die.Aku sudah mula mencuri pandang ke arah telefon i phone 7s plus milik Isya dan melihat gambar Shah dan Raizal.Aku sedikit teruja tetapi menyembunyikan keterujaan ku drpd Isya.
"Tak nak aku.Buang masa jerr.Drpd aku stalk die lebih baik aku tido.Semak jer.Kau nak stalk,kau stalk sorang2.Aku malas."Kata ku lalu berbaring semula dan menutup mata.Isya meneruskan kerja meng'stalk buah hatinya.
End PovAdriana's Pov
Pintu masuk ke rumah ditutup dgn kuat sekali sehingga membuatkan seisi rumah berasa terkejut.Belum sempat Yana ingin memarahiku,aku terus berlari seperti Usain Bolt menuju ke bilik tidurku.Badan dihempaskan ke atas katil setelah beg sekolah ku campak.I phone 7s ku capai di birai katil.Punat 'on' ditekan lalu aplikasi Instagram dicari.
"Hohohoh,dpt aku stalk si die."Gumamku diselangi tawa jahatku.
"Kau pahal??Sawan??"terjah seseorg membuatkan aku meletakkan i phone ku di bawah punggungku secara automatik.Kepala dialihkan ke arah suara tadi.Gulpp.Mampus aku😨.
Sape yg sergahh adriana tu??
Heheheh😏Nantikan next chapter💗
YOU ARE READING
ADIOS~
Teen FictionGlitter Highschool, sekolah yang sangat terkenal.Terdapat sekumpulan gadis-gadis jelita terdiri daripada 6 orang ahli.Tengku Elisya Umairah,Tengku Syaz Airiz,Adriana Az-Zahra,Mia Auliya,Puteri Liyana dan Nur Fazura. Hadirnya 5 orang jejaka tampan m...