XDDD Ennél jobb címet sem adhattam volna.
Most esküszöm ürességet érzek... Nincs több rész, amit írhatok a buszon... Amit nézhetek, hogy milyen szánalmas vagyok... Amit átolvashatok hajnali kettőkor, hyungwonho maraton után...
Olyan sokat szenvedtem azzal, hogy jó legyen, hogy helyesen írjak, hogy használhassak idegen szavakat (az utóbbi csak azért hogy kikelljen lépnetek beírkálni gugliba és megnézni a jelentését xdddd)
Na ha valaki még ezt is olvassa, azért írnék pár érdekességet, amit bàr a sztoriban nem említhettem, itt megjegyezném.
-Hoseok és Jimin egy pár voltak :33 dzsihóp is rí... Nem nem shippelem őket. Igazából a taekookot se shippelem. Vmon iz ríl :3
OH! HA MÁR TAEKOOK!
Azt nézzed aztat milyen király vagyok!
Am fogalmam sincs miaz, de biztos jó, mert nem minden könyvnél van xdddd
Na szal.
-Yoongi eredeti szerepe az orvos lett volna, aki az autóbaleset után műtötte Taehyungot, de ezt inkább elvetettem.
-Az alapötletben, miután RM megerőszakolta Tae-t, Tae nem éli túl, és Nam megmérgezi kookot, majd öngyilkos lesz.
De inkább nem kínoztalak titeket xddd
Direkt ilyen betegre akartam írni, bàr ígyse nagyon lett az.
Kicsit csalódott vagyok, ugyanis az egészet az autóbaleset köré akartam építeni, de alig esett róla szó.
Utálom az eslő és a 10/1. Részt.
2018 április 14. - 2018 november 21.
Grat. Hét hónap volt megírni egy 17 részes történetet.
Bár, imádtam írni, hihetetlenül örülök, hogy végre a cím mögé írhatom, hogy befejezett.
cyyunnie eszti2929 Nektek különösen köszönöm, hogy rendszeresen tartottátok bennem a lelket, és folyamatosan ösztönöztetek az újjabb részek írására. Imádlak titeket. Igazából még azoknak is hálás vagyok, akik csak az első rész első szavát olvasták el, mert ezzel is támogatták a könyvet.
Azthiszem most jönne az elköszönés... Ugye? 😥
Neeeeemmmm >^<
Én nem akarom! Ha most elköszönök, kész! Viszlát sztori jó volt látni, maradj meg magadnak.
Nemár!
Tudjátok ti mennyire a szivemhez nőtt???
Találjunk ki valami témát🤔🤔🤔🤔
Ooohhh!!! Tudom már!
A következő sztorim.
Nem keztem még el, de az biztosan végig E/1-ben fog íródni.
Vagy egy Junhwan, vagy egy Changlix sztori lesz.
Nemtudom még melyik. A Junhwanból olyam kevés van... viszont... Szeplők....
De lehet összeshippelem a winneres minhot Felixel🤔 Xdddd tiszta fantázia.
Egyszer kiraktam egy sztorit ahol shippeltem Taet a vixxes Wonshikkal.
Ja. Toroltem is... Xddd
:(
:(((((
:CCCC
😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫
Köszönj el helyettem, nekem nem megy!!
BẠN ĐANG ĐỌC
Autóbaleset (Befejezett)
Fanfiction-Azok mik? - Kérdezte a naív fiú, le nem véve az idősebb kezeiben tartott "érdekességekről" a szemét. -Hát... -Mosolygott, majd leült az ágyra a fiú mellé. -Úgy gondoltam... - Tette le maga mellé a pamut kendőt. -Hogy egy ilyen szép napnak tökélete...