Az új diákok nagyjából bemutatkoztak, amire én és Alice nem igazán figyeltünk. Túlságosan lefoglalt minket az egymás kezére rajzolgatás.
-Gyertek! Ha nem vettétek volna észre becsöngettek!- ordibált ránk a tesitanár.
Körbenéztünk az osztályban és láttuk, hogy rajtunk kívül nem volt már bent senki. Úgy látszik, hogy nagyon elvonta a figyelmünket a firkálgatás.
Fevettük a kabátunkat, és a tanár után indultunk.A tornateremhez érve szerencsétlenkedtünk. Alice kabátjának cipzárja beakadt. A tanár megvető pillantását látva inkább feladtuk és bementünk. Gyorsan felszaladtunk az öltözőbe, mert már mindenki rég futotta a fárasztó köröket.
-Ez olyan gáz!- nyavajgott Alice.
-Mármint mi?- szólalt meg egyszerre Alise és Jasmine.
-Ti hogyhogy még itt vagytok? Nem lent kéne tesiznetek?- kérdeztem. Észre sem vettem őket. Mindketten felvoltak már öltözve, de csak ültek.
-Nincs kedvünk funi. Egész óran ezt fogják csinálni!- ez a kijelentés Jasmine szájából már megszokott volt, de igen meglepett, hogy még Alisa se akar tesizni.
-Mi meg futhatunk ötször ennyit!- forgatta meg a szemét Alice.
-Szívás!- nevetett Jasmine.
-Menjek veletek?- kérdezte sajnálóan Alisa.
-Nem kell! Majd csak valahogy kibírjuk!- mosolyogtam és kimentünk.Lent a tornateremben már nem futottak, hanem labdáztak. A fiúk fociztak, a lányok pedig kosaraztak.
Mi is kivettünk egy-egy labdát és boldogan mentünk a terembe. Örültünk, hogy nem kell futnunk.
-Nektek még van tíz kör!- mordult ránk hirtelen a tanár, majd hirtelen kikapta a kezünkből a labdákat.
Sóhajtottunk mindketten egy nagyot, és elindultunk futni.Tíz perc után zihálva mentünk a labdáinkért. A tanárra néztünk, aki biccentéssel jelezte, hogy elvehetjük az ott pihenő kosárlabdákat.
A palánk felé igyekeztünk és dobáltuk be egymás után a labdákat.
Számoltuk a pontokat és végeredmény 11-9 lett Alice javára. :(
A tanár tornasorba állított minket, mindenkit felküldött, csak engem és Alice-t hívta magához.
-Sajnálom, de be kell írnom egy igazolatlan órát!- mosolgyott.
Bólogattunk mintha egyetértenénk, pedig egyáltalán nem értettem vele egyet.Az öltözés után, mivel esett a hó, nem mehettünk ki. Leültünk vent a padra, és hátra fordultunk Chloe-hoz. Mandy még a tesiteremben van.
-Tök gáz a tesi. Nagyon utálatos a tanár!- vette elő a matek könyvét Chloe.
-Na nem mondod?- nevettünk. A nevetésünk hallatára minden lány idejött, kivéve Jasmine. Ő ránk nézett gúnyosan, mert még Rose is körülállt minket.
Igen, eléggé jóba lettem a lányokkal az öltözőben. Még azért nem barátok, de nekem már a beszélőviszony is megfelel.
-Gyerekek! Gyorsan kifelé!- rontott be a terembe Johnson tanárúr. Mindenki ijedten kirohant a teremből, majd mikor kiértünk, levegő után kapkodtunk. Mindenki köhögött. A folyosón óriási füst száll. Gyorsan távolabb küldtek minden gyereket, majd egy nagy puffanás, és mindenki a földre került. Valaki elájult, valaki pedig nagyon rosszul lett.
Feltápászkodtam nagy nehezen és az égő lángcsóvákkal küzdő tűzoltókat bámultam.
A zsebemben rezgett a telefonom:
Csillaghercegno_2
Úristen embik! Majdnem meghaltam. Felrobbant az iskolánk.😭😱😱
#OMG #Pricess #fire #explosion #HelpKedveli: Becker_Maggie és további 1251 ember
@Blake_Gray: Á... Nekünk nincs akkora szerencsénk!😂😘
@Kukucs/: Mi történt?😣
@Becker_Maggie: Tök durvaaa csajszi!😱😱Emily sosem fog fel nőni. A három grácia már meg is van. Emily, Jasmine és Maggie. Ennyire hercegnősek nem lehetnek.
A kép egyébként sem a mi sulinkról van. Csak letöltött egy képet google-ről, és felrekta, hogy tudja magát sajnáltatni. De nem hiszem el, hogy ezt az emberek nem veszik észre.Kb másfél óra után eltudták oltani a tüzet, már csak egy kis füst szállt fel az égre.
-Gyerekek! A baleset miatt a suli nagyon rossz állapotban van. Szerintünk 1-2 hónapig nem kell jönötök iskolába. Addig szervuztok, vigyázzatok magatokra!- kiabált a tömegbe az igazgató.Alice és én sietve mentünk haza. Már el akartuk mesélni a szüleinknek a sztorit.
A kapu előtt elköszöntünk egymástól, és bementem anyáékhoz.
-Nem esett semmi bajod?- ölelt át anya, majd ellökött magától és aggódóan végignézett rajtam.
-Nem nincs!- francba. Tudnak róla.December 30. Vasárnap
Egész este Alice-el a robbanásról beszéltünk. Alice megkérdezte az ofőt, hogy mi miatt volt a robbanás.
Azt válaszolta, hogy valaki egyszerűen vombát vitt az iskolába. A rendőrök még ma reggel is helyszínelnek.
Lementem valami reggeliért. Egy perc kutatás után, feladtam és inkább nekiálltam egy műzli elkészítésének.
A teli tányérral a kezemben mentem álmosan vissza az ágyamba. Elővettem egy könyvet és olvasni kezdtem. Evés közben szeretek olvasni.Hát egy jó ideig lefoglalt a könyv az biztos. Amikor rávettem magam, hogy abbahagyjam az olvasást, a szekrényem elé sétáltam, felöltöztem.
Ruhám:Itthonra nem szeretek farmert venni, de most teljesen mindegy.
Nem sokat tudtam otthon maradni. Rájöttem, hogy itthon szünetben pihenni, unalmasabb mint gondoltam. Elindultam edzeni.Egy óra fárasztó szerencsétlenkedés után visszaöltöztem, ittam egy kis vizet, és haza indultam.
Útközben zenét hallgattam, és magamban dúdoltam. Legalábbis próbáltam, de néha kitört belőlem egy-két hang, amit a többi ember nagyon nem nézett jó szemmel.-Szia!- köszöntem apának. Csodálkoztam, hogy hazajött, ilyenkor még dolgozni szokott.
Aztán megláttam sápadt arcát és rögtön tudtam, hogy rosszul van.
Felmentem a szobámba, mivel hallottam, hogy csörög a telefonom.
📞
-Szia! Ma este lesz egy kis házibuli! Van kedved eljönni?- kérdezte Blake.
-Szia persze!- vágtam rá rögtön.Még megbeszéltük, hogy mikor lesz, meg az ehhez kapcsolódó dolgokat megbeszéltük.
Sziasztok! Ez most egy kicsit rövidebb rész lett, de remélem, hogy ettől függetlenül tetszett!❤
ESTÁS LEYENDO
Barátságnak indult (B. G. fanfiction) /SZÜNETEL/
Historia CortaSarah egyik legjobb barátja egy fiú. Úgy viselkednek egymással mint a barátok. Egyik nam viszont Sarah érzelmei teljesen becsapják a lányt. Nem tudja kiben bízhat. A baráti köréből ugyanis valaki folyamatosan zaklatja.