Nem értem!

87 3 0
                                    

Második óra Fizika, ami azt jelenti, hogy TZ-t írunk. Bevallom nem tanultam rá, pedig eddig igen jó tanuló vagyok/voltam. Kinek mi. Szerintem még mindig az vagyok, anyu szerint viszont Blake miatt egyre rosszabbak a jegyeim. Apa pedig nem foglalkozik a tanulmányi eredményeimmel, ő csak attól lenne boldog, ha lenne végre pasim. Én komolyan nem értem a felnőtteket, olyan nehéz rajtuk kiigazodni. 

Besétáltunk mindannyian a terembe, átnéztük még gyorsan az egész füzetet. Elég sokan puskát készítettek, még Blake és Alice is (rajtuk kívül még többen), én pedig azon kattogtam, hogy kövessem- e a példájukat, vagy hagyjam az egészet. Mondjuk nem nagyon örülnék neki, ha a TZ-m egyes lenne. De a puska sem jobb ötlet, mivel elég rosszul puskázok, valamiért mindig észreveszik a tanárok. Egy kis gondolkodás után elővettem egy kisebb papírdarabod és elkezdtem rá írni a füzetből lesett dolgokat. Amikor készen lettem, becsúsztattam a padom egyik résébe. Úgy próbáltam ezt az egészet csinálni, hogy a tanár ebből semmit ne vegyen észre. 

Pár perccel később a tanárunk megunta, hogy mindenki csak a füzetét bújja, ezért kiosztotta az üres A4- es lapokat. Először felírtam felülre a nevemet. A tanár írt a táblára pár kérdést, amit szorgosan le is másoltam. Valahogy tudta a tanár, hogy puskázni akarok vagy nem tudom, de olyan kérdéseket tett fel amiket persze, hogy nem tudtam még átnézni se, mert azzal a hülye cetlivel voltam elfoglalva. Próbáltam oldalba bökni Alice-t, de a tanár folyamatosan engem bámult, így ez a megoldás felejtős. Aggódva néztem végig az osztályon és csak annyit láttam, hogy mindenki ír valamit a lapra, hevesen válaszolgat a kérdésekre. De tényleg mindenki. Még Edward, Veronica és Donald is. Pedig ők nem igen szoktak tanulni. Csak én tekingettem kétségbeesetten mindenkire.
-Sarah! Valami baj van?- köhintett a tanár.
-Nem!- mondtam szörnyen vékony hangon.

Hmmm... Még mindig csak a nevemet bámultam, amikor nagyon elkezdett szúrni a pulóverem alatt a csuklóm. Felhúztam a pulcsi ujját, megnéztem, hogy mi van ott, de semmit nem láttam ezért inkább visszapillantottam a táblàra, majd onnan az üresen álló lapomra. A kérdéseket jobban átgondoltam és végre eszembe jutott a hármas kérdésre a válasz.
-Igen?- kérdezte a tanár, amire körbenéztem a termen. Mindhárom lány jelentkezett (Jamine, Maggie és Emily) teli vigyorral a képükön. Biztos készen lettek a doga írásával.
- A Sarah másolja a kezéről a válaszokat. Láttam ahogyan felhajtja, majd vissza és rögtön be is írja a választ!- mondta Emily. A másik két lány csak bólintva jelezték, hogy  "igaza" van.
Én ott rögtön falfehér arccal elsüllyedtem. A tanár szúrós tekintettel fordult felem, majd kinyújtotta a karját.
-Sarah! Kérlek hozd ide a témazáródat!- mondta, én pedig komótosan a kezébe nyomtam a szinte üres papírt.
Ahogy láttam el is kezdte rögtön kijavítani, bár sok dolga nem volt vele. Ezért szívás ha az első padban ülsz. Bármondjuk ha nem lenne ilyen szemét osztálytársam, akkor most nem lennék ilyen helyzetben. Biztos vagyok benne, hogy direkt csinálták.
Alice lesajnálóan nézett rám, és ránézett a tanárra, aki széles mosolyra húzta a száját.
-Adtam volna rá egy kettest, de a kis akciód miatt kapsz tőlem egy aranyos karót!- adta vissza a kezembe a lapot. Próbáltam elmagyarázni neki, hogy nincs semmi a kezemen, sőt meg is mutattam neki, de azzal magyarázta a dolgot, hogy biztos lemostam.
Visszaültem a helyemre, és Alice a dolgozatával nem törődve odahajolt az enyém fölé.
-Még fülek is vannak rajta!- mutatott az egyesen lévő apró fülekre, de még ez sem tudott megnyugtatni.
Az év első egyese! Jejj! Nem vagyok stréber, de eddig EBBEN az évben egy egyesem sem volt. Max kettes.

Szünetben Alice próbált nyugtatni, (nem mintha sírtam volna, sőt meg sem hatott az egész) de gyorsan elment a kedve.
-Na nézd már! Itt van a csaló!- nevetett fel Emily.
-Nem puskázott. Csak te láttad úgy te nyomorék!- kiabált rá Alice.
Ezt meghallva körénk gyűltek elég sokan. Az osztályból mindenki kivéve Alisa.
-Miattad kapta meg az egyest!- kiabált rá Brendon is.
Jasmine ezt meghallva csak feldobta a szőke haját és elcsattogott a csatlósaival együtt.
Nem tudom, hogy mi bajuk van az ÉN egyesemmel, nem ekkora ügy, majd kijavítom.......

Barátságnak indult (B. G. fanfiction) /SZÜNETEL/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang