Mi baj van velem?

90 6 14
                                    

-Szia anya!- köszöntem, amint belépetem a házba.
-Úristen! Mi történt a szemeddel? Megvertek?- szaladt hozzám anya. Pff kössz, hogy köszöntél.
Anyának mindent elmagyaráztam. Még ilyen teljesen felesleges dolgokat is.
-Holnap bemegyek az iskolába és beszélek az osztályfőnököddel, Johnson tanárúrral.- mérgelődött anya.
Inkább nem mondtam semmit, felszaladtam a szobámba, gyorsan megcsináltam a házim és ezután már csak pihentem és lazultam.

Március 22. Péntek
Reggel az ébresztőm szörnyű rikácsolására keltem. De nem a megszokott lágy kis madárcsicsergésre, hanem valami hülye rock zenére. Ez van ha a telefonom Alice- nél landol. Kikapcsoltam, és gyorsan visszafeküdtem. Aludni nem tudtam, viszont feküdni öt percig annál inkább. Kikászálódtam az ágyamból és a fürdő felé vettem az irányt.

-Sziasztok!- köszöntem az éppen reggeliző szüleimnek.
-Szia! Hogy aludtál?- kérdezték egyszerre.
-Itt a reggeli!- nyomta a kezembe anya a csirkét.
-Öhm.. Köszi anya! Biztos finom lehet, de nekem rohannom kell az iskolába. Majd valamikor jövök!- mondtam, és azzal a lendülettel kirohantam a házból.
Igazából nem kell sietnem. Sőt még van fél órám, de most nem bírtam volna megenni azt a csirkét. Nagyon rosszul voltam. Ahányszor magamra néztem a tükrömben, elkapott a hányinger. Nem valami szép látvány most a szemem. Próbáltam sminkkel menteni, de sajnos semmi nem változott. Max csak annyi, hogy még nagyobb folt volt ott.

Csak sétálgattam össze-vissza a városban, amikor összefutottam Rose-al és Alisa-val. Nem hittem volna, hogy valaha együtt látom őket... CSÓKOLÓZNI??? Mivan?

Semmi félreértés ne essék. Semmi bajom a lezbikusokkal. Californiában is volt meleg barátom. De ezen azárt NAGYON meglepődtem. Odamentem a két lányhoz.
- Szi... Sziasztok!- köszöntem. Nagyon zavarban voltam. A két lány gyorsan elvált egymástól.
-Szia!- köszöntek egyszerre. Mindketten rózsavörösek voltak.
-Figyelj! Mennyit láttál belőle?- vakargatta a tarkójàt Rose.
-Eleget ahhoz, hogy tudjam a dolgokat!- mondtam.
-Jó! Senkinek egy szót sem! Oké?- kérdezte Alisa, amire természetesen bólintottam.
Nem vagyok az ilyen árulkodós fajta amúgy sem. De egyszer biztos mindenki meg fogja tudni. Na mindegy.

Egy komoly beszélgetés után elköszöntem a lányoktól, és az iskolába indultam.

Pár perc múlva már a kapu előtt is álltam ahol Alice, Chloe és Mandy már vártak.
-Hali!- öleltem meg egyessével a lányokat.
-Szia!- köszöntek egyszerre.
-Nem hiszitek el mit láttam.....!- itt a kondatot félbeszakítottam, ugyanis nem tartottam jó ötletnek, hogy elmondom. De bennük megbízhatok. Hisz ők a legjobb barátnőim.
-Na mit?- jött egyre közelebb Mandy.
-Alisa és Rose csókolóztak a szemem előtt!- mondtam ki végül.
A mondat hallatán mind a négy lány tágra nyílt szemekkel, ledöbbent arccal nézett rám. Négy lány? Miiii?
Annyira beszéltem itt a lányoknak, hogy közben észre sem vettem, hogy itt van szinte mellettem Maggie.
Ajjaj.....

Egy kis gondolkodás után elhívtam Maggie-t.
-Figyelj! Ezt neked nem szabadna tudnod, és amúgy is csak vicceltem a többieknek!- reméltem, hogy elhiszi.
-Na persze.... Ezt a dumát ki hiszi el? Ez már óvodás duma. De valahogyan meg tudom oldani, hogy senki más ne tudja meg!- egy kicsit gonoszan mosolygott. Szinte már vicsorított.
-És hogyan?- kérdeztem irtóra kíváncsian.
Maggie épp nyitotta volna a száját, de beszélgetésünket félbeszakította a csengő. Ahelyett, hogy bementünk volna a terembe, Maggie megragadta a karom és kirángatott a suli elé.
-Nem mész többet Blake közelébe! Nézd már milyen cukkkiiii!- mutatott fel a telfonján egy nemrég posztolt insta képet.

blakegray

blakegray

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Barátságnak indult (B. G. fanfiction) /SZÜNETEL/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang