2. DÍL

3.3K 141 1
                                    

S Molly jsme tancovaly a bavily se. Brad se mezitím někam ztratil. Dostala jsem žízeň a tak jsem Molly nějak naznačila, že jdu k baru. Ta jen vztyčila dva palce a hned jak jsem odešla, nalepila se na prvního kluka. Posadila jsem se k baru a objednala si opět drink s vodkou, který mi předtím přinesla Molly. Seděla jsem u baru a pozorovala lidi na parketu a v levé ruce jsem měla drink, ze kterého jsem pomalu upíjela. Někdo se vedle mě posadil. Otočila jsem se, abych viděla, kdo to je. Byl to Zayn a díval se přímo na mě a na tváři měl ten svůj ďábelský úsměv. Dělala jsem jako by tam nebyl a dál sledovala tančící páry. Po chvilce se někdo posadil vedle mě na druhou stranu. Opět jsem otočila hlavu, abych zjistila, o koho jde. Harry. Protočila jsem oči a znuděně si povzdechla.

"Co chceš?" zeptala jsem se ho na rovinu.

"Nic, jsem tady ze stejného důvodu jako ty. Abych se bavil," odpoví, ale v jeho očích vidím ďábelský záblesk. Co má sakra v plánu.

"Je tady plno jiných míst. Třeba támhle na sedačce," ukážu prstem, "tak nevím proč sis vybral z těch všech míst zrovna to vedle mě," řeknu mu a zvednu jedno obočí. Harry se jen uchechtne a podívá se na Zayna. Otočím se na Zayna a ten se dívá na Harryho. To se spolu baví telepaticky nebo co? Zayn nakonec jen pokrčí rameny a lehce přikývne. Kdo se v nich má vyznat?

"Jste divní," řeknu potichu a najednou dopiju svůj drink. Pomalu začínám cítit, že se mi alkohol dostává do hlavy. a tak se jen trochu pousměju.

"Fajn, je nějaký důvod proč jsem přišel," začne mluvit Harry a já se na něj se zvednutým obočím podívám.

"Poslouchám," řeknu jen a čekám, co z něj nakonec vypadne.

"Mám pro tebe takovou nabídku," řekne a olízne si rty. Já se jen zasměju.

"Na tohle ti kašlu, Stylesi," řeknu drsně a pohledem najdu na parketu Brada, který je zaneprázdněn nějakou holkou a Molly, která zase tančí s nějakým klukem. Jakoby vycítila můj pohled a podívá se na mě. Ve tváři má výraz "potřebuješ pomoc" když uvidí, kdo tvoří mou společnost. Já jen zavrtím hlavou a pousměju se. Otočím se k baru celým tělem.

"Ale no ták, každý z toho něco budeme mít," začne mě přemlouvat. Já se zasměju a zavrtím hlavou. Harry mezitím houkne na barmana a objedná dvě vodky. Když nám je barman podá, Harry přisune jednu ke mně.

"Ty z toho možná něco mít budeš, ale já určitě ne," řeknu znuděně.

"Na co si připijeme? Třeba na tu mou nabídku?" navrhne a vezme do ruky panák s vodkou. Udělám totéž.

"S tebou si nepřipiju na nic," oznámím mu a vypiju panáka. Zašklebím se a řeknu si barmanovi o obyčejnou vodu. Když mi ji podá, hned se napiju. Harry nic nenamítá a vypije svou vodku. Na barmana ukáže dva vztyčené prsty, což barmanovi značí další dva panáky. Ještě trochu a nebudu myslet vlastní hlavou.

"Hele, pojď do toho. Bude to sranda. Zatím se všichni bavili," začne mě znovu přemlouvat.

"Začnu nad tím uvažovat, až mi řekneš, o co přesně jde," řeknu a barman nám podá naše panáky. Nastejno je s Harrym vypijeme.

"Jde o jednu takovou hru, kterou hrajeme, když se nudíme," oznámí mi. Zauvažuju, jaký druh hry by to mohl být. Ale po tom alkoholu se mi nedaří už normálně myslet.

"Kdo všechno to hraje?" zeptám se.

"Já, Zayn, Josh a ještě nějaké holky," odpoví a já zkontroluju mobil. Je teprve deset hodin a já nad tím začnu uvažovat. Než tady sedět do rána sama, bylo by fajn nějak se zabavit. I když to bude muset být s Harrym.

"A můžu z té hry odejít, kdy se mi zachce?" zeptám se pro jistotu.

"Ne, bylo by to vůči ostatním nefér," odpoví popravdě. Sakra, nevím, co mám dělat. Celkem mě to láká vyzkoušet něco nového.

"Já nevím," řeknu nerozhodně a Harrymu se zvedne koutek v úsměvu.

"Takže nad tím přece jen uvažuješ. Nemohl jsem přijít na to, co za výraz to bylo," řekne a uchechtne se.

"Možná," řeknu jen.

"Jasně, že uvažuješ. Takže, jak ses rozhodla?" zeptá se a znovu ukáže na barmana dva prsty.

"Fajn, jdu do toho," vydechnu nakonec. Jen doufám, že jsem zrovna neudělala pěknou pitomost. Harry se vítězně usměje a posune ke mně už třetího panáka.

"Tak na hru," připijeme si a já vodku opět zapiju vodou. Už ve mně alkohol pociťuji víc a víc. Sakra tohle nemůže dopadnout dobře.

"Kde to hrajete?" zeptám se a podívám se na Harryho.

"Je to kousek odtud. Za chvíli vyrazíme, co ty na to?" řekne a já přikývnu.

"Jen najdu Molly a oznámím ji, že jdu pryč," řeknu a seskočím ze židle. Při tom se ale málem skácím na zem. Harry mě na poslední chvíli chytne za paži, abych se tam nerozplácla přede všemi.

"Páni, ten alkohol byl na tebe asi hodně, co?" zasměje se a pořád mě drží pod paží.

"Jsem v pohodě," vytrhnu se mu a pomalu se vydám k Molly. Občas jsem lehce zavrávorala, ale nakonec to ustála. Když jsem došla k Molly, poklepala jsem ji na rameno.

"Já teď odcházím. Tak abys neměla strach, kde jsem," oznámím ji a zamrkám, protože ty světla jsou na mě hodně.

"Kam jdeš? A s kým?" zeptá se starostlivě.

"Hele buď v klidu. Neboj se o mě, jo?" přesvědčivě se usměju a Molly přikývne. Rozloučíme se a já se vydám zpět k baru. Když tam bez jediného klopýtnutí dojdu, seberu si kabát i kabelku.

"Jsem připravená," oznámím Harrymu. Ten přikývne a mávne na Zayna. Společně vyjdeme z klubu. Jde s námi ještě nějaká bruneta. Že by taky účastnice hry?

Procházíme tmavými ulicemi Londýna, které jsou osvětleny jen pouličními lampami. Občas potkáme nějaké lidi, kteří se jdou někam bavit, nebo jen tak postávají a popíjejí. Najednou se všichni zastavili a vešli do nejbližší budovy. Všude byla tma, jen jedna žárovka osvětlovala cestu halou. Všimla jsem si, že k nám přibyl Josh společně ještě s jednou holkou. Před námi se objevilo schodiště. Vyšli jsme po něm nahoru a vešli do prvních dveří, které byly naproti schodišti.

Pokoj byl stejně tmavý jako hala. Uprostřed byl černý koberec, na kterém byl nižší kulatý stůl. Kolem dokola bylo šest židlí, které měly na opěradle malé lístečky s čísly. Nad stolem bylo jediné světlo. Čím blíž jsme byli židlím, všimla jsem si, že vzadu u zdi je roztažená černá pohovka. Když jsem se podívala na ostatní, všichni měli na tváři ďábelský úsměv. Asi jsem jediný nováček.

Dirty Games || Harry Styles (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat