Ráno mě probudí slunce, které mi svítí do obličeje. Když se chci ale pohnout, něco mě drží. V tom si to uvědomím. Je to Harry. V hlavě se mi začne znovu přehrávat celý včerejší večer. Pomalu začnu otevírat oči. Harry leží na zádech, ale do obličeje mu nevidím a tak nevím, jestli ještě spí. Svou hlavu mám položenou na jeho rameni a jednou rukou ho objímám okolo pasu. Harry má zase svou ruku kolem mého pasu.
Jak se z toho mám dostat?
Pomalu začnu zvedat hlavu, abych se ujistila, že stále spí. Když se ale podívám do jeho obličeje, s úsměvem mě pozoruje. Zamrznu uprostřed pohybu a vytřeštím na něj své oči.
„Dobré ráno, už jsem myslel, že se neprobudíš,“ řekne svým ranním hlasem a mile se na mě usměje. Ten jeho úsměv mě pokaždé dostane.
„Ehm, dobré ráno,“ pozdravím ho tiše. Když vím, že je vzhůru, začnu se zvedat. Jeho ruka, která je stále kolem mého pasu, mě ale zadrží.
„Kam jdeš?“ zeptá se.
„Vstávám,“ odpovím jen. Ale on si mě stáhne zase k sobě.
„Co kdybych se ještě chvilku jenom tak váleli?“ navrhne a já jenom pokrčím rameny.
Nijak neprotestuju. Začínám si užívat čas strávený s Harrym. Nevím proč. Ale prostě to tak je. Ležíme vedle sebe na zádech. Harry mě jednou rukou nepřestává objímat. Hlavy máme ve stejné úrovni a jen na sebe koukáme. Tohle všechno mě strašně znervózňuje. Cítím, jak se mi zahřívají tváře, a já se červenám.
Pohledem studuju celý jeho obličej. Oči, nos, ďolíčky a rty. Harry se ke mně začne pomalu přibližovat. Já ale na poslední chvíli otočím hlavu a koukám do stropu. Slyším, jak se uchechtne. Na tváři cítím jeho dech. Nosem mi přejede po čelisti a sjede až k mému krku, kam zaboří celý svůj obličej.
„Je špatné, že jsem tě zrovna před chvíli chtěl políbit?“ zeptá se, ale já ho slyším jen tlumeně.
„Mhm,“ řeknu na souhlas. Nic jiného ze sebe nejsem schopna dostat. Cítím, jak mi na krk dá jeden jemný polibek. Nervozitou si skousnu ret. Proč tohle to dělá?
Potom mi začne polibky obsévat celý krk až dojde k mému uchu.
„Takhle po ránu ti to strašně sluší,“ zašeptá a poté mi jemné skousne ušní lalůček. Já jen zalapám po dechu a zavřu oči. Co to semnou sakra dělá? Zkoušel tohle i na všechny ostatní holky? Na Molly? Prudce se posadím.
„Myslím, že už bys měl jít,“ řeknu mu a on se na mě zmateně podívá.
„Řekl jsem něco špatně?“ zeptá se a já rychle zavrtím hlavou.
„Ne, o to nejde. Neměl bys tady nejspíš vůbec být.“ Nemyslím to zle. Doufám, že to pochopí. Oblékne si kalhoty.
„Tak se nejspíš uvidíme v pondělí ve škole,“ prohodí, „na dnešní párty k Dannymu se náhodou nechystáš?“ zeptá se mě ještě.
„Ne, budu nejspíš doma sedět u televize,“ uchechtnu se.
„Vždyť je sobota. Měla by sis jít někam užít,“ řekne.
„Jenže já nejsem ty Harry. Já si takhle neužívám,“ vyhrknu.
„Vždyť víš, že jsem to tak nemyslel.“
„To je fuk. Měj se Harry,“ povzdechnu si a on odejde. Když slyším bouchnutí hlavních dveří, svalím se znovu do postele. Ta mi ale přijde najednou moc prázdná a studená.
ČTEŠ
Dirty Games || Harry Styles (CZ)
RandomJak asi dopadnou tyto špinavé hry, do kterých se Jennifer zaplete?