11. DÍL

2.5K 138 2
                                    

 

Nasucho polknu a automaticky začnu couvat pryč z obýváku. Harry mě ale rychle chytne za zápěstí.

„Nezapomeň, že jsem vyhrál hru. Tohle je můj požadavek,“ řekne Harry a zadívá se mi do očí. Pustí mé zápěstí a o krok ustoupí. Nejspíš čeká, co udělám dál. Já si jen rukama projedu vlasy.

Když budu hrát, můžu se pěkně ztrapnit. Ale může se toho stát mnohem víc. Co když se mi Harry začne líbit? Ne, to je blbost. V mé přítomnosti se neustále chová jako idiot. Ale je sexy…

Zavrtím hlavou a znovu vkročím do obýváku. Vím, že to zní jako šílenost. Ale nějaká malinká část ve mně se chce hry účastnit. A já tu malou část poslouchám.

Harry se na mě překvapeně podívá. Nejspíš počítal s tím, že mě bude muset přemlouvat.

„Hned jsem zpátky,“ vyhrkne a odběhne pryč z obýváku.

Když jsem sama, nervózně začnu přecházet tam a zpátky. Do jaké blbosti jsem se to zase dostala? Z ničeho jsem neměla dobrý pocit.

V tom se Harry vrátí z kuchyně. Trhnu hlavou k němu a snažím se uklidnit. Harry má v jedné ruce dvě sklenice a v druhé ruce drží červené víno.

„Na uvolnění,“ pousměje se a položí víno i se skleničkami na stůl. Mezitím co se Harry snaží víno otevřít, já stále postávám vedle sedačky.

„Nechceš se posadit?“ zeptá se a nalije plné skleničky vína. Nehnu se ze svého místa.

„Já tě neukousnu, víš?“ uchechtne se.

„Jsi si jistý?“ ušklíbnu se, ale konečně se posadím na kraj roztažené pohovky. Harry mi podá jednu sklenku.

„Tak na hru,“ zvedne jeden koutek do úsměvu a přiťukneme si.

„Na hru,“ řeknu šeptem spíš pro sebe, abych si dodala kuráž. Usrknu si vína. Chvíli si ho nechám v puse a poté ho polknu. Pak mě ale něco napadne. Když se za pomocí vína dostanu aspoň trochu do nálady, nemusí to být tak hrozné. Dám si dva velké loky.

„Nejsi ty náhodou nervózní?“ uchechtne se Harry a pozoruje mě.

„Ne. Vůbec,“ ironicky se usměju a dopiju obsah skleničky.

„Chceš dolít?“ zeptá se a já jen přikývnu. Natáhnu k němu ruku se sklenkou a on ji nalije do plna. Ještě jednou si loknu a potom ji položím na stůl.

„Pravidla znáš. Můžeme začít?“ zeptá se mě. Zhluboka se nadechnu a zavřu oči. Potom nejistě přikývnu. Když otevřu oči, uvidím Harryho, jak sedí v tureckém sedu u hrací plochy. Posadím se naproti němu.

„Dámy první,“ prohlásí a podá mi kostku. Vezmu si ji od něj a nakonec s ní hodím. Posunu se na modré políčko. Úkol. Vezmu si kartičku a nahlas přečtu, co je na ní napsáno.

„Sundej si jeden kus oblečení. Ponožky se nepočítají,“ dořeknu a v tu chvíli mi dojde, že tam sedím jen v kraťasech a blůzce. Jsem v háji.

Harry si skousne spodní ret a pozoruje mě.

„Fajn,“ protočím očima a stoupnu si na zem. Odepnu si knoflík a pomalu si stáhnu kraťasy až k zemi. Pod nimi mám černé kalhotky s malou krajkou. Odhodím kraťasy stranou a posadím se zpátky naproti Harrymu. Nepřestává mě pozorovat.

„Jestli mě budeš takhle provokovat, moc dlouho hrát nebudeme,“řekne a já se lehce začervenám. Oba se napijeme vína. Harry si potom vezme kostku a kulne s ní. Posune se na příslušné políčko. Červené. To znamená pravdu.

„Jaký by, jsi udělal/a dojem na holku/kluka, která/ý se ti líbí,“ přečte nahlas svou kartičku.

„Tak to jsem teda zvědavá,“ uchechtnu se.

„Nevím co je na tom k smíchu,“ zazubí se, „ale tak řeknu ti to. Přichystal bych pro ni něco fakt speciálního. To vy holky máte rády ne?“ zeptá se, ale pokračuje, „bylo by to něco ve stylu večeře někde na hezkém místě, odkud by byl vidět západ slunce. K tomu nějaké ty svíčky. Potom bychom se mazlili na dece a povídali si o všem možném,“ pokrčí rameny.

„No wow, Styles a romantik?“ řeknu udiveně.

„Neříkej mi tak,“ odporuje.

„A jak ti mám říkat? Harolde?“ zachichotám se.

„Bože, jen to ne. Tak mi říká babička,“ protočí očima, ale zasměje se, „říkej mi prostě Harry.“

„Tak fajn, prostě Harry,“ znovu se zachichotám. Bože. Měla bych to víno nechat být.

„Tady někdo začíná mít dobrou náladu,“ prohlásí Harry, „ale buď v klidu. Nejsi sama,“ uchechtne se.

„Fajn, jsem na řadě,“ řeknu a dopiju skleničku vína. Harry udělá to samé a oběma nám dolije. Já mezitím házím kostkou.

„Odkdy se dobrovolně hlásíš ke hře?“ zeptá se Harry.

„Od té doby, co se mě tady snažíš opít,“ snažím se znít naštvaně. Bez úspěchu.

„Já se tě nesnažím opít. Řekl jsem, že je to na uvolnění. To ty to tady piješ jako vodu,“ zasměje se.

„Ty máš co říkat,“ řeknu uraženě.

„Vezmeš si už konečně tu kartičku, abychom mohli pokračovat?“ zeptá se nakonec. Beze slova se posunu svou figurkou a vezmu si červenou kartičku.

„Jaký byl tvůj první sex? Popiš ho,“ přečtu kartičku. V tom mi dojde, že tuto otázku jsem si jednou už vylosovala. Zamračeně se podívám na Harryho. Ten jen zvedne ruce v obranném gestu.

„Proč je tu ta otázka znovu?“ zeptám se.

„Protože chci znát tvou odpověď,“ zazubí se.

„Sakra, Harry,“ zamručím. Se zdviženým obočím mě sleduje. Čeká na odpověď. Znovu se napiju svého vína.

„Fajn, jelikož už nemám žádné oblečení, co bych si mohla sundat a tím otázku přeskočit, vyklopím to,“ řeknu a Harry už chce něco namítat, ale já ho umlčím, „celá ve spodním prádle tady opravdu sedět nebudu. Prostě to řeknu. Ale ty mi slib, že se nebudeš smát.“ Ukážu na něj výhružně ukazováčkem.

„Fajn, fajn. Přísahám, že se ti nebudu smát,“ slíbí a stiskne rty do úzké linky, jak se snaží nesmát. Protočím očima.

„Já s nikým ještě nespala,“ řeknu šeptem.

„Cože?“ zeptá se Harry.

„S nikým jsem ještě nespala,“ zopakuju a pohled sklopím na hrací plochu.

„To jako fakt?“ řekne Harry překvapeně, ale slyším, jak se uchechtne. Rychle se na něj zamračeně podívám.

„Slíbil jsi, že se nebudeš smát!“ vyhrknu.

„Promiň, jen jsem si to tak trochu myslel. To že jsi ještě panna,“ zazubí se.

„Jsi idiot,“ řeknu.

„No tak, nebuď naštvaná,“ já si jen odfrknu. On ke mně natáhne ruku. Ale pak ji zase stáhne k sobě. Hodí kostkou a vezme si kartičku.

„Dej si bodyshot z osoby, s kterou hraješ,“ ďábelsky se usměje.

„To jsi sestavoval kartičky jen pro tuto hru?“ zeptám se překvapeně.

„Půjčil mi je Zayn. To on takhle soukromě někdy hraje. Ale zpátky ke hře. Hned jsem zpátky,“ odběhne pryč. Nervózně se zavrtím na svém místě. Už cítím, jak se mi alkohol dostává pomalu ale jistě do hlavy. Za chvilku nebudu normálně myslet a udělám snad každou kravinu. Harry se vrátí se solí, nakrájenou limetkou a tequillou.

Posadí se hned vedle mě a hrací plochu odsune kousek stranou.

„Připravená?“ zeptá se s tím jeho sexy úsměvem. Já jen němě přikývnu.

Dirty Games || Harry Styles (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat