"Tak co? Jsi připravená?" zeptá se Harry vedle mě. Pořád jsem z toho trochu mimo a ten alkohol mi v tom moc nepomáhá. Navíc ani nemám tušení, co se tu bude následující hodiny dít.
"Ne," řeknu jen a on se uchechtá.
"Na to už je pozdě," řekne mi a vezme mi kabelku s kabátem, které pověsí na věšák vedle dveří.
"Jelikož jsi tady nováček, musím ti vysvětlit pravidla," začal mluvit a já začala pozorně poslouchat.
"Fajn, poslouchám," řeknu jen a čekám, až Harry bude pokračovat. Zayn mezitím na stůl nachystal věci potřebné ke hře.
"Takže začnu od začátku. Jak vidíš, jsou zde očíslované židle. Na začátku každé hry si losujeme, kde budeme sedět. Na stole je hrací plocha, na které jsou modrá a červená pole. Ať stoupneš na jedno nebo na druhé, vezmeš si kartu s příslušnou barvou. Modré karty jsou úkoly. Na karty s červenou barvou musíš pravdivě odpovědět," zaučuje mě Harry a já pozorně poslouchám. Začínám se hodně bát těch úkolů. Kam jsem se to zase dostala?
"V každém balíčku, modrém i červeném, je jedna záchranná karta, kterou můžeš použít, když nebudeš chtít odpovídat nebo plnit úkol. Červenou kartu můžeš použít jen na červená políčka a naopak. To je myslím vše k pravidlům," ukončí to Harry a já jen vydechnu. Tohle bude ještě dlouhý večer.
"A kdo zvítězí?" zeptám se a Zayn se uchechtne.
"Budeš ráda, když se do cíle vůbec dostaneš," řekne Zayn.
"Vítězem se stává ten, kdo projde celou herní plochu až do cíle. Ale můžeš ze hry i vypadnout," pronese Harry a ostatní se lehce ošijou a zaculí.
"A jak můžu ze hry vypadnout?" zeptám se nejistě. Ani nevím, jestli to chci vědět. Vůbec nevím, co mám čekat. Ta nejistota mě zabíjí.
"Vypadneš tak, když se uděláš," prohlásí Harry jako by nic. Já se začnu dusit a začnu kašlat.
"Cože?!" vyhrknu. Na všechny se vyděšeně dívám. Jak můžou být takhle v pohodě?
"Můžeme začít konečně hrát?" zabručí Josh. Harry přikývne a podívá se na mě.
"Souhlasila jsi. Teď už odejít nemůžeš," zasměje se spiklenecky. Já na něj jen nevěřícně civím.
"Děláš si srandu? Kdybych věděla, že jde o takové hry, nikdy bych nesouhlasila!" řeknu zvýšeným hlasem a rozhazuji kolem sebe rukama.
"To přežiješ. Nakonec se ti to bude líbit, uvidíš," řekne a natáhne se pro zmuchlané papírky, které ležely na stole. Každý z nich si jeden vezme a tak udělám to samé.
"Na lístečku máš číslo žídle, na které budeš po dobu dnešní hry sedět," oznámí mi a já rozbalím zmuchlaný lístek. Vytáhnu si číslo 3. Všichni se posadí na svá místa a tak udělám to samé. Vedle mě sedí jedna z holek. A Harry. Něco ve mně mi říká, že tohle nemůže dopadnout dobře.
"Jinak já jsem Stella," představí se mi už zmiňovaná dívka sedící vedle mě.
"Já jsem Jennifer," představím se slušně, ale dál ji nevěnuji pozornost. Jsem celá nervózní ze začátku hry, že ani nepostřehnu, že na mě někdo mluví.
"Můžeme začít?" zeptá se mě Zayn znovu a já jen nervózně přikývnu.
"Začíná člověk, který si vylosoval židli s číslem jedna. Joshi, můžeš začít," oznámí Harry a Zayn si vezme do ruky kostku, kterou hned na to hodí. Posune se o dané číslo a zastaví se na červeném políčku. Jen si něco zamrmlá a vezme si kartičku s příslušnou barvou.
"Pověz všem o svém nejerotičtějším snu, který se ti nedávno zdál," přečte a zamyslí se. Sakra, co to jsou do háje za otázky? To tady můžu hned všem říct úplně všechno. Jak se odsud mám dostat? Když jsem zabraná do svých myšlenek ohledně toho, jak jsem blbá, jsem najednou na řadě. Ani jsem nezaregistrovala úkol Stelly. Vezmi si do ruky kostku a opatrně ji hodím. Posunu se o pět políček dopředu. Modré políčko. Pokud se nepletu je to úkol. Do háje. Vezmu si kartičku a přečtu její obsah nahlas.
"Zatancuj osobě, která je naproti tobě, sexy taneček na klíně." Cože? To si ze mě děláte prdel? Naproti mně sedí Zayn a svlíká mě pohledem. Nasucho polknu.
"No tak, pospěš si," popožene mě Zayn a já nejistě vstanu. Zayn se odsune od stolu, aby mi udělal nějaké místo a poplácá si na stehna na znamení toho, že se mám posadit. Chvíli jen tak přešlapuju na místě a potom se zoufale podívám na Harryho.
"Že je to jenom blbý vtip a do dveří za chvíli vejde moderátor a řekne, že jsou tu všude skryté kamery," řeknu a Harry se zasměje a zavrtí hlavou.
"Ne, nic takového se nestane. Stane se jen to, že splníš tento úkol," odpoví.
"A co když nechci?" zeptám se, ale vím, že to nemá cenu. Ptám se jen, abych svůj úkol co nejvíc oddalovala.
"Smůla, přidala ses k nám a teď musíš hrát," pokrčí rameny a dětinsky vyplázne jazyk. Já si jen umučeně vydechnu a jdu pomalým krokem k Zaynovi. Tohle nějak přežiju. Nemůže to být přece tak hrozné.
Když jsem k němu konečně došla, rozkročila jsem nohy a posadila se obkročmo na jeho stehna. Jsem nervózní. Ani pořádně nevím, co mám dělat.
"Tak začneme, ne?" prohodí Zayn.
ČTEŠ
Dirty Games || Harry Styles (CZ)
RandomJak asi dopadnou tyto špinavé hry, do kterých se Jennifer zaplete?