0.5

6K 529 186
                                    

"Sen bunca zaman bunu bizden nasıl sakladın?! Ayrıca biz nasıl farkedemedik?!" Jin bu zamana kadar farkedemediği için kendine karşı hayal kırıklığı hissediyordu.

Arkadaşına ayrıca kızgın hissediyordu. Kendilerine anlatmayıp acısını tek başına yaşaması kızdırmıştı. Eğer kendilerine anlatsaydı bir çıkış yolu bulabilirlerdi.

"Olan olmuş Jin, otur artık. Şuan konu anlatıp anlatmaması değil. Bir şeyler yapmalıyız."

"Hayır Taehyung. Bir şey yapmayalım. Yani yaparsak kötü şeyler olabilir. Jungkook benden uzaklaşabilir, benimle bir daha görüşmek istemeyebilir.."

"Ama Jimin, ya Jungkook şuan o kızla çıkmakta hata yapıyorsa? Ya onun için doğru olan kişi sensen?"

"Öyle olsa bile, onun bir sevgilisi var. Onu seviyor. Ona aşk dolu gözlerle bakıyor. Söylesem bile onun fikri değişmeyecek, imkansız bir olay."

"Peki bu kızın bir açığını bulmaya çalışsak? Zaten o kızı sevmiyorum, değişik davranışları var." diyerek Jimin'in yanına oturdu Jin.

"Aslında, ben bir ara dersten çıkıp kafeteryaya gittiğimde yanıma gelip benimle konuşmaya çalıştı. Ama iyi bir niyetle olduğunu söyleyemeyeceğim."

"Ne demek bu yani? Neler dedi sana o kız?"

"Umarım beni hatırlamışsındır, seninle iyi anlaşmam lazım fakat sende bir şeyler ters gitmiyordur umarım, gibi şeyler söyledi. Benim Kook'a karşı bir şeyler hissettiğimi anlamış mıdır?" Jimin sıkıntıyla yüzünü kavradı.

Waste It On Me | Jikook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin