0.9

4.7K 394 194
                                    

"Jungkook-ah? İyi misin?" Jungkook müziği durdurdu.

"Oh, Jimin hyung. Gelsene." Jimin stüdyoya girip bir köşeye oturup Jungkook'a baktı.

"Ne yapıyordun?" Jungkook güldü.

"Senin geçen çalıştığın kareografiyi yapmaya çalışıyordum."

"Dün öylece okuldan çıkıp gittin. Endişelendim." Jungkook da gelip Jimin'in yanına oturdu ve başını Jimin'in kucağına koyup gözlerini kapattı. Jimin'in kalbinden gelen hızlı hareketler dolayısıyla Jungkook'un dediklerini anlamakta zorlanıyordu.

"Son zamanlarda kafam karışıktı zaten. Küçük bir hoşlantıyı aşk sanmışım o kadar. İlk önce tanımam lazımdı."

"Peki üzüldün mü?"

"Belki biraz. Onun da sebebi benden hoşlandığı için değil, ailem zengin olduğu için çıkması. Ama yanımda siz olduğunuz sürece, hala iyiyim ben."

"İyi olmana sevindim."

"Jiminshiiii!" dedi ve birden ayaklandı. "-bana kareografini öğretir misin?"

Jimin gülüp Jungkook'un bacağına vurdu. "Hadi gel."

💜💜💜💜💜💜💜

"Ciddi misiniz? Biz yokken ne olaylar olmuş haberimiz yok ya? Yalnız, Namjoon'u gördünüz mü hiç?" diye söylendi Hoseok. O sırada gülerek Hoseok'un başına geldi Namjoon.

"Burdayım. Neler yapıyorsunuz bakalım?"

"Namjoon, pek bir mutlusun bugün. Yüzünde güller açmış. Sebebi nedir?" diyip güldü Yoongi.

"Ya, Ha Neul ile birlikteydim-"

"Ooooo Namjoon-ah! Sevgili yaptın, haber mi vermiyorsun?"

"Şey, aslında teklif etmeyi düşünüyorum."

Hoseok iyice çıldırmaya başlayınca Jungkook ona gülmeye başladı. Jimin, Jungkook'un gülüşünü duyunca istemsizce yüzünü ona çevirdi. Yüzünde beliren hafif bir gülümsemeyle bakakalırken Jin'in koluna dokunmasıyla kendine geldi. Ortamın gülüşlerinin arasına giren sesle birlikte herkes oraya baktı.

"Merhaba çocuklar!" Min Ji gülümseyerek bakınıyordu.

"Merhaba Min Ji. Gel otursana." Jimin'in daveti ile Jungkook bir anda gözlerini kısarak kafasını ona çevirdi.

Jungkook sıkılırcasına ofladı. Yaklaşık on beş dakikadır -Min Ji geldiğinden beri- Jimin sürekli onunla konuşuyordu.

"Jimin, hadi derse gidelim."

"Daha on dakikamız var Jungkook."

"Olsun gidelim, hazırlanırız biz." Jungkook Jimin'i kolundan tuttuğu gibi kaldırdı.

"Sonra konuşuruz Min Ji!"

Waste It On Me | Jikook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin